Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2014 #181 Del Skrevet 7. mars 2014 Så heldig du er da. Jeg har det litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #182 Del Skrevet 8. mars 2014 Går i perioder her med sovingen, føler jeg meg som en konge så sover jeg nesten ikke, når jeg føler meg som en hoffnarr så sover jeg mye Er du at den typen som sliter generelt med søvnen, eller går det i perioder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2014 #183 Del Skrevet 8. mars 2014 Det blir litt døgnsnuing i perioder. Jeg kan legge meg til en grei tid om kvelden, men søvnen kommer ikke. Nytter ikke å ligge i timesvis for å forsøke å sove, det blir bare feil. Da står jeg heller opp igjen og gjør andre ting. Det er sjeldent, men det hender at jeg spiser ei skive og lager kakao midt på natta. Må jo ha noe når klokka blir fire-fem før jeg klarer å få sovnet. Litt mat og varm drikke pleier å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #184 Del Skrevet 8. mars 2014 Er så trasig når man ikke får sove. Sant som du sier, mat og varm drikke hjelper veldig på, selv bruker jeg å varme melk med honning i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #185 Del Skrevet 8. mars 2014 Samboer lager mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2014 #186 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Jeg har spist biffgryte og fløtepoteter. Jeg er mett og skal ha et treff med Herr Patric Jane på sofa`n.Altså det vil si, han er i tv`n og ikke på sofa`n. Endret 8. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #187 Del Skrevet 8. mars 2014 Nesten det samme som vi hadde da, vi spiste indrefilet av svin med sjampignong saus og fløtepotet Uuu, det nest beste da, altså på TV og ikke i sofaen Her har vi sett på "Den helskrude professoren", "The ugly truth" og nå er det "Smokey and the bandit" som går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2014 #188 Del Skrevet 9. mars 2014 God søndag! Jeg skal treffe gamle og glupe Herr inspektør Morse en gang i løpet av dagen og jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #189 Del Skrevet 9. mars 2014 God søndag Hoppe Håper du får en fin søndag med Inspector Morse Her sitter jeg og følger med på Finnmarksløpet på nett, og surrer ellers rundt i huset uten å vite hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2014 #190 Del Skrevet 9. mars 2014 Ombestemmer meg og tar en nett og tv-fri dag. Det begynner å komme frem litt blek sol og jeg må nyte den...og vaske litt vinduskarmer, vanne blomster og sånne vårlige sysler... Fuglene synger på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #191 Del Skrevet 9. mars 2014 Ååå herlig Her er det grått og bløtt ute, så da tilbringes dagen inne med strikketøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #192 Del Skrevet 9. mars 2014 I dag er en dag jeg gjerne skulle ha sovet bort. Rart humør på meg, føler meg så trist, uten grunn. Gah, jeg blir svett av meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2014 #193 Del Skrevet 9. mars 2014 Etter stunder i kjelleren, kommer det til å gå oppover igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #194 Del Skrevet 9. mars 2014 Heldigvis ja Blir bare så sliten av at jeg ikke klarer å smile, klarer å le eller bare være glad. For jeg vil jo gjerne være i kjempehumør. leke og herje. Men så er det noe inni meg som sier at jeg ikke fortjener å være glad, at jeg ikke skal leke og herje. Jeg blir så frustrert! Så det kjennes veldig godt å sitte med nesa i strikketøyet, for da trenger jeg ikke å prate, da kan jeg bare si at jeg holder på å telle masker, så slipper jeg å snakke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2014 #195 Del Skrevet 9. mars 2014 Mhm...jeg syns forresten at man godt kan ha "en samtale" med strikketøyet også.Konsentrasjon, pinner som klinger inni hverandre, telling og fine farger gjør godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #196 Del Skrevet 10. mars 2014 Det har du helt retti, Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #197 Del Skrevet 10. mars 2014 Prøver å lage eget strikkemønster, det er ikke lett når man ikke kan tegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2014 #198 Del Skrevet 10. mars 2014 Men går ikke det ganske bra med et ruteark da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #199 Del Skrevet 10. mars 2014 Jo, men jeg klarer ikke å få et bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #200 Del Skrevet 11. mars 2014 Da er det bare å feste tråder, så er jeg ferdig med hals nr 2, og kan snart begynne på nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå