Gå til innhold

FF - ser hun gammel ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad det ikke er meg som er tema for denne tråden. I den grad ff ser eldre ut på facebook-bildet (som jeg verken har sett eller akter å se), tenker jeg at det er et sunnhetstegn. Det betyr, tenker jeg, at hun har selvtillit og trygghet nok til å viser hvem hun er, selv om hun selvsagt er fullt klar over at folk følger henne med argusøyne. Jeg kjenner at jeg blir helt oppgitt av folk.



Anonymous poster hash: 7012a...9d9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke hun ser ekstremt tynn ut. Herregud, ser da ti/hundretalls av folk hver dag som ser kliss lik ut som henne, det er ikke unormalt. Snakker riktig nok om nå, har sett noen eldre bilder der hun ser hakket for tynn ut.

Jeg visste ikke om Fotballfrue før jeg leste så mye rart på KG, har til slutt endt opp med å titte innom i blant bare for å se om jeg oppdager noe ''forferdelig''... Vel, det har ikke skjedd enda. ;) Kan virkelig ikke forstå hva enkelte reagerer så sterkt på, uansett hvor hardt jeg prøver. Og jeg er virkelig ingen FF-fan egentlig, bloggen er for det meste dritkjedelig - som er grunnen til at jeg ikke forstår at nettopp den dama greier å skape så mye debatt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Flere av dere tror jeg har godt av å legge bort janteloven. Kan vi ikke bare hylle alle mennesker? Hvorfor har noen konstant behov for å være bitter og sjalu? Alt denne mobbingen og småtrakassering dere holder på med er oppførsel dere burde lagt bort på barneskolen. Kardemommeby loven burde nå alle kunne holde!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av dere tror jeg har godt av å legge bort janteloven. Kan vi ikke bare hylle alle mennesker? Hvorfor har noen konstant behov for å være bitter og sjalu? Alt denne mobbingen og småtrakassering dere holder på med er oppførsel dere burde lagt bort på barneskolen. Kardemommeby loven burde nå alle kunne holde!

Jeg tror det er på tide at du vokser opp. Sånn fungerer ikke virkelighetens verden. Vi kan ikke hylle alle mennesker, hallo? Hyller du ABB?

Anonymous poster hash: b2991...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi holde tråden til spmet; ser hun eldre ut? Ts

Anonymous poster hash: 60825...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små porsjoner kanskje - men alt hun spiser er kaloritett. Hadde hun spist ''som en fugl'' kombinert med treningen, fartingen og ammingen hadde hun ikke hatt mye energi til overs. Spar gjettinga og diskuter heller noe dere faktisk vet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann kan jeg si at hun er for tynn og ikke særlig tiltrekkende. Og jeg foretrekker slanke damer. Litt pen ja, men hundrevis av penere damer på sukker f eks. Ser ut som hun er rundt tredve.



Anonymous poster hash: 41bc2...b7f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lekker mat for en smalere kropp", er det sikkert forlaget som har tatt initiativ til. Denne boken tiltaler nok jenter med stort (muligens i overkant stort) kroppsfokus. Et forlag som liksom skal fremme god helse burde holdt seg for gode til denne typen kommunikasjon. Men det er klart at kroppsfokusert kommunikasjon selger som hakka møkk, for å si det folkelig.

Hvis det bare hadde vært helsefokus, hadde kommunikasjonen vært en annen, det er jeg sikker på. "Lekker mat for god helse" er en riktiger tittel hvis det er folks helse man er opptatt av.

Jeg forsvarer ofte ff/CBE, men dette lhar jeg ikke sansen for.

Anonymous poster hash: 7012a...9d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann kan jeg si at hun er for tynn og ikke særlig tiltrekkende. Og jeg foretrekker slanke damer. Litt pen ja, men hundrevis av penere damer på sukker f eks. Ser ut som hun er rundt tredve.

Anonymous poster hash: 41bc2...b7f

Etter ammingen fyller hun nok på der og ;)

Anonymous poster hash: 50609...897

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun, om noe, ser yngre ut. 27 er jo ikke så ungt heller, lov å se voksen ut da.



Anonymous poster hash: 92eb8...6f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama ser iallfall langt eldre ut enn meg og mine venninner, og vi er slanke, og 2-5 år eldre enn henne. Fotballfrue har ikke et dårlig utseende, men hun ser defintivt eldre ut enn hun er, men det synes jeg mannen hennes også gjør. Kanskje det har sammenheng med kostholdet? Litt mer fett i ansiktet hadde neppe skadet, men tror mye sminke og livsstilen setter sine preg. Og før noen beskylder meg for å være bitter eller sjalu: det er jeg overhodet ikke. Synes ikke hun er så ekstremt tynn, heller. Tynnere enn jeg ønsker å bli definitivt, men synes alle spekulasjonene rundt kroppen hennes har gått for langt.

Anonymous poster hash: 60825...d35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og venninnene mine ser feite og urgamle ut. Til gjengjeld er vi snillere enn brorparten av de som skriver i tråden :)



Anonymous poster hash: 85dc5...ebc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overbevist om at det er sminken som gjør det. Hun bruker alt for mye, og sminker seg veldig "skarpt". Det er jo en kjent sak at de fleste ser eldre ut med mye sminke. Ellers har hun jo veldig glatt hud, og kropp som en 16-åring. Synes derfor ikke hun ser en dag eldre ut enn 27 når hun har på mindre sminke og kler seg litt mer casual.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man være så smal? Er man ikke like mye verdt og man ikke er smal? Har kun de smale livets rett?

Blir så irritert over denne holdningen her. Jenter fra 13 år leser denne bloggen, de sulter seg, spiser aldri snop, de løper som galne, nettopp bare for å være lik henne. Skolegang og lekser driter de i, de skal være tynne, ha langt hår og gå i superskinny jeans som fremhever deres syltynne midje. Skal vi ha et slikt samfunn?? Der str 38 blir oversize?? Bloggerne må ta ansvar hva de fronter!!



Anonymous poster hash: 50609...897
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket bilde er det egentlig snakk om her? Baderomsselfien? Om så er jo det bildet veldig dårlig og enhver ville sett eldre ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...