Gå til innhold

FF - ser hun gammel ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så er det sånne som meg som har rundt ansikt uansett, og når kroppen er tynn ser jeg bare ut som en kjærlighet på pinne :P

Jeg har et rundt ansikt jeg også, selv om jeg er tynn. Men ansiktet er likevel forandret på en måte, jeg ser mer sliten og trøtt ut. Kjedelig.

Anonymous poster hash: 13d91...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har alltid tridd hun er langt over 30, nærmere 40. Grunnen er all sminken, syltynne kroppen og alle fillerene hun har i ansiktet. Man ser ALDRI yngre ut med botox eller restylane, tvert i mot. Når skal rosabloggerene skjønne det. Er det ikke nok å se på Madonna? Hun ser ut som en 80 åring i ansiktet np, ekstremt oppblåst og innsukne øyne pga all botoxen i alle år.

Er så glad jeg har rynkene mine og mitt naturlige ansikt i fred.

Anonymous poster hash: 50609...897

Synes du virkelig Madonna ser ut som en 80-åring?? Da kan du ikke ha møtt mange 80-åringer...

Anonymous poster hash: 943ad...b4b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juvelia

Tror TS og dere som er enige med h*n bør revurdere hvordan et gammelt ansikt ser ut. Et gammelt ansikt starter i 50+ alderen. Fotballfrue ser kanskje 3-4 år eldre ut enn hun er, å selv om noen synes hun ser 35 år ut, ser hun isåfall ut som en ekstremt vakker 35åring! Ikke dratt, bare sunn og fresh.

Endret av juvelia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags type mennesker er det som lager disse trådene? Er det folk som har dårlige perioder, eller er de bare sånn fra fødselen av?



Anonymous poster hash: e84cc...1c8
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF spiser som en fulg, nøtter og bær + litt cottage cheese. Hun blir aldri feit av dette. Amming tar også på. Hun elsker å være så skrapa tynn. Magen er snart like tynn igjen som før, der hun nesten holder rundt sin egen midje. Hun hyller alle slike skrapa tynne, da er de flinke. Vi andre i str 38+ er ikke flinke, for vi trener ikke nok og spiser feil mat. Denne holdningen er da enda verre enn hele FF trådene tilsammen. Man er ikke flink om man ikker er som FF. Mange unge jenter får dårlig selvtilitt av denne sammenligningen.



Anonymous poster hash: 50609...897
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags type mennesker er det som lager disse trådene? Er det folk som har dårlige perioder, eller er de bare sånn fra fødselen av?

Anonymous poster hash: e84cc...1c8

Vet ikke, men antar at det er mennesker som er ekstremt usikre på seg selv. Fascinerende på en trist måte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke, men antar at det er mennesker som er ekstremt usikre på seg selv. Fascinerende på en trist måte.

Virker mer usikre disse som må ha slike blogger der de utlever hele seg og sitt liv.

Anonymous poster hash: 50609...897

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo ikke gammel ut, men ser ut som hun er litt eldre enn hun er. Ville tippet 33-34 basert på klesstil og ansikt. Pen dame uansett!

Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, litt komisk at FF akkurat publiserte et innlegg på bloggen hvor hun legger ut om hvor god pepperkakeisen moren serverte henne er, og skriver så godt om den at man skulle tro hun slukte hele boksen. Lurer på hvor mye hun egentlig spiste.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er litt uheldig med kontureringssminken på dette bildet. Hun har påført for mye/fargene kommer fram feil på bildet, og hun ser litt innsunken og eldre ut i ansiktet. Syns ikke hun ser noe særlig eldre ut enn det hun er ellers, litt voksen og "damete" stil, kanskje. Syns det er lov å være blå under øynene når man er spedbarnsmor :)



Anonymous poster hash: dd712...d0c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at dama er pen, men hun ser absolutt eldre ut, og det synes vel ingen er positivt? Er selv slank, og har mange slanke venninner, vi er alle 2-3 år eldre enn CBE, men ingen av oss er lubne eller har mye fett i ansiktet. Handler ikke om at dama ikke ser bra ut, men jeg synes hun er uheldig ved at hun ser en del eldre ut. Hvor mange her hadde gjettet at CBE er 27?

Anonymous poster hash: 60825...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men antar at det er mennesker som er ekstremt usikre på seg selv. Fascinerende på en trist måte.

. Nope. Første tråd jeg skriver i om henne. Bare skjønner ikke greia med å hype henne når hun ikke er spesielt fresh. Ts

Anonymous poster hash: 60825...d35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er off topic, men mens vi diskuterer utseendet hennes (fyfy), hun er mye penere med det blonde håret!



Anonymous poster hash: e563c...d9e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er off topic, men mens vi diskuterer utseendet hennes (fyfy), hun er mye penere med det blonde håret!

Anonymous poster hash: e563c...d9e

...og med sine gamle, naturlige bryn. De hun tegner på seg ser jo ikke ut på nærbilder.

Anonymous poster hash: 7d3f4...bd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Ja, hun ser eldre ut enn 27 år. Mest sannsynlig fordi hun er veldig skrapet, bruker for mye sminke og kler seg litt tantete.

Når det kommer til at hun spiser alt hun vil. Ja det gjør hun nok, men i ekstremt små mengder. Cottagecheese med bittelitt musli i en tekopp er ikke akkurat voksenprosjon. Mer passende for Nelia(porsjonsstørrelsen vel og merke). Hun spiser sjokolade hver dag...1 rute.

Jeg er veldig skeptisk til hvordan hun fremmer "sunnhet" på bloggen sin da hun som sagt(ja jeg gjentar meg selv) har stort fokus på trening(på en krampaktig og tvungen måte, ikke på en sunn og helsebringende måte) kombinert med fugleporsjoner med mat.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min er like gammel om FF, men hun ser myyyye yngre ut. Og hun blir ofte tatt for å være eldre enn hun faktisk er. Har nesten litt lyst til å poste et bilde av henne så dere kan se hvor mye yngre hun ser ut enn FF, men er vel ikke så passende å poste bilder av andre på et offentlig forum ;p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er lov å være blå under øynene når man er spedbarnsmor :)Anonymous poster hash: dd712...d0c

Hun påstår jo at Nelia sover nesten hele natten, kun 1-2 avbrekk for å amme. Ingen grunn til blå ringer da, men det er jo hun som vil trene på Elixia kl 8 på morgenen.

Anonymous poster hash: ec57f...635

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på FF en rosa joggedress, rot til håret hennes litt og ta av litt sminke og hun kan LETT gå for å være en 16-åring! :)

Det er bare helheten - klærne, håret, utstrålingen - som gjør at hun virker eldre. Ellers er hun jo nydelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun ser eldre ut enn 27 år. Mest sannsynlig fordi hun er veldig skrapet, bruker for mye sminke og kler seg litt tantete.

Når det kommer til at hun spiser alt hun vil. Ja det gjør hun nok, men i ekstremt små mengder. Cottagecheese med bittelitt musli i en tekopp er ikke akkurat voksenprosjon. Mer passende for Nelia(porsjonsstørrelsen vel og merke). Hun spiser sjokolade hver dag...1 rute.

Jeg er veldig skeptisk til hvordan hun fremmer "sunnhet" på bloggen sin da hun som sagt(ja jeg gjentar meg selv) har stort fokus på trening(på en krampaktig og tvungen måte, ikke på en sunn og helsebringende måte) kombinert med fugleporsjoner med mat.

Veldig, veldig enig i dette.

Anonymous poster hash: 52d9e...f72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Vakre mennsker som tar vare på seg selv blir hakket på. Velkommen verden. Liker du henne ikke så får du lese en feminist blogg, en god bok eller ett vitenskap magasin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...