Gå til innhold

Snike meg ut (23år)


skjønnas

Anbefalte innlegg

Stemmer:) hadde han vært muslim så kunne jeg kansje tatt det opp med foreldrene mine. Men han er dessverre ikke muslim, langt ifra muslim. Så islam sier at muslimiske jenter kan ikke gifte med ikke muslim mann, men en muslimisk mann kan gifte med en ikke muslim jente :) skjønner dere poenget????

Nå var det ikke deg jeg skrev dette til.

Men nei, det er ikke "bare" det at han ikke er muslim som er ditt problem.

1. Han er forlovet med en annen. Ingen foreldre eller venner godtar noe sånt som "kjæreste", uansett religion.

2. Du er umoden og har rotet til livet ditt bla mht økonomi. Det vekker skepsis og ikke tillit, dette er også et alvorlig problem som ikke har noe med økonomi å gjøre.

Anonymous poster hash: e45c8...909

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreslår at du kjøper deg en fugledrakt å øver på å fly. Mulig det er gullars kostymer å oppdrive fortsatt. Øver du nok hver dag så kan du om kort tid fly ut vinduet ditt, og dermed har du løst problemet. Kanskje du også blir belønnet med en sjokoladepudding, akkurat som gullars ble.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine er glad i deg. Og om du respekterer de, sier du ifra. Jeg vet det kan være vanskelig på grunn av bakgrunnen din, men jeg ser virkelig ingen annen langvarig løsning hvis du virkelig skal være med denne mannen. Dette er problemet ditt, sånn kan du fikse det. Det finnes ingen snarveier kjære, bare en kort vei som ser snarere ut før du oppdager en stor kløft som fører til at du må snu og gå tilbake til start.

Om du ignorerer de rette svarene, må du nesten tenke selv hvordan du kan snike deg ut. Gjorde det selv når jeg var yngre, og det førte ikke til noe annet enn dårlige familieforhold og tillitsbrudd. Tenk hva de vil si hvis de oppdager deg? Konsekvensene av det blir verre enn om du er ærlig, tro meg.



Anonymous poster hash: 9cebe...3b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal presisere så kraftig at du er 23 år. Det virker som du selv vet at du som 23-åring burde få gjøre det du vil.



Anonymous poster hash: f0706...239
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten du skriver på, måten du prøver å leke ungdom på, tilsier at du ikke er 23 år, at du ei heller er den du oppgir å være i HI. Måten du aldri sa ifra noe om denne forlovete mannen du er sammen med, før noen fant ut at du tidligere har skrevet flere tråder med andre "vansklige situasjoner", måten du på liv og død ikke får lov til å dra ut etter klokken 00.00 fordi foreldrene dine er strenge, men samtidig klart å ha flere forhold til menn og samtidig festa ræva av deg.. Si at jeg tar feil, men da fester du fra klokken 14.00 til 17.00 fordi du ikke får lov til å være ute sent? Tror du er en gammel mann som lever et tragisk liv som finner på "vansklige situasjoner" og som tror vet hva som skjer i de millioners muslimske hjem..

Anonymous poster hash: 5accf...f6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Ts, du skriver at dine foreldre er strenge, du får ikke ha norske venniner eller guttevenner og ikke får lov til å dra ut sent. Du skriver også at du fester og blir full som bare det. Kan du da svare på når på døgnet dette er? Når på døgnet er det du fester og blir full? Når kommer du hjem, og vil ikke foreldrene dine merke at du er full? Du har vel ikke klart å feste som bare det og blitt drita med de innetidene du har? Så nå synes jeg denne tråden skal bli stengt fordi dette er noe troll og det er slemt å bruke andres verdifulle tid til å få "råd" når hele denne tråden er kødd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du skriver at dine foreldre er strenge, du får ikke ha norske venniner eller guttevenner og ikke får lov til å dra ut sent. Du skriver også at du fester og blir full som bare det. Kan du da svare på når på døgnet dette er? Når på døgnet er det du fester og blir full? Når kommer du hjem, og vil ikke foreldrene dine merke at du er full? Du har vel ikke klart å feste som bare det og blitt drita med de innetidene du har? Så nå synes jeg denne tråden skal bli stengt fordi dette er noe troll og det er slemt å bruke andres verdifulle tid til å få "råd" når hele denne tråden er kødd!

Ok da skal jeg forklare dere hvordan jeg gjør dette her:

Dem vet ikke at jeg drar på fester. Men jeg har en vennine som jeg pleier og bruker til dette her. Kun kommer hjem til meg og er her helt til sent om kvelden. Hun bor alene og det vet familien min, hu er også muslim. Noen ganger spør jeg om å få overnatte hos henne, men da må jeg mase sikkelig, som regel sier de ja men det er veldig vansklig, de kan finne på å dra hjem til henne for å sjekke om jeg er der. Derfor kan jeg ikke bruke den metoden heeele tiden. Jeg har en søster som bor i et annet by, pleier og reiser til henne noen ganger, og da fester vi hele helgen. Hvorfor tror ingen på meg egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hvis du hadde hatt de foreldrene som du beskriver "får ikke lov til å gå ut", "verken guttevenner eller norske venniner" ++ ville aldri latt deg overnatte hos en muslimsk vennine som bor alene. For grunnen til at de k første omgang ikke vil at du skal ha norske venniner var jo som du sa, dårlig innflytelse, så hva med en muslimsk jente som bor alene? Så foreldrene dine tror hun da vil ha en god innflytelse på deg? Tullprat! STENG TRÅDEN!

Anonymous poster hash: 5accf...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Stemmer:) hadde han vært muslim så kunne jeg kansje tatt det opp med foreldrene mine. Men han er dessverre ikke muslim, langt ifra muslim. Så islam sier at muslimiske jenter kan ikke gifte med ikke muslim mann, men en muslimisk mann kan gifte med en ikke muslim jente :) skjønner dere poenget????

Jeg skjønner ikke at det har noe å si. Du virker jo ikke akkurat som et dydsmønster du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg tror jeg holder meg hjemme inatt.

:fnise: Sorry, jeg må le. Du har vært med på å skrive side opp og side ned om det her, og så trekker du deg helt tilbake. Jeg klarer ikke helt å ta deg seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Sorry, jeg må le. Du har vært med på å skrive side opp og side ned om det her, og så trekker du deg helt tilbake. Jeg klarer ikke helt å ta deg seriøst.

nei vel ikke ta meg seriøst da :P Foreldrene mine liker hu vennina min, hun er her alene fordi hun studerer, foreldrene hennes bor langt vekke. Men jeg trakk meg tilbake fordi jeg var litt redd, tenk om de finner det ut liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hinkelpinkel

nei vel ikke ta meg seriøst da :P Foreldrene mine liker hu vennina min, hun er her alene fordi hun studerer, foreldrene hennes bor langt vekke. Men jeg trakk meg tilbake fordi jeg var litt redd, tenk om de finner det ut liksom?

Det gjør de nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser ikke mye respekt for noen om du er sammen med en forlovet mann. Med mindre det er din egen forlovede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du viser ikke mye respekt for noen om du er sammen med en forlovet mann. Med mindre det er din egen forlovede.

Ja jeg vet det har du helt rett i.....Men jeg visste om det ETTER at vi ble ^sammen^ om du skjønner?? Da var der følelser inni bildet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det har du helt rett i.....Men jeg visste om det ETTER at vi ble ^sammen^ om du skjønner?? Da var der følelser inni bildet....

Men følelsene forsvinner som dugg for solen når man oppdager at man er elskerinnen i en utroskapssak. Hvem lar seg bruke sånn?

Anonymous poster hash: e45c8...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men følelsene forsvinner som dugg for solen når man oppdager at man er elskerinnen i en utroskapssak. Hvem lar seg bruke sånn?

Anonymous poster hash: e45c8...909

Dessverre så forsvant de ikke som dugg for solen...De ble faktiskt sterkere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det har du helt rett i.....Men jeg visste om det ETTER at vi ble ^sammen^ om du skjønner?? Da var der følelser inni bildet....

Fra din side er det nok følelser. Ikke fra hans. Da hadde han hatt respekt for deg og slått opp md forloveden.

Anonymous poster hash: 7cff1...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...