Gå til innhold

Frihetens strikkekurv

Libertas

Anbefalte innlegg

Strikker og strikker. Var våken med strikketøyet til klokka 3 inatt. Og nå sitter jeg atter en gang med strikketøyet. Neste blir vel at jeg sover med det i hendene mine :fnise: Er på hals nr 4 nå, og det er den siste, så jeg klarer ikke å legge det bort. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeei! Fri for garn, får ikke gjort den ferdig. Eller kanskje jeg kan strikke den ferdig i de andre fargene, og så broderer jeg bare på med den fargen jeg er fri for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow....du er produktiv som bare det. :) Kommer jo litt an på stilen du lager det i da...skal det være helt "strøkent", eller i litt lappeteppestil? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, må nesten det når det er salgsmesse til helga :)

Skal være strøkent, men tenker ikke å brodere med korssting liksom, blir maskesting. Så det kan fungere, om det ikke fungerer så får jeg bare beholde den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja....maskesting er jo fint det. Håper du får solgt - massevis! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør den ferdig når jeg kommer hjem, så blir den slik den skal være :) Så nå lager jeg sokker :fnise:

Håper også jeg får solgt, slik at jeg kan kjøpe mere garn og symaskin :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Denne siden kan ikke vises" er alt som står på den linken.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunstneriske sokker som jeg antar at kjennere kommer til å stå i kø for å få! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis ja :fnise:

Vurderer å lage meg litt mat, det hadde kanskje ikke vært så dumt? Få litt mer energi til å fullføre sokkene, slik at jeg kan begynne på nye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat ble godt etter at jeg ble ilag med samboer, før det smakte ikke maten noe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ofte sånn at det smaker når man har flere rundt seg. Personlig har jeg god appetitt uansett. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med ett par, nå må jeg hvile hendene litt før jeg hiver meg rundt på neste :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å få brukt kreativitet og flittighet på sånne ting. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det, det er så herlig :D

Nå har jeg vasket to maskiner med klær, noen plagg for hånd, tatt oppvasken og bakt brød. Så snart kan jeg sette meg ned med strikketøyet igjen og slappe av :danse: Herregud jeg er sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...