Gå til innhold

Snike meg ut (23år)


skjønnas

Anbefalte innlegg

Dessverre så forsvant de ikke som dugg for solen...De ble faktiskt sterkere....

Da er det på tide å få undersøkt hodet sitt! Å bli bedratt og holdt for narr er ikke attraktivt, for å si det mildt.

Anonymous poster hash: e45c8...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre så forsvant de ikke som dugg for solen...De ble faktiskt sterkere....

Hvordan kan han få sterkere følelser for deg når han fremdeles er forlovet med hun andre? Er det greit for deg å være nr 2?

Anonymous poster hash: cd420...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han få sterkere følelser for deg når han fremdeles er forlovet med hun andre? Er det greit for deg å være nr 2?

Anonymous poster hash: cd420...137

Jeg sa ikke at han har sterkere følelser for meg, men kan heller ikke si at han IKKE har følelser for meg. Det er ikke så lett for han heller å kutte hun andre. De har vært forlovet i 3 år nå. Han sier han ikke elsker henne, men han har ikke sagt at han skal forlate henne for meg. Han sa til meg at han skal gifte seg med henne uansett, og at det er ikke noe seriøst mellom meg og han. Noe jeg godtar, det er ikke sånn at jeg ELSKER HAN, men jeg er betatt, tenker på han ofte. Vi har den beste sex. Jeg trives veldig med han, han har respekt for meg, måten han snakker på, tar på meg, behandler meg osc ( utenom at han er forlovet). Desutten har jeg netopp kommet ut av et forhold som har vart i 5 år, der jeg ble utnyttet og mishandlet på det groveste. Det betyr: Han brukte vold ( ekstrem vold), psykisk terror , brukte meg kun til sex og lage mat osv masse annet også. Ble gravid men han sa om jeg ikke tok abort så skulle han reise vekk til et annet land og aldri får se han i livet mitt, siden jeg elsket han såååå mye så valgte jeg å ta abort. Hele de 5 årene brukte han meg bare, han visste jeg elsket han og gjøre alt for han, han lovte meg at vi skulle gifte oss, derfor mistet jeg min jomfruhinne med han. han tok den fra meg selvom han visste at jeg ville vente med det til ekteskap, men han sa til meg om du elsker meg da må du la meg gjøre det fordi vi skal jo gifte oss, noe jeg trodde på. han pleide og forvinne noen dager, svarer meg ikke, blir sur og sint for ingeting, alså at jeg aner ikke hva jeg har gjort. Han svarer ikke når jeg ringer, da pleier jeg og ringe ca 5 ganger per time hele dagen. sitter bare på rommet og gråter, dere aner ikke hvordan jeg hadde det, jeg vet ikke hvorfor jeg holdt ut med han, men jeg elsket han veldig mye, jeg var avhening av han, fordi jeg mista alle mine venniner pgv han. Han ba meg kutte kontakt med ALLE ikke en eneste veninne. Så jeg hadde bare han.

MEN nå er jeg litt over han. Han som er forlovet han hjulpet meg gjennom den vansklige tiden.

Det er dumt av dere og dømme meg når dere ikke vet hva jeg har gått gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN nå er jeg litt over han. Han som er forlovet han hjulpet meg gjennom den vansklige tiden.

Det er dumt av dere og dømme meg når dere ikke vet hva jeg har gått gjennom.

Vel.. Du blir jo brukt nå og :P

Han får jo i pose og sekk han som er forlova, så han er sikkert bare glad han.

Du håper jo bare fra den ene utnyttende drittsekken til den andre xD

Anonymous poster hash: f8616...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg blir ikke brukt nå. Fordi jeg vet hva jeg har gått inn på, han har ikke lurt meg. Han har sagt hva dette forholdet går ut på , jeg har godtatt det. Men eksen har lurte meg, han sa han elsket meg og lovte meg at vi skulle få barn sammen osv. Så det er forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg blir ikke brukt nå. Fordi jeg vet hva jeg har gått inn på, han har ikke lurt meg. Han har sagt hva dette forholdet går ut på , jeg har godtatt det. Men eksen har lurte meg, han sa han elsket meg og lovte meg at vi skulle få barn sammen osv. Så det er forskjell..

Nåja.. Du får tro hva du vil :P

Så du godtar glatt at han humper på både deg og forloveden?

Anonymous poster hash: f8616...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåja.. Du får tro hva du vil :P

Så du godtar glatt at han humper på både deg og forloveden?

Anonymous poster hash: f8616...d2f

Ja det gjør jeg faktisk, jeg bryr meg ikke egentlig, så lenge jeg har det godt og koselig NÅ så bryr jeg meg ikke om hva han gjør ellers. Jeg er med han til jeg finner en annen seriøs mann, som jeg kan ha ett forhold til, men midlertidlig er jeg med han her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil være i et forhold med en forlovet mann, så er det opp til deg. Jeg mener det er usmaklig og uetisk (av begge parter). Det gjør deg til langt i fra en god muslim. Og religion satt til side, så gjør det deg til en patetisk person.

Det ekskjæresten din gjorde mot deg var fælt, og absolutt ikke fortjent. Men det fir deg ikke tillatelse til å være en idiot nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok om noen snakker mer om min kultur eller at jeg er ikke 23 år da rapporter jeg dette. Tråden handler ikke om det. Den handler faktisk om HVORDAN jeg skal snike meg ut. så hold dere til dette eller så kan dere åpne dere egen tråd og diskutere hvor fæl jeg er . OK??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den handler faktisk om HVORDAN jeg skal snike meg ut.

Rappellere?

Anonymous poster hash: eee03...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...