Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drikker falsk melk og syns det er digg (mye bedre en ekte melk rett fra jura).

Jeg kjører rundt på falsk hest (også kjennt som bil) og syns det er mye bedre.

Jeg ser jenter med falske fjes og hår hver dag (også kjennt som sminke og hårstyling) og liker det jeg ser.

Stort sett all mat jeg spiser er falsk og jeg digger det.

jeg bor i en falsk hule (også kjennt som hus) og liker det mye bedre enn ekte huler.

Jeg tørker ræva med falske blader (også kjennt som dasspapir) og liker det mye bedre enn og plukke og bruke blader fra trærne til det.

Osv.

Syns det er merkelig at du ikke kan like noe som er "falsk". Bor du da uti skauen og lever som en huleboer? Eller er enhver dag i den moderne værden en lidelse for deg med alle de falske tingene rundt deg?

Hvordan fikk du deg til å skrive dette på en falsk runefjellvegg (også kjennt som datamaskin)?

Ingen av de tingene du skrev er et fremmedlegeme. Du dummer deg så sykt ut. Et hus kan ikke sammenlignes med å operere inn en silikonkladd inn i puppen. Gud, så uvitende.. :fnise:

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av de tingene du skrev er et fremmedlegeme. Du dummer deg så sykt ut. Et hus kan ikke sammenlignes med å operere inn en silikonkladd inn i puppen. Gud, så uvitende.. :fnise:

Hvorfor kan det ikke det? Begge er unaturlige ting.

Men greit nok. Jeg har sett flere folk som har proteser uten at partnerne deres syns de er uattraktive av den grunn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan det ikke det? Begge er unaturlige ting.

Men greit nok. Jeg har sett flere folk som har proteser uten at partnerne deres syns de er uattraktive av den grunn.

Nei? Et hus er ikke en unaturlig ting? Godt forsøk, men du er jo helt på jordet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg mottatt personangrep i flere omganger her, når andre debattanter ikke holder seg saklige spiller jeg tilbake med samme mynt.

Du får vente 5-10 år. Jeg vet hvor jeg hadde satt pengene iallefall.

Jeg har gitt det 5-10 år. Har hatt silikonpupper i 11 år faktisk. og jeg er fortsatt veldig fornøyd. Jeg synes de ser flotte ut, og komplekser har ikke flyttet seg noe sted.

Anonymous poster hash: 8cc3a...1bb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så jævla ironisk er at silikonmotstanderne mener at "pupper kommer i alle varianter og fasonger, og alle er fine".

Tilbakemeldingen på silikonbildene over er at de er stygge, for store, osv. Jeg tør BANNE på at det finnes mange der ute som har lignende pupper som etterbildene helt naturlig.

Som dere sier selv, pupper kommer i ALLE varianter. Ikke drit dere ut med å kalle de der stygge. Sånne pupper eksisterer naturlig også.

Dette. "Alle kvinner er vakre og alle bryster er vakre. Med unntak av de som er litt for annerledes meg".

Anonymous poster hash: a732b...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Et hus er ikke en unaturlig ting? Godt forsøk, men du er jo helt på jordet.

Ehh jo. Et hus vokser ikke opp av jorda hvis det er det du trodde. Det er laget av menneskelagde materialer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dere så opptat av at ALT skal se så naturlig ut?

Anonymous poster hash: 0a98e...704

Det er silikonpuppforsvarerne her som hevder at de falske puppene deres ser heeeeelt naturlige ut.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er silikonpuppforsvarerne her som hevder at de falske puppene deres ser heeeeelt naturlige ut.

Men de gjør jo avogtil det. Folk tror at silikonpupper er ekte pupper, og motsatt, til stadighet..

Fin ekte sprettfasong er like naturlig som hengepupper. Derfor kan vi faktisk kalle det "naturlig utseende" når silikonpupper ligner førstnevnte også.

For ordens skyld: Jeg har ikke silikon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh jo. Et hus vokser ikke opp av jorda hvis det er det du trodde. Det er laget av menneskelagde materialer.

Det at du må bli så usaklig (begynne å snakke om melk, hus osv) for å fremme din mening viser bare at du ikke har noe skikkelig å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de gjør jo avogtil det. Folk tror at silikonpupper er ekte pupper, og motsatt, til stadighet..

Fin ekte sprettfasong er like naturlig som hengepupper. Derfor kan vi faktisk kalle det "naturlig utseende" når silikonpupper ligner førstnevnte også.

For ordens skyld: Jeg har ikke silikon.

Ingen her har greid å komme med ett eneste eksempel på silikonpupper som ser naturlige ut. At noen tar naturlige pupper for å være falske pupper, sier jo mest noe om hvilket forkvaklet syn enkelte har på hva som er naturlig og ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Ingen her har greid å komme med ett eneste eksempel på silikonpupper som ser naturlige ut. At noen tar naturlige pupper for å være falske pupper, sier jo mest noe om hvilket forkvaklet syn enkelte har på hva som er naturlig og ikke.

Kan ikke du poste noen bilder av pupper som ser "naturlige" ut da?

Gud vet hva du mener.

Du minner om en dypt religiøs fanatiker som mener at jorden er flat. Det finnes selvsagt ingen bevis i hele verden som er gode nok for slike.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du må bli så usaklig (begynne å snakke om melk, hus osv) for å fremme din mening viser bare at du ikke har noe skikkelig å komme med.

Nei det kalles for analogier og illustrasjoner.

At noe er naturlig betyr ikke dermed automatisk at det er mer attraktivt enn noe som ikke er naturlig. Faktisk er som regel det motsatte tilfellet fordi det er en årsak til at noen har tatt seg bryet med å lage en kunstig ting.

Dette er naturlig:

hairy+girl.PNG

white-hot-back-hair.jpg

balpreet-kaur.jpg

Betyr det da at dette er attraktivt? Å barbere seg er det som er kunstig, det er modifisering av sitt utseende.

Dette er naturlig:

loudes.jpg

bro-43.jpg

Betyr det at "monobrow" er attraktivt? Å barbere bort midten er jo tross alt unaturlig.

Dette er naturlig:

big-ears-2.jpg

1962onlymeexphotowithmeagedabout12_cr01_

Betyr det at utstikkende ører er attraktivt? Å operere dem vil jo være unaturlig.

Jeg gikk faktisk på ungdomsskole med en som hadde akkurat slike ører og han opererte dem etterhvert uten bedøvelse (han tålte ikke bedøvelsen, men gjorde det likevel, uten bedøvelse og bare holdt ut smerten).

Osv.

Endret av flesvik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du poste noen bilder av pupper som ser "naturlige" ut da?

Gud vet hva du mener.

Du minner om en dypt religiøs fanatiker som mener at jorden er flat. Det finnes selvsagt ingen bevis i hele verden som er gode nok for slike.

Enkelt og greit, de aller fleste naturlige pupper ser naturlige ut. Ingen silikonpupper ser naturlige ut, i hvert fall ikke for et trenet øye.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns puppene på forrige side så naturlige ut fordi det GARANTERT finnes noen med tilsvarende ekte pupper. Alle former og fasonger vet du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit, de aller fleste naturlige pupper ser naturlige ut. Ingen silikonpupper ser naturlige ut, i hvert fall ikke for et trenet øye.

Du har fortsatt ikke forklart hvordan denne puppequizzen med eksen din gikk for seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Har du sett alle pupper i hele verden?

Fy søren du er heldig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lincoln

Betyr det at utstikkende ører er attraktivt? Å operere dem vil jo være unaturlig.

Jeg gikk faktisk på ungdomsskole med en som hadde akkurat slike ører og han opererte dem etterhvert uten bedøvelse (han tålte ikke bedøvelsen, men gjorde det likevel, uten bedøvelse og bare holdt ut smerten).

Osv.

Nei og nei. Han burde i stedet gått til psykolog i årevis for å lært å komme over sine komplekser med utstående ører.

Og etter at han ble operert så fikk han helt sikkert kompleks for noe annet i stedet.

Og så ble de helt sikkert mye, mye styggere. For det finnes ikke opererte ører som ser bedre ut enn naturlige ører.

Og så er han teit og dum.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen silikonpupper ser naturlige ut, enda mindre på damer over 23 år. Men menn klarer nok ikke å se like stor forskjell når det er snakk om mindre forandringer, man kjenner kvinnekroppen bedre når man lever i en til daglig.

Min oppfatning er at alle silikonpupper roper plastikk, det ser rett og slett ikke naturlig ut, og det må jeg få lov til å mene. Paradoksalt nok er svært mange menn enige med meg.

Ok her er en utfordring til dere. Hva er real og hva er fake:

1. datafile_zps3c44a3d0.jpg
  2. pupper_zps9487bae6.jpg
  3. 6932-66405b_scaled_zpse4c682c9.jpg
  4. 9389-64967a_scaled_zps3bfbf9d5.jpg

Dette burde jo være enkel mat for dere ekspertene.

Endret av flesvik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok her er en utfordring til dere. Hva er real og hva er fake:

1. datafile_zps3c44a3d0.jpg
  2. pupper_zps9487bae6.jpg
  3. 6932-66405b_scaled_zpse4c682c9.jpg
  4. 9389-64967a_scaled_zps3bfbf9d5.jpg

Dette burde jo være enkel mat for dere ekspertene.

Blir nok stille nå :)

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...