Gå til innhold

Graviditetstest (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser dere den lille streken? jeg vet den er litt vanskelig å se, ser den bedre i virkeligheten enn på bildet. tingen er at jeg tok denne testen i dag morges ca 10.30, venta ca to - tre minutter så kasta jeg den siden det var ikke kommet opp noe. så gikk jeg ut å kom hjem ca kl 16.00 å da kikka jeg på testen bare for morro skyld og da så jeg plutselig den svake streken. har ikm i morgen forresten.

tingen er at det står jo at etter tidsfristen skal testes sees på som ugyldig, så gikk jeg inn å googlet litt, å da leste jeg at mange hadde fått positiv etter tidsfristen og faktisk vært gravid og noen hadde opplevd å få falsk positiv etter tidsfristen. men med tanke på at jeg kasta testen etter 2-3 minutter så vet jeg jo ikke om streken faktisk kom frem innen 5 minutter eller senere. så litt senere så tok jeg en eggløsningstest fordi jeg leste at av å til hvis den slår ut positivt rundt ikm så kan det bety graviditet, og den var veldig positiv.

jeg stoler selfølgelig ikke på disse to sånn uten videre og skal ta ny test i morgen tidlig, men jeg vil likevel bare høre hva dere tenker? hvis dere i det hele tatt ser streken, var vanskelig å ta bilde av den.



Anonymous poster hash: 9ab37...74b

post-37809-0-83412900-1392672728_thumb.j

post-37809-0-78903000-1392672734_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lite ihvertfall.. Skimter den såvidt på bilde nummer 1, men ingenting på nummer 2. Ville tatt en ny.



Anonymous poster hash: 797b8...a07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser såvidt på nr 1 men ikke på nr 2.
Ta en ny imorgen :)
Håper du oppdaterer oss! :)



Anonymous poster hash: 90905...963
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er samme testen bare var litt vanskelig å få tatt bilde :) det er en strek på begge men veldig svak ja. skal ta en ny i morgen tidlig, skal oppdatere dere ja :D spennende, håper jeg ikke bli skuffet nå :)



Anonymous poster hash: 9ab37...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke strek på stripsen, men på den andre ser jeg en svaaaaaaaaak strek, men den var så tynn at jeg funderer på om det er en evap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser så vidt en strek på bilde nr 2.



Anonymous poster hash: 4047f...e46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lettere å se det i virkeligheten. en svak rosa strek, jaja, jeg tar uansett en ny i morgen :)



Anonymous poster hash: 9ab37...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :)

Sånn så min ut noen timer etter jeg hadde glemt den siden fargen ikke kom før fristen og jeg glemte den.. Var positiv den neste også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :)

tusen takk :) åå, håper jeg er like heldig :)



Anonymous poster hash: 9ab37...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta clearblue digital heller :P Så slipper du å nistirre på en strek som virker tilstedeværende og ikke :)



Anonymous poster hash: b5837...14a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en vanlig clearblue som jeg skal ta i morgen, skal kjøpe meg en digital også :)



Anonymous poster hash: 9ab37...74b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

tok en clearblue i dag som var negativ, men i går så tok jeg den jeg la ut bilde av pluss at jeg tok en eggløsningstest som var positiv, skjønner ikke hvordan to tester på samme dag kan være falsk positive =/ er billigtestene mer følsomme en clearblue eller fikk jeg to teite tester på en og samme dag? frown.gif



Anonymous poster hash: 9ab37...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen strek jeg.....

Anonymous poster hash: b08c1...2fa

okei, ikke så lett å se men er ihvertfall strek der:)

Anonymous poster hash: 9ab37...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil forresten si at jeg har ikm i morgen, ikke i dag sånn som jeg skreiv i går. bare glemte åssen dag det var hehe.



Anonymous poster hash: 9ab37...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende testene igår hadde høyere sensitivitet.

Jeg syns det er bedre med billigtester enn CB.



Anonymous poster hash: 895de...763
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...