Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det er så morsomt med navnetråder. Ganske fasinerende hvordan noen kan mene så forskjellig om de samme navnene i forhold til om det er harry, sukkersøt, white trash osv.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 guttenavn jeg liker godt, men vet ikke om min kjære er enig. Utrolig søte navn syns nå jeg!

Ludvig
Victor
Ådne

Erik

Anonymous poster hash: 93066...f3e
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja og jeg syns det er rart at noen syns skade er søtt fordi det gir meg veldig usøte assosiasjoner

Skrevet

Bror og Veslemøy.

Har flere barn fra før, så det ville på en måte passet veldig fint, men barnet kan jo ikke defineres ut fra plassen i søskenflokken resten av livet.

Anonymous poster hash: 2fe76...42f

• Liker 1
Skrevet

Bo og Kaleb :) Utrolig fine navn, men toralt uaktuelt

Skrevet

Ja og jeg syns det er rart at noen syns skade er søtt fordi det gir meg veldig usøte assosiasjoner

LET. IT. GO

JEEEEEEEEEZ!

Anonymous poster hash: a935e...afc

• Liker 4
Skrevet

Ea? Er det et navn? For meg høres det ut som lyden en liten baby lager når den er i godt humør :fnise:

Anonymous poster hash: a80cf...02b

Haha jeg vet! Det er jo selvfølgelig helt uaktuelt for meg å bruke, men vet faktisk om en baby som heter det... Lærer sikkert å både si og skrive navnet sitt tidlig;)

Anonymous poster hash: 8f830...920

Skrevet

Bo og Kaleb :) Utrolig fine navn, men toralt uaktuelt

Noen som har lest Witch? :P

For meg; Ellie , er så nydelig at jeg dauer. Men klarte ikke gi jenta min det navnet likevel :ler: For meg høres det ut som et kallenavn.

Skrevet

Kitty - kan ikke forstå at noen synes det passer bra på en liten jente - for meg definitivt et kattenavn...

Skrevet

For meg; Ellie , er så nydelig at jeg dauer. Men klarte ikke gi jenta min det navnet likevel :ler: For meg høres det ut som et kallenavn.

Jepp ;) Kaleb var forøvrig min yndlingsperson i bøkene... Hehe... ;)

Skrevet

Alfons

Frikk

Anonymous poster hash: 05530...82d

Skrevet

Samme her... Hadde tidenes crush på ham :fnise:

Anonymous poster hash: be89e...95b

Skrevet

Jaa, snakk om kjekkas!!😍

Skrevet

Jeg heter Ellen og blir kalt Ellie av familien og nære venner. Ser ikke på det som et ordentlig navn.

Anonymous poster hash: 6ed23...d0c

Skrevet

Jeg heter Ellen og blir kalt Ellie av familien og nære venner. Ser ikke på det som et ordentlig navn.

Anonymous poster hash: 6ed23...d0c

Nei, er jo akkurat det jeg mener:p

Men vi har faktisk gitt henne et navn hvor vi kan bruke Ellie som kallenavn:)

Gjest BettyBoop
Skrevet

LET. IT. GO

JEEEEEEEEEZ!

herregud hva er det med deg jentunge?
  • Liker 1
Skrevet

herregud hva er det med deg jentunge?

Kan du bare slutte å spore av tråden? Start heller din egen kveruleringstråd om du absolut må klage og hakke på alle andre. Det er en tråd hvor folk skal poste navn de syntes er søte! La de gjøre det uten å kverulere på det! Herreguuuuud!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kan du bare slutte å spore av tråden? Start heller din egen kveruleringstråd om du absolut må klage og hakke på alle andre. Det er en tråd hvor folk skal poste navn de syntes er søte! La de gjøre det uten å kverulere på det! Herreguuuuud!

klage og hakke? Jeg sier meningen min
Skrevet

Jeg synes Annabel er veldig fint, men samtidig så sukkersøtt at det neppe hadde blitt brukt her i gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...