Gjest Blanchefleur Skrevet 18. februar 2014 #101 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Og alle kvinner som mener noe annet enn deg - de er dumme Og hvor har jeg sagt dette, Lincoln? Å legge seg på operasjonsbordet for å legge inn fremmedlegemer i egen kropp med de risikoer som følger er rett idiotisk ja. Selvtillit sitter i hodet og det burde alle kvinner lære seg. Endret 18. februar 2014 av Blanchefleur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #102 Del Skrevet 18. februar 2014 Alt kvinner gjør handler til syvende og sist om å begjæres av menn. Det er helt naturlig at du lager opp dine egne unnskyldninger for handlingen din. Du er ikke noe mindre kvinne fordi du er flat og det er heller ikke noe skjemmes over. At du ikke lærte dette fra barnsben av får du nesten skylde foreldrene dine for. Åhjesus.. Jeg vet rett og slett ikke hva mer jeg skal si. Lage unnskyldinger for handlingene mine? Hvem andre enn meg vet best om MEG selv? Jeg er ikke noe mindre kvinne nei, det har jeg aldri påstått. Jeg må alikevell få lov å føle at jeg mangler noe, og at jeg trenger det for å føle meg bra. Synes du går langt over streken. Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 18. februar 2014 #103 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Sist jeg sjekket, så kan hvem som helst bry seg med hva som helst her inne, så du kan legge vekk KåGe-politiattituden. Jeg sa at du behøver ikke å bry deg. Men det velger du selv. Noen insisterer jo på å blande seg i saker som ikke angår dem selv. Vitner om ekstremt dårlig sosial intelligens og selvinnsikt. Endret 18. februar 2014 av Lincoln 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #104 Del Skrevet 18. februar 2014 Sist jeg sjekket, så kan hvem som helst bry seg med hva som helst her inne, så du kan legge vekk KåGe-politiattituden. Er jo ikke bare at du mener noe, men at du er kranglete og forsoker aa overbevise. Alle har meninger, men dine uttrykker at du ikke synes det er ok at andre tar egne valg. Du sier jo selv at det paavirker hele samfunnet (som om ikke alt du foretar deg gjor det). Anonymous poster hash: a732b...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 18. februar 2014 #105 Del Skrevet 18. februar 2014 Det er da vitterlig andre måter å gjøre seg attraktive på enn å legge seg på operasjonsbordet. Jeg hater ikke andre kvinner i kraft at de er kvinner, slettes ikke. Dumskap derimot, har jeg problemer med. Gjør du det? Hater andre kvinner altså? Dette er jo KåGe, men må innrømme at bruken av "de fleste" var noget puzzling Hørt om sjalusi? Hate er nok et litt vel sterkt ord, men er nok av damer og jenter som ser på andre damer som konkurranse. Er jo samme greia med menn også forsåvidt. Alt er jo bygd opp på at man skal ta seg best mulig ut og gjøre det beste man kan. Og Blanchefleur: Ikke bare ment som at man hater kvinner fordi de er kvinner, men de fleste synes jo andre er finere enn seg selv. Jeg snakket ikke om dumskap her, men om utseende. Tror ikke noen kan si de aldri har vært litt småsjalu på noen fordi de var så innmari pene eller fine. Så mye "baksnakking" og slikt kommer jo kun av den typen sjalusi. Men igjen, off topic som bare fy. Ta den diskusjonen en annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #106 Del Skrevet 18. februar 2014 Og hvor har jeg sagt dette, Lincoln? Å legge seg på operasjonsbordet for å legge inn fremmedlegemer i egen kropp med de risikoer som følger er rett idiotisk ja. Selvtillit sitter i hodet og det burde alle kvinner lære seg. Jeg kan leve med at en eller annen tilfeldig dame på KG synes det er idiotisk. Jeg gjør det ikke for deg uansett. Selvtillitt ligger nok i hode ja, men hva om man har prøvd alt? Hva gjør man da? Går misfornøyd resten av livet? Det er mitt valg om jeg vil risikere livet, og jeg har lest meg godt opp om risikoene. Hadde jeg dødd, så hadde det uansett vært mitt problem og IKKE ditt. Hva andre gjør har ikke du noe som helst med. Jeg bryr meg langt søren i om du tar en neseoperasjon, bruker hold-in, hopper i fallskjerm. La andre ta sine egne valg om eget liv. Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 18. februar 2014 #107 Del Skrevet 18. februar 2014 Er jo ikke bare at du mener noe, men at du er kranglete og forsoker aa overbevise. Alle har meninger, men dine uttrykker at du ikke synes det er ok at andre tar egne valg. Du sier jo selv at det paavirker hele samfunnet (som om ikke alt du foretar deg gjor det). Anonymous poster hash: a732b...b0d Kranglete? Jeg diskuterer saklig, det er det et diskusjonsforum er til. Og hvor har jeg sagt at det påvirker hele samfunnet? Merkelig debatteknikk ute og går her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 18. februar 2014 #108 Del Skrevet 18. februar 2014 Husk å nevne at de har forferdelig dårlig selvtillit og har et vrengebilde av kroppen sin også... Selvsagt. Å peke og kalle andre mennesker dumme plastdukker er alltid den beste måten å bygge opp selvtilliten deres på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 18. februar 2014 #109 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Hørt om sjalusi? Hate er nok et litt vel sterkt ord, men er nok av damer og jenter som ser på andre damer som konkurranse. Er jo samme greia med menn også forsåvidt. Alt er jo bygd opp på at man skal ta seg best mulig ut og gjøre det beste man kan. Nei, sjalusi har jeg ikke hørt om. Hvordan fungerer det? Mener du egentlig misunnelse? Er fremdeles ikke sikker på at de fleste kvinner hater andre kvinner, jeg vil tro de fleste kvinner stiller seg relativt likegyldig til de fleste andre kvinner med mindre de prøver seg på kjæresten deres da selvsagt. Da er hun en (fyll inn det styggeste og mest nedverdigende ordet du vet om en kvinnes vagina og spe på med et kjipt ord som betyr promiskuøs og du er halveis)! Endret 18. februar 2014 av Mike Waters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #110 Del Skrevet 18. februar 2014 Kranglete? Jeg diskuterer saklig, det er det et diskusjonsforum er til. Og hvor har jeg sagt at det påvirker hele samfunnet? Merkelig debatteknikk ute og går her. " Og de som ikke ser at de bidrar til et usunt kroppsideal ved å følge denne trenden (ja, for det er en trend), de lever i grunnen opp til termen silikonbabe." Mao har kvinner et ansvar for aa ikke forbedre seg paa slikt vis at det legger press paa andre kvinners utseende. Litt av et ansvar. Slengbemerkninger er heller ikke noe et oppegaaende menneske ser paa som "saklig" diskusjon. Mennesker som har evnen til aa uttrykke seg bruker ikke uttrykk som "silikonbabe". Hva slags funksjon har det engelske uttrykket "babe" her overhodet? Never mind. Jeg gir deg opp. Anonymous poster hash: a732b...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #111 Del Skrevet 18. februar 2014 Og hvor har jeg sagt dette, Lincoln? Å legge seg på operasjonsbordet for å legge inn fremmedlegemer i egen kropp med de risikoer som følger er rett idiotisk ja. Selvtillit sitter i hodet og det burde alle kvinner lære seg. Du virker ikke akkurat som en person som har evnen til å sette seg inn i andres situasjon. Jeg var en gang slik som deg. Men har blitt såpass moden at jeg greier å se for meg hvordan en flatbrystet kvinne har det med selvfølelsen. Om hun velger å gjøre noe med det for seg selv synes jeg er helt greit. Anonymous poster hash: 04ccb...a15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 18. februar 2014 #112 Del Skrevet 18. februar 2014 " Og de som ikke ser at de bidrar til et usunt kroppsideal ved å følge denne trenden (ja, for det er en trend), de lever i grunnen opp til termen silikonbabe." Mao har kvinner et ansvar for aa ikke forbedre seg paa slikt vis at det legger press paa andre kvinners utseende. Litt av et ansvar. Slengbemerkninger er heller ikke noe et oppegaaende menneske ser paa som "saklig" diskusjon. Mennesker som har evnen til aa uttrykke seg bruker ikke uttrykk som "silikonbabe". Hva slags funksjon har det engelske uttrykket "babe" her overhodet? Never mind. Jeg gir deg opp. Anonymous poster hash: a732b...b0d Å insinuere at jeg ikke er oppegående fordi jeg mener noe annet enn deg, er jo bare lavmål. Når du i tillegg mener jeg ikke har evnen til å uttrykke meg, blir det jo bare for dumt. Sluppet opp for argumenter, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 18. februar 2014 #113 Del Skrevet 18. februar 2014 Nei, sjalusi har jeg ikke hørt om. Hvordan fungerer det? Mener du egentlig misunnelse? Er fremdeles ikke sikker på at de fleste kvinner hater andre kvinner, jeg vil tro de fleste kvinner stiller seg relativt likegyldig til de fleste andre kvinner med mindre de prøver seg på kjæresten deres da selvsagt. Da er hun en (fyll inn det styggeste og mest nedverdigende ordet du vet om en kvinnes vagina og spe på med et kjipt ord som betyr promiskuøs og du er halveis)! Jeg sa at hater var et litt vel sterkt ord Er nok mye man ikke hører, men som de fleste tenker Misunnelse, sjalusi, ganske likt Så du sier at single jenter ikke kan være grønn av misunnelse på ei annen jente pga utseendet? Det skjer greit ofte kan du si. Det er jo litt jantelov egentlig.. Man har ikke lov til å være pen eller stolt av utseendet sitt, men gjør man noe for å føle seg bedre så blir man jo hakka ihjel omtrent. Skjønner ikke helt hvorfor folk absolutt skal prøve å ødelegge mest mulig for andres selvtillit bare fordi de har tatt et valg de ikke ville tatt. Folk har forskjellige liv, forskjellige meninger og veldig forskjellige syn på ting. Men det betyr ikke at man skal "slenge dritt" om folk fordi noen ikke liker meninga ens.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #114 Del Skrevet 18. februar 2014 Ingen silikonpupper ser naturlige ut, enda mindre på damer over 23 år. Men menn klarer nok ikke å se like stor forskjell når det er snakk om mindre forandringer, man kjenner kvinnekroppen bedre når man lever i en til daglig. Jeg har også lagt inn 255 ml i hvert bryst, da jeg ble helt flat og med masse løs hud etter amming. Et stor fornøyd med puppene mine, og for å være helt ærlig så ser de ekte ut. Jeg valgte også anatomiske proteser så de skulle ha en mer naturlig foem. Absolutt alle jeg har fortalt at jef har silikon blir rimelig satt ut, og tror det nesten ikke (nå går jeg ikke rundt og annonserer det, men har fortalt det til en del venninner/kvinnelige bekjente når det har falt seg naturlig). Kjæresten min ante ingenting før han tok på de for første gang, og han sa han fikk et lettere sjokk. Han hadde aldri kjent på silikon før, men kan jo ikke nekte for at de kjennes annerledes ut. Jeg hadde før han kjente på de kledd av meg foran han slik at han fikk "betrakte" meg litt på avstand. Og grunnen til at han ble så satt ut var fordi han mener de ser helt ekte ut, og han trodde alle silikonpupper var veldig tydelig fake. Så det kommer nok helt an på kirurgen, hvor mye man velger å fylle på og utgangspunktet. Men ekte kommer nok aldri silikon til å føles som. Skal allikevel sies at jeg ikke angrer et sekund. Anonymous poster hash: f8e2e...092 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #115 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg har forresten en B-cupAnonymous poster hash: f8e2e...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 18. februar 2014 #116 Del Skrevet 18. februar 2014 Nå er jeg dame da, men jeg mener begge deler har sin sjarm. Silikonpupper kan være fint om arbeidet er bra gjort og gir ett noenlunde naturlig resultat mens "hengepupper" er veldig relativt og det er vel ikke noe vakrere enn en naturlig kvinnekropp som bærer bevis på at livet har gått sin gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 18. februar 2014 #117 Del Skrevet 18. februar 2014 Dette er så klassisk. Så utrolig synd det er i dere som ikke har blitt født som Pamela. Vet dere hva? Jeg føler jeg mangler litt mindre føtter, jeg mangler en adelig nese og jeg er dømt til å leve med et tynt, nordisk hår. Livet burde være grusomt om jeg skulle levd etter deres idealer. Du gjør akkurat hva du vil ja, men jeg står også fritt til å diskutere en samfunnstrend jeg finner sykelig og dere får bare finne dere i å bli dømt deretter. Jeg synes det er fantastisk å se kvinner som evner å leve og ikke minst være trygg i sitt eget skall uten allskens tilhør som utelukkende skriker Barbie. Menn i tråden; jeg synes dere er veldig lite mandige om dere ikke har enorme testikler som klasker skikkelig. Har dere ikke dette bør dere skaffe silikonballer asap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #118 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg bare fatter ikke hva andre skal bry seg med ens eget valg. Menn er visuelle og det er akseptert. Enhver kvinne som bruker sminke, trener og spiser sunt, styler haaret eller bruker extensions bidrar til at det er fokus paa kvinners utseende og at terskelen for hvor bra man skal se ut. Og det spiller da vitterlig ingen rolle om noen mener de gjor det for egen del, pga et skjonnhetsideal eller for menn. Hvis du ikke vil ta silikon, ikke ta det. Jeg er lut lei denne feministtankegangen om at kvinner skal ha alle andre kvinner i tankene for ethvert valg de tar. Kvinner som blir hjemme med barna setter ikke pris paa hva tidligere generasjoner gjorde for kvinner. Kvinner som er i toppform etter fodselen legger press paa hvordan andre kvinner skal se ut. Som kvinne forbeholder jeg meg retten til aa vaere like mye av et individ som en mann er. Og en mann faar ikke alle andre menn paa nakken for valgene han tar. Han kan leve sitt eget liv uten denne hersens holdningen om at han har ansvar for alle andre. Anonymous poster hash: a732b...b0d Veldig bra skrevet!!! 100 % enigAnonymous poster hash: 524e6...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #119 Del Skrevet 18. februar 2014 Dette er så klassisk. Så utrolig synd det er i dere som ikke har blitt født som Pamela. Vet dere hva? Jeg føler jeg mangler litt mindre føtter, jeg mangler en adelig nese og jeg er dømt til å leve med et tynt, nordisk hår. Livet burde være grusomt om jeg skulle levd etter deres idealer. Du gjør akkurat hva du vil ja, men jeg står også fritt til å diskutere en samfunnstrend jeg finner sykelig og dere får bare finne dere i å bli dømt deretter. Jeg synes det er fantastisk å se kvinner som evner å leve og ikke minst være trygg i sitt eget skall uten allskens tilhør som utelukkende skriker Barbie. Menn i tråden; jeg synes dere er veldig lite mandige om dere ikke har enorme testikler som klasker skikkelig. Har dere ikke dette bør dere skaffe silikonballer asap. Folk er forskjellige. Å kalle andre sine valg for idiotiske kan du bare gjøre. Jeg synes du er idiotisk. Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 18. februar 2014 #120 Del Skrevet 18. februar 2014 Dette er så klassisk. Du gjør akkurat hva du vil ja, men jeg står også fritt til å diskutere en samfunnstrend jeg finner sykelig og dere får bare finne dere i å bli dømt deretter. Jeg synes det er fantastisk å se kvinner som evner å leve og ikke minst være trygg i sitt eget skall uten allskens tilhør som utelukkende skriker Barbie. Jeg synes det er fantastisk med kvinner (og menn) som er modige nok til å gjøre drastiske ting for å forbedre sin egen livskvalitet. Spesielt med tanke på hvor mange hatere som Blanchefleur det er der ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå