Gå til innhold

Foreldrepenger - ansatt i NAV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slapp av... Klart vi har tilgang til dette på jobb. Var ikke på jobb på søndag og var heller ikke ansatt i NAV ved forrige svangerskap. Ei heller er dette noe jeg har sjekket på forhånd.

Fant ut at jeg var gravid i helgen. Med termin på et "dumt" tidspunkt i forhold til barnehageåret, ønsket jeg å i det minste vite hva jeg har å forholde meg til sommeren 2016 hvis det blir så ille at vi må gå hjemme fra oktober 2014 til august 2016. Fulle feriepenger eller ikke har en del å si...

Anonymous poster hash: daf17...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av... Klart vi har tilgang til dette på jobb. Var ikke på jobb på søndag og var heller ikke ansatt i NAV ved forrige svangerskap. Ei heller er dette noe jeg har sjekket på forhånd.

Fant ut at jeg var gravid i helgen. Med termin på et "dumt" tidspunkt i forhold til barnehageåret, ønsket jeg å i det minste vite hva jeg har å forholde meg til sommeren 2016 hvis det blir så ille at vi må gå hjemme fra oktober 2014 til august 2016. Fulle feriepenger eller ikke har en del å si...

Anonymous poster hash: daf17...04a

Synes vel også det er litt skremmende at du ikke visste at alle offentlig ansatte får permisjonspengene fra arbeidsgiver...

Anonymous poster hash: fc013...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, godt mulig det er det. Som sagt, kommer fra privat arbeidsgiver... Men takk for at du bekymrer deg for meg! Og takk for hyggelig svar! :)

Anonymous poster hash: daf17...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...