Libertas Skrevet 11. april 2014 Forfatter #341 Del Skrevet 11. april 2014 Haha, nei Akkurat kommet hjem fra en venninne, strikket til den store gullmedalje. Hun kjøpte også en hals av meg, og så har hun lagt inn bestilling på noe til lillesøsteren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2014 #342 Del Skrevet 11. april 2014 Kjempefint! Da vet vi hva denne påsken skal brukes til hos deg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. april 2014 Forfatter #343 Del Skrevet 11. april 2014 Ja, denne påska går til strikking og gjerne en krimbok, akkurat slik en god påske for meg skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2014 #344 Del Skrevet 11. april 2014 Får forsøke å se litt sammenhengende serier på nett denne påsken. Kanskje en liten spasertur hvis været blir greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. april 2014 Forfatter #345 Del Skrevet 11. april 2014 Høres herlig ut Om det er dårlig vær, har du jo enda en god unskyldning til å sitte inne og se på serier Fant altså ikke Mummi-koppene mine, så de må jo ligge i en annen eske med mye rart i, så det får jeg ta neste gang jeg er hos mamma og pappa. Jeg som har lyst på flere Mummi-kopper, men kan ikke kjøpe før jeg vet hvilke jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2014 #346 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg liker mummikopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. april 2014 Forfatter #347 Del Skrevet 11. april 2014 Elsker Mummi-kopper, er begynt så smått og samle, og samboer vil kjøpe flere til meg, men jeg vet ikke hva jeg har fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. april 2014 Forfatter #348 Del Skrevet 11. april 2014 Ikke hver dag man får en slik overraskelse i fisken, jaja, må vel kose seg den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2014 #349 Del Skrevet 11. april 2014 Tipper at den dametorsken ble forbannet over å bli fanget midt i akten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. april 2014 Forfatter #350 Del Skrevet 12. april 2014 Vet ihvertfall at jeg ville blitt litt forbannet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2014 #351 Del Skrevet 12. april 2014 ...om de tok fra deg leketøyet i avgjørende øyeblikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. april 2014 Forfatter #352 Del Skrevet 12. april 2014 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 19. april 2014 Forfatter #353 Del Skrevet 19. april 2014 Oi, lenge siden jeg har skrevet her inne nå. Har ikke skjedd så mye egentlig, sitter nå og strikker og glor på TV Planer for påsken da, Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #354 Del Skrevet 19. april 2014 Hei og hopp der! Jeg sitter her og glor jeg også. Studerer på hva jeg skal bli når jeg en gang blir stor....og andre unyttige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 19. april 2014 Forfatter #355 Del Skrevet 19. april 2014 Høres bra ut Bruker selv å drømme meg bort til yrker jeg kunne tenkt meg, det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2014 #356 Del Skrevet 19. april 2014 Jaja, så går det jammen mot leggetid igjen. Jeg begriper ikke at det kan gå så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 19. april 2014 Forfatter #357 Del Skrevet 19. april 2014 Nei, tida flyger av gårde. Her våknet samboer for 1 times tid siden, og sitter nå i badstu. Skulle gjerne også tatt badstu, men da hadde jeg sovne Selv sitter jeg og strikker på babyteppet som har ligget lenge uten å bli rørt, og så ser jeg på en dokumentar om et punkrock-feminist band. Bikini Kill het det. Fascinerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2014 #358 Del Skrevet 20. april 2014 Badstu midt på natta har jeg aldri vurdert noen gang. Håper han kom seg ut før han sovnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 20. april 2014 Forfatter #359 Del Skrevet 20. april 2014 Ja, han er ikke som alle andre Han kom seg ut før han sovnet, men han fikk ikke helt dreisen på badstua, den ville vist ikke bli ordentlig varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2014 #360 Del Skrevet 20. april 2014 Smålunken badstu gir ikke helt samme effekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå