Gå til innhold

Snike meg ut (23år)


skjønnas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du forklare hvorfor du skal snike deg ut når du er et voksent menneske??

Har du lest hele tråden eller? Jeg har forklart hvorfor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest hele tråden eller? Jeg har forklart hvorfor.....

Hvorfor finner du deg ikke din egen mann du kan knulle på, hvorfor må du ta andres?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finner du deg ikke din egen mann du kan knulle på, hvorfor må du ta andres?

OK nå snakker du om noe heeeeelt annet, jeg har en annen tråd om den mannen, skriv der heller. Har du noen tips for at jeg kan snike meg ut med den mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre du deler hus med, pleier de å sove rundt den tiden?

Er det ikke da bare til å liste seg ut om de ikke har en vakthund liggende utenfor døren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli hjemme!! Om du har deg med en mann som er forlovet med en annen, samtidig som du har forbruksgjeld og ingen ryggrad/integritet overfor foreldrene dine, så er du sannsynligvis omtrent like moden som en gjennomsnittlig 14 åring.

Fokuser på å fikse livet ditt i stedet.

Anonymous poster hash: e45c8...909

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke glemme han mannen med en sønn da, Skjønnas ;)
Som du hadde omtrent i juni/juli. Går kjapt fra en du har vært sammen med i fem år til han med sønn, for deretter å gå tilbake til første duden, for deretter å egle deg innpå en forlovet mann :P
Du er priceless altså. Du skaper god underholdning da, det skal du ha xD



Anonymous poster hash: f8616...d2f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK nå skal jeg forklare deg.

Den mannen jeg var sammen med i 5 år ble slutt i juni 2013, da ble jeg kjent med han andre, etter noen månder ble det slutt og jeg var tilbake til eksen, men det varte ikke lenge, tok slutt i oktober.

Så nå står jeg her:

Sammen med en forlovet mann.

Get it??

Hva gjorde du når du traff disse andre kjærestene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete heller! Det er sånne som deg som ødelegger for oss andre! Jeg er muslim, jeg ber de gangene jeg får tid (2-3 ganger dagelig) og kunne gå ut hoveddøra når jeg ville på døgnet. Og nei, vi er ikke moderne muslimer! Mamma går med skaut og hele pakka! Jeg fikk ikke lov til å kjæreste, men guttevenner var alltid lov! Har hatt guttebesøk helt siden barnehagen! Den eneste grunnen til at vi ikke får lov til å ha kjæreste, både jeg, mine søstre og bødre er så simpelt som at det handler om respekt! Kjærester er ikke det samme som klær, biler, you name it, så fort vi blir lei så bytter vi dem ut. Jeg forelsket meg i en fyr og stod fram for familien og fikk deres velsignelse, var aldri noe hemmelige møter osv, så fort det ble snakk om at vi hadde følelser for hverandre fortalte jeg dette til mine foreldre og nå er jeg forlova! Vil igjen bare si; min familie er ikke moderne muslimer, vi er vanlige muslimer! Så ikke kom hit å hell bensin på bålet for de som alt har sine fordommer om oss!

Anonymous poster hash: 5accf...f6a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette bare er en trolle-person som verken er en jente på 23 med utlandske foreldre som bor hjemme osv.. Skremmende hvor lite noen mennesker har det som har så mye tid til overs at de kan sitte å finne på historier de kan lage tråder om.. Fytti katta!

Anonymous poster hash: 5accf...f6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok at du tar en snakk med dine foreldre om at du er godt over 18 år, er et voksent menneske som bor i Norge og har rett til å gå ut og inn av huset så mye du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helvete heller! Det er sånne som deg som ødelegger for oss andre! Jeg er muslim, jeg ber de gangene jeg får tid (2-3 ganger dagelig) og kunne gå ut hoveddøra når jeg ville på døgnet. Og nei, vi er ikke moderne muslimer! Mamma går med skaut og hele pakka! Jeg fikk ikke lov til å kjæreste, men guttevenner var alltid lov! Har hatt guttebesøk helt siden barnehagen! Den eneste grunnen til at vi ikke får lov til å ha kjæreste, både jeg, mine søstre og bødre er så simpelt som at det handler om respekt! Kjærester er ikke det samme som klær, biler, you name it, så fort vi blir lei så bytter vi dem ut. Jeg forelsket meg i en fyr og stod fram for familien og fikk deres velsignelse, var aldri noe hemmelige møter osv, så fort det ble snakk om at vi hadde følelser for hverandre fortalte jeg dette til mine foreldre og nå er jeg forlova! Vil igjen bare si; min familie er ikke moderne muslimer, vi er vanlige muslimer! Så ikke kom hit å hell bensin på bålet for de som alt har sine fordommer om oss!

Anonymous poster hash: 5accf...f6a

Beklager for at jeg ødelegger for dere andre muslimer. Men jeg er faktisk ikke god troende muslim egentlig. drikker og fester som bare det. Har hatt kjærester som ikker er muslimer. Han jeg er med nå er ikke muslim. Din familie er mer enn vanlig!! Jeg har ikke lov å ha guttevenner. Aldri om jeg får lov å ta med en guttvenn hjem. De liker heller ikke at jeg skal ja noen norske venniner, fordi jeg kan lære noe dårlig av dem (looool). Så for å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke om de som har fordommer mot islam.

Jeg tror dette bare er en trolle-person som verken er en jente på 23 med utlandske foreldre som bor hjemme osv.. Skremmende hvor lite noen mennesker har det som har så mye tid til overs at de kan sitte å finne på historier de kan lage tråder om.. Fytti katta!

Anonymous poster hash: 5accf...f6a

hahahha ler meg ihjel. Hvorfor tror du det er tulletråd? det jeg opplever er helt normalt for en jente som har muslimiske foreldre. Kan love deg at alt jeg sa er helt sant. Men bare sånn at dere vet det, så skal jeg ikke ut allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken forskjell gjør det TS? Du sier at jenter ikke skal gå ut, men om du hadde bodd hjemmefra hadde ikke det vært en problemstilling. hva har det å si? Du er voksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helvete heller! Det er sånne som deg som ødelegger for oss andre! Jeg er muslim, jeg ber de gangene jeg får tid (2-3 ganger dagelig) og kunne gå ut hoveddøra når jeg ville på døgnet. Og nei, vi er ikke moderne muslimer! Mamma går med skaut og hele pakka! Jeg fikk ikke lov til å kjæreste, men guttevenner var alltid lov! Har hatt guttebesøk helt siden barnehagen! Den eneste grunnen til at vi ikke får lov til å ha kjæreste, både jeg, mine søstre og bødre er så simpelt som at det handler om respekt! Kjærester er ikke det samme som klær, biler, you name it, så fort vi blir lei så bytter vi dem ut. Jeg forelsket meg i en fyr og stod fram for familien og fikk deres velsignelse, var aldri noe hemmelige møter osv, så fort det ble snakk om at vi hadde følelser for hverandre fortalte jeg dette til mine foreldre og nå er jeg forlova! Vil igjen bare si; min familie er ikke moderne muslimer, vi er vanlige muslimer! Så ikke kom hit å hell bensin på bålet for de som alt har sine fordommer om oss!

Anonymous poster hash: 5accf...f6a

Så du fikk deg altså en kjæreste :) Bare ikke en hemmelig kjæreste.. Og det er jo helt normalt å ikke holde kjæresten hemmelig for foreldrene sine, for de fleste :)

Anonymous poster hash: e45c8...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for at jeg ødelegger for dere andre muslimer. Men jeg er faktisk ikke god troende muslim egentlig. drikker og fester som bare det. Har hatt kjærester som ikker er muslimer. Han jeg er med nå er ikke muslim. Din familie er mer enn vanlig!! Jeg har ikke lov å ha guttevenner. Aldri om jeg får lov å ta med en guttvenn hjem. De liker heller ikke at jeg skal ja noen norske venniner, fordi jeg kan lære noe dårlig av dem (looool). Så for å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke om de som har fordommer mot islam.

hahahha ler meg ihjel. Hvorfor tror du det er tulletråd? det jeg opplever er helt normalt for en jente som har muslimiske foreldre. Kan love deg at alt jeg sa er helt sant. Men bare sånn at dere vet det, så skal jeg ikke ut allikevel...

Men du er jo så opptatt av å respektere foreldrene dine, derfor vil du ikke si ifra at du går ut, men du gjør alt det andre? :P

Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a

Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a

Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk deg altså en kjæreste :) Bare ikke en hemmelig kjæreste.. Og det er jo helt normalt å ikke holde kjæresten hemmelig for foreldrene sine, for de fleste :)

Anonymous poster hash: e45c8...909

Stemmer:) hadde han vært muslim så kunne jeg kansje tatt det opp med foreldrene mine. Men han er dessverre ikke muslim, langt ifra muslim. Så islam sier at muslimiske jenter kan ikke gifte med ikke muslim mann, men en muslimisk mann kan gifte med en ikke muslim jente :) skjønner dere poenget????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo så opptatt av å respektere foreldrene dine, derfor vil du ikke si ifra at du går ut, men du gjør alt det andre? :P

Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a

Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a

Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a

Ja men jeg kan jo ikke leve slik de vil. Det de vil er at jeg ikke snakker med gutter, ikke drikker, ikke fester, ikke røyker, ikke spise kjøtt og kylling vis det er ikke slaktet på en HALAL måte. Dette kan jeg ikke leve med, men jeg vil ikke såre de om dere skjønner? jeg er veldig glad i dem, så om de vet det da sårer jeg dem veldig, de blir skuffet. Det er en skam for familien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...