Libertas Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #261 Del Skrevet 27. mars 2014 Ja, det var vel egentlig det Kjøpte også 2 kjoler idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2014 #262 Del Skrevet 28. mars 2014 Postordre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #263 Del Skrevet 28. mars 2014 Jau :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2014 #264 Del Skrevet 28. mars 2014 Akk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #265 Del Skrevet 28. mars 2014 Skulle egentlig ikke bestille, skulle bare se. Meeen så var nå ID-brikken og kortet litt for nært meg, og plutselig hadde jeg bestilt Våknet grinete, samboer hadde besøk av 3 stk fra klassen i lunsjen. Og jeg liker virkelig ikke å stå opp når det er mennesker rundt meg. Jeg må ha totalt ro og fred på morgenen, ikke masse bråk og latter og snakking. Nå er jeg i fint humør igjen, for nå har jeg vasket hele kjøkkenet og badet, sendt samboer avgårde med panten og nå er det bare støvsuging for tur. Egentlig føles det som at jeg er 14 igjen, masse hormoner og humørsvingninger. Jeg blir rett og slett ikke klok på meg selv. I ene øyeblikket er jeg den lykkeligste på jord, og det neste ønsker jeg bare å gå under jorden for alltid. Synes så synd på samboer, han vet ikke helt hva som skjer med meg- og helt ærlig så vet ikke jeg heller. Det vil være rart dersom det er p-pillene som gjør dette med meg, for disse pillene har jeg gått på siden jeg var 16-17 og aldri vært plaget. Jeg blir gal av meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #266 Del Skrevet 28. mars 2014 Og forresten; er det kun jeg som alltid klarer å skjære meg på en eller annen måte på stålbenk? Da jeg jobbet i ferskvareavdeling og skulle vaske benken, fikk jeg alltid masse kutt. Ingen kniver i nærheten, og ingen skarpe kanter. Og nå når jeg har vasket vasken på kjøkkenet som er i stål, er jeg full av småkutt på hendene. Der er det heller ingen skarpe kanter eller kniver liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2014 #267 Del Skrevet 28. mars 2014 Du er nok den utvalgte der ja, for jeg skjærer meg ikke på sånt. Kun papirark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #268 Del Skrevet 28. mars 2014 Papirark skader jeg meg ikke så ofte på, men gress derimot. Der kan jeg også skjære meg så blodspruten står Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2014 #269 Del Skrevet 28. mars 2014 ...og det er ofte slik at de tynneste kuttene blør voldsomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #270 Del Skrevet 28. mars 2014 Ja, og så er det de som svir mest. Sitter her og hekler, så strikker jeg på 4. hals og innimellom så strikker jeg pulsvarmere Jeg vil vaske gulv og støvsuge også, men har fått forbud av samboer på å gjøre mere slikt idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2014 #271 Del Skrevet 28. mars 2014 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #272 Del Skrevet 28. mars 2014 Er så mye jeg vil lage! Gleder meg til jeg har råd til en overlock maskin, da skal jeg sy til den store gullmedaljen :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #273 Del Skrevet 28. mars 2014 http://www.dresslily.com/loose-red-color-dress-product308101.html http://www.dresslily.com/batwing-short-sleeve-white-chiffon-dress-product333898.html Dette har jeg bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #274 Del Skrevet 29. mars 2014 Litt artig at når samboer sier "snart tilbake" betyr over 5 timer. Han er i samme bygg, bare oppe hos ene naboen. Hører han spiller gitar der oppe og koser seg. Er så godt at han har fått venner her Selv skulle jeg gjerne vært med opp, men det er fulle finner der, så jeg skjønner ikke stort av hva de sier. Så da ville jeg vel blitt et inventar i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 29. mars 2014 #275 Del Skrevet 29. mars 2014 Ja, altså følte at jeg måtte åpne en dagbok. Ikke det at jeg tror livet mitt er så interessant (hvordan skrives det egentlig, aldri skjønt), men mer for at jeg til tider har tanker som må ut. Jeg kunne jo alltids skrevet ned for hand. Det har jeg faktisk prøvd, men det viser seg jo det at jeg er ikke omringet av nysgjerrige mennesker. Jeg liker å få tilbakemelding på div. ting jeg skriver og føler. Kanskje er det nettopp noen nysgjerrige sjeler her på KG, som er som meg og liker å snoke i andres dagbøker? Dere er ihvertfall hjertelig velkommen til å lese her om mitt ellers vanlige liv, med kanskje litt andre tanker og meninger enn de fleste? Jeg ville i hvert fall blitt veldig glad vis du kunne forklare hva som faktisk gir frihet en reell verdi? Hvilken matnytte har for eksempel jeg av frihet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2014 #276 Del Skrevet 29. mars 2014 Og jeg nøyer meg med å ønske bokas innehaverske en finfin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #277 Del Skrevet 29. mars 2014 Jus: Jeg tror egentlig at frihet er opp til hver enkelt å bedømme. Det som er frihet for meg, vil kanskje ikke være det samme for deg Takk Hoppe, håper du også har en fin helg så langt Koser meg med strikketøy og godterspising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2014 #278 Del Skrevet 29. mars 2014 Og jeg har hatt en natt-yoghurt før sengetid. Natta og sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #279 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Aaah, yoghurt <3 Du får sove godt Hoppe, her skal jeg sitte og strikke videre til rare filmer som går på TV Endret 29. mars 2014 av Libertas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2014 #280 Del Skrevet 30. mars 2014 Du strikker vel ikke ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå