Gå til innhold

FF - ser hun gammel ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke hun ser eldre ut enn hun er. Hun er jo ikke rynkete i ansiktet. For min del er det slik at jeg syntes det såg ut som om hun var i slutten av tyveårene for 4 år siden også. Og slik ser hun også ut nå, 4 år etter. Om du ser på hun nordlendingen som også blogger (husker ikke hva hun heter) så ser du at hun "ligner" mer og mer på fotballfrue fordi hun har gjort de samme inngrepene i ansiktet. Fyll i leppene og kinnene sammen med altfor mørke og markerte øyenbryn gjør tydeligvis slik at man ser ut som man er i slutten av tyveeårene. Greit om du er eldre, synd om du er yngre. Men når nærmer faktisk fotballfrue seg slutten av tyveårene så da synes jeg utseendet hennes kommer til sin rett, aldersmessig.

Det er sikkert noe med at de får veldig markerte ansiktstrekk og mister den perioden der man skal ha litt rundt babyface. For de fleste kvinner og menn endrer dette seg mot slutten av tyveårene.

Det var forresten Sophie Elise jeg snakket om øverst her (hun nordlendingen), kom på det nå.



Anonymous poster hash: 540f2...e9f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atheena

Jeg syns ikke hun ser gammel ut, men hun ser voksen ut.

Dama er flott hun altså, har ikke lyst til å kritisere utseende hennes eller kroppen, for jeg syns at hun har en fin helhet. Selv om jeg ikke liker stilen eller bloggen hennes.

Måtte inn å se og jeg er generelt mye mer skeptisk til all reklamen og produktplaseringen. Hele det siste innlegget må jo være ren og skjær reklame, men ingen merking. Som jeg har sagt tidligere er jeg overrasket over at dette selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninnene mine ser feite og urgamle ut. Til gjengjeld er vi snillere enn brorparten av de som skriver i tråden :)

Anonymous poster hash: 85dc5...ebc

Ho ho! Godt sagt! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at det står

Bestselger i ny utgave: Fotballfrues dagbok som pocket

Var ikke orginalutgaven også pocket?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har hun veldig barnslige trekk, så etter min mening er det det at hun ser sliten ut som gjør at hun ser ut som hun er midt i tredveårene.



Anonymous poster hash: b2991...e77
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt såra hvis noen hadde diskutert/kritisert utseendet mitt på denne måten, kjendis eller ei..



Anonymous poster hash: 74ad9...441
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må hun ikke ha en blogg der hun legger ut hele seg fra a til å, hvis hun ikke tåler diskusjoner.



Anonymous poster hash: 50609...897
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tippet at hun var rundt 34, men hva så? Er 35 år gamle kvinner mindre vakre enn 20-åringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere aldri lei av å diskutere FF? Det er noe galt i hodet på mennesker som er så sykelig opptatt av et annet menneske på denne måten.

Å så hatske og sjalu dere er fordi hun er slank og holder seg i form! Sitter ikke på ræva i sofaen og drikker brus og spiser potetgull den dama der.

Flere burde lese bloggen hennes, få tips til trening og kosthold. Det hadde trengtes så sårt, tenk så mye positivt det hadde gjort for helsa til alle disse bælfeite folka rundt om, som det bare blir flere og flere av.



Anonymous poster hash: 19ae2...e77
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Da må hun ikke ha en blogg der hun legger ut hele seg fra a til å, hvis hun ikke tåler diskusjoner.

Anonymous poster hash: 50609...897

Det er ikke godt nok argument for at folk kan mobbe og kritisere andres utseende Endret av constance90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må hun ikke ha en blogg der hun legger ut hele seg fra a til å, hvis hun ikke tåler diskusjoner.

Anonymous poster hash: 50609...897

Man blir faktisk ikke fritatt for alt ansvar ved å si at den man omtaler har bedt om det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26, og hadde trodd hun var langt eldre enn meg.



Anonymous poster hash: 445a0...dbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun kan da ikke se gammel ut, hun som har porselenshud:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/02/gaya.jpg

Dere som mener hun ikke har noen rynker eller linjer, har dere sett videoer av henne? Siste halvdel av video:

http://www.seher.no/mor-barn/jeg-gleder-meg-til-magen-vokser-63845



Anonymous poster hash: 7d3f4...bd2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir dere aldri lei av å diskutere FF? Det er noe galt i hodet på mennesker som er så sykelig opptatt av et annet menneske på denne måten.

Å så hatske og sjalu dere er fordi hun er slank og holder seg i form! Sitter ikke på ræva i sofaen og drikker brus og spiser potetgull den dama der.

Flere burde lese bloggen hennes, få tips til trening og kosthold. Det hadde trengtes så sårt, tenk så mye positivt det hadde gjort for helsa til alle disse bælfeite folka rundt om, som det bare blir flere og flere av.

Anonymous poster hash: 19ae2...e77

Om du hadde lest bloggen hadde du vel visst at fotballfrue drikker mye brus. :)

Anonymous poster hash: 32d73...ea1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, hun kan da ikke se gammel ut, hun som har porselenshud:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/02/gaya.jpg

Dere som mener hun ikke har noen rynker eller linjer, har dere sett videoer av henne? Siste halvdel av video:

http://www.seher.no/mor-barn/jeg-gleder-meg-til-magen-vokser-63845

Anonymous poster hash: 7d3f4...bd2

Er det lurt å fylle leppene mens man ammer?

Anonymous poster hash: cb2a4...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kler seg som ei gammal kjerring, sminker seg som ei gammal kjerring, og har fillers som gjør at hun ser veldig plastikk ut.



Anonymous poster hash: a0522...f53
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun kan da ikke se gammel ut, hun som har porselenshud:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/02/gaya.jpg

Dere som mener hun ikke har noen rynker eller linjer, har dere sett videoer av henne? Siste halvdel av video:

http://www.seher.no/mor-barn/jeg-gleder-meg-til-magen-vokser-63845

Anonymous poster hash: 7d3f4...bd2

Så utrolig skjønn hun var i den videoen. Jeg kunne ikke se noen rynker jeg? Hang meg opp i de altfor markerte øyenbryna, som jeg alltid gjør, men ellers synes jeg hun såg frisk og flott ut. Og kjempesøt.

Anonymous poster hash: 540f2...e9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun ser hønngammal ut. Bestemor på 98 ser yngre ut faktisk.

Anonymous poster hash: 3e59d...f66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...