Gjest Silverstream Skrevet 22. februar 2014 #141 Skrevet 22. februar 2014 Her er søte navn jeg IKKE ville brukt Emmeline Pernille Anabell Aurora Josefine Hermine Fredrikke Emily Lotte Lisa Annemor Mia Maja Sofus Linus Leo Theo Theodor Nathaniel Emilian Hampus Lukas Ole/Ola Bosse Felix Amadeus Timian Fabian Anonymous poster hash: de625...09c Du nevnte mitt navn ....
Gjest Silverstream Skrevet 22. februar 2014 #142 Skrevet 22. februar 2014 Kitty - kan ikke forstå at noen synes det passer bra på en liten jente - for meg definitivt et kattenavn... Synes det er pent navn jeg :-)
Gjest Sobril Skrevet 22. februar 2014 #143 Skrevet 22. februar 2014 Ser flere nevner Pernille. Har en god venninne som heter det, og hun har mest bein i nesa av alle jeg kjenner
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #145 Skrevet 22. februar 2014 Amanda Anne Ailin Alise Berit Britt Birgitte Bodil Charlotte Connie Christine Dina Diane Eirin Elise Fie/a Frida Gro Gøril Hildegunn Hanne Hillevil Iselin Inger Iris Janne Jeanette Julie Karianne Kristine Kristianne Kari Karoline Line Lotte Lovise/Louise Lara Lena Mina Marita Marianne May Mailin Maja Nelly Netty Nina Nora Nadia Oline Olga Oddlaug Olaug Pernille Petra Rita Rakel Randi Rønnaug Renate (urg) Stine Sofie Sara Silje Siri Tina Tanja Trine Torild Turid Unni Ulrikke Ulla Vida Vilde Veda Vally Valborg Yvonne Her har jeg gått over ABC og luket ut sukkersøte navn eller navn som ikke passer på barn/Voksne.Anonymous poster hash: 36889...adb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå