Gå til innhold

Føler meg trist :/ mistet den lille spiren..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk for at du deler med meg. Hvordan går det med deg nå?

Anonymous poster hash: 8603c...187

Nå går det veldig fint med meg. Jeg er gravid igjen og så langt virker alt normalt og bra. På tidlig ul fikk vi se en levende krabat og jeg har også fått høre hjertelyden på den lille. Er nå 15 uker på vei og dette ser endelig ut til å gå veien for oss.

Har vært livredd for å miste igjen, eller at jeg var ei sånn jente som ville oppleve å miste hver gang. Statistikken er heldigvis på ens side når man allerede har mistet. Sjansen er nemlig kjempestor for at det skal gå bra neste gang.

Men MAen jeg måtte gjennom var beintøff og ble en kjempestor sorg for meg å takle. Nå som jeg er gjennom det og gravid igjen, har jeg et mye sunnere syn på graviditet og ikke minst er jeg utrolig ydmyk ovenfor det som vokser inni meg. De fleste som er gravide samtidig som meg, tar alt som en selvfølge og handler inn babytøy allerede i uke 12. Jeg har vært avventende hele veien i frykt for et nytt sjokk, og klarer nok ikke helt å senke skuldrene før vi har vært på ordinær ultralyd og sett den lille + fått bekreftet at alt er som det skal.

Anonymous poster hash: a2c25...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg :( Er dessverre i samme situasjon selv. Mistet i august og i går fikk jeg påvist svangerskap utenfor livmoren. Dette ble påvist ved en tidlig UL og jeg hadd absolutt ingen symptomer på exu, så at jeg tok den UL'en reddet kanskje livet mitt i verste fall! Krysser fingrene for oss alle for at det går bra neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...