AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #101 Skrevet 19. februar 2014 Annemor altså? Jøss. Hvorfor måtte de legge til mor? Hvem klarer å ta en Annemor seriøst? Hadde jeg hett det hadde jeg bare brukt anne. Og byttet navn til anne. Har lurt på det i alle år Hørt om tvillingene Elmer og Hampus? Anonymous poster hash: de625...09c
fruBeist Skrevet 19. februar 2014 #102 Skrevet 19. februar 2014 (endret) hehe, føler at det var litt sånn på 80tallet med -ine endinger også. husker i hvert fall at min klasse var full av Kristine, Stine, Line Cathrine, Kine, Trine. Men det ble jo folk av dem og...Anonymous poster hash: 2c606...5b8 Dette er vel kanskje mødrene til Timian og Carosander Endret 19. februar 2014 av fruBeist
Gjest KomleKjetil Skrevet 19. februar 2014 #103 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Emma Sara/Sarah Sofie/Sophie Ingrid/Ingerid Nora/Norah Maja/Maia/Maya Linnea/Linea Thea/Tea Sofia/Sophia Emilie Åja, jeg trodde det var tråden over stygge navn. Endret 19. februar 2014 av KomleKjetil
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #104 Skrevet 19. februar 2014 Mari og Johanna er da helt vanlige navn? Du tok den ikke? Marijuana og Mari Johanna. Høres ganske likt ut, eller hva? Anonymous poster hash: 611c7...ccc 5
S.89 Skrevet 19. februar 2014 #106 Skrevet 19. februar 2014 Du tok den ikke? Marijuana og Mari Johanna. Høres ganske likt ut, eller hva?Anonymous poster hash: 611c7...ccc Haha tok den nå 1
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #107 Skrevet 20. februar 2014 Tenkte på hampus jeg da. Men mari johanna som dobbelrbavn hørtes hippieaktig ut sammen
Gjest Abligøye Skrevet 20. februar 2014 #108 Skrevet 20. februar 2014 Annemor altså? Jøss. Hvorfor måtte de legge til mor? Hvem klarer å ta en Annemor seriøst? Hadde jeg hett det hadde jeg bare brukt anne. Og byttet navn til anne. Da jeg gikk på videregående hadde jeg en lærer som het Hannemor! *ler*
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #109 Skrevet 20. februar 2014 Har lurt på det i alle år Hørt om tvillingene Elmer og Hampus? Anonymous poster hash: de625...09c høres ut som tegneseriefigurer
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #110 Skrevet 20. februar 2014 Møtte en som het Aristotlisos i Hellas, søteste navnet noen gang. Anonymous poster hash: f3894...37c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #111 Skrevet 20. februar 2014 altså skade. Skade er jo å gjøre noen noe vondt. At et navn skal assosieres med å skade noen finner jeg rimelig lite søtt Skade er et navn. Look it up. Jeg synes navnet er fint. Av åpenlyse grunner velger jeg å ikke bruke det. og problemet ditt er? Anonymous poster hash: be89e...95b 1
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #112 Skrevet 20. februar 2014 Skade er et navn. Look it up. Jeg synes navnet er fint. Av åpenlyse grunner velger jeg å ikke bruke det. og problemet ditt er? Anonymous poster hash: be89e...95b Jeg VET det er et navn, jeg bare syns at det er rart at noen som synes et navn som er samme ordet som å skade noen er søtt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #114 Skrevet 20. februar 2014 Jeg VET det er et navn, jeg bare syns at det er rart at noen som synes et navn som er samme ordet som å skade noen er søtt. Det er ikke assosiasjonene til folk som deg som gjør at jeg synes det er søtt, det er navnet i seg selv. Jeg har vokst opp med eventyrfigurer med navn som ville vært helt uaktuelle som navn av lignende grunner som Skade. Dermed assosierer ikke jeg navnet Skade med å skade folk, men med en sterk krigerprinsesse som var forbildet mitt som liten. Herregud, hva folk skal legge seg opp i... Anonymous poster hash: be89e...95b 2
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #115 Skrevet 20. februar 2014 Det er ikke assosiasjonene til folk som deg som gjør at jeg synes det er søtt, det er navnet i seg selv. Jeg har vokst opp med eventyrfigurer med navn som ville vært helt uaktuelle som navn av lignende grunner som Skade. Dermed assosierer ikke jeg navnet Skade med å skade folk, men med en sterk krigerprinsesse som var forbildet mitt som liten. Herregud, hva folk skal legge seg opp i... Anonymous poster hash: be89e...95b legge meg oppi? Er det ulovlig å være uenig og påpeke det? 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #116 Skrevet 20. februar 2014 Det er ikke assosiasjonene til folk som deg som gjør at jeg synes det er søtt, det er navnet i seg selv. Jeg har vokst opp med eventyrfigurer med navn som ville vært helt uaktuelle som navn av lignende grunner som Skade. Dermed assosierer ikke jeg navnet Skade med å skade folk, men med en sterk krigerprinsesse som var forbildet mitt som liten. Herregud, hva folk skal legge seg opp i... Anonymous poster hash: be89e...95b Det er da vel greit å undres vel? Jeg synes f.eks ikke Hedvig og Dimitri er søte navn som noen her har nevnt som for søte. Jeg assosierer det med hhv gammel dame og russisk mafia. Så jeg kan jo humre litt i skjegget når andre har helt motsatt mening enn meg. Anonymous poster hash: 0b4c6...317
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #117 Skrevet 20. februar 2014 Annemor altså? Jøss. Hvorfor måtte de legge til mor? Hvem klarer å ta en Annemor seriøst? Hadde jeg hett det hadde jeg bare brukt anne. Og byttet navn til anne. Var da voldsomt så kritisk du var til navneforslagene her? Dette er subjektive meninger om hva som er søtt eller fint. Ergo er det bare tullete å kritisere dem. S U B J E K T I V T Anonymous poster hash: d094f...e31 1
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #118 Skrevet 20. februar 2014 Var da voldsomt så kritisk du var til navneforslagene her? Dette er subjektive meninger om hva som er søtt eller fint. Ergo er det bare tullete å kritisere dem. S U B J E K T I V T Anonymous poster hash: d094f...e31 Herregud da skjerp deg. De som kom med forslaget Annemor syntes selv at navnet var like teit som meg. Og lær deg at tråden handler om navn som er for søte og rare til å brukes. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #119 Skrevet 20. februar 2014 Eilert! Det er så morsomt navn, kunne aldri kalt mitt fremtidige barn det da Anonymous poster hash: 8d3a3...f47
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #120 Skrevet 20. februar 2014 Herregud da skjerp deg. De som kom med forslaget Annemor syntes selv at navnet var like teit som meg. Og lær deg at tråden handler om navn som er for søte og rare til å brukes. Hæææreguuudh da skjææærp deghh. "synes du virkelig skade er et søtt navn?" Nei. Hun bare skrev det for moro skyld. I en tråd som omhandler søte navn man ikke vil bruke. Anonymous poster hash: d094f...e31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå