Gå til innhold

FF - ser hun gammel ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser på det nyeste bildet på ffs Facebook side. Synes hun ser gammel ut

Bare jeg som synes det?

Anonymous poster hash: 60825...d35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gammel (50-60), men ville tippet at hun var 38-39 :) !

Anonymous poster hash: b7d42...d9c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun er minst 10 år eldre, er fordi hun er så mager og senete.

Anonymous poster hash: dd541...978

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager alle dere som har det naturlig, men spesielt damer uten fett i ansiktet ser ofte eldre ut enn de er, er min personlige mening. Og at om de bare la på seg litt da, så ser de yngre og friskere ut.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er vel fordi hun er så tynn i ansiktet. Hun ser eldre ut enn meg, og jeg er 40. Nå får jeg ofte høre at jeg ser ung ut, men kan nok skylde på et ruuundt ansikt :P

Anonymous poster hash: 4c5fe...62f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med mer enn tynnhet å gjøre. Hun ser sliten ut, livløst hår, ofte ringer under øynene

Anonymous poster hash: 60825...d35

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alltid tridd hun er langt over 30, nærmere 40. Grunnen er all sminken, syltynne kroppen og alle fillerene hun har i ansiktet. Man ser ALDRI yngre ut med botox eller restylane, tvert i mot. Når skal rosabloggerene skjønne det. Er det ikke nok å se på Madonna? Hun ser ut som en 80 åring i ansiktet np, ekstremt oppblåst og innsukne øyne pga all botoxen i alle år.

Er så glad jeg har rynkene mine og mitt naturlige ansikt i fred.



Anonymous poster hash: 50609...897
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo noen som har et mer VOKSENT utseende enn andre men som ikke nødvendigvis ser gamle ut av den grunn.

FF ser vel voksen ut pga stil og mye sminke.

Anonymous poster hash: 4c5fe...62f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager alle dere som har det naturlig, men spesielt damer uten fett i ansiktet ser ofte eldre ut enn de er, er min personlige mening. Og at om de bare la på seg litt da, så ser de yngre og friskere ut.

Jeg må si meg enig i det. Jeg har vært veldig aktiv den siste tiden, opptatt og spist mindre enn vanlig og har gått flere kg ned i vekt. Veier nå 45-46 kg og syns jeg ser eldre ut i ansiktet, veldig sliten på en måte. Jeg liker at kroppen min er tynn, men ansiktet ser ikke like bra ut :-\

Anonymous poster hash: 13d91...a02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mennesker er så magre ser de gjerne eldre ut enn de er, folk som har fett på kroppen har selvfølgelig også glattere hud.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har med mer enn tynnhet å gjøre. Hun ser sliten ut, livløst hår, ofte ringer under øynene

Anonymous poster hash: 60825...d35

Det er ikke rart håret er livløst, det er jo ikke hennes hår.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mennesker er så magre ser de gjerne eldre ut enn de er, folk som har fett på kroppen har selvfølgelig også glattere hud.

Så er det sånne som meg som har rundt ansikt uansett, og når kroppen er tynn ser jeg bare ut som en kjærlighet på pinne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening ser FF friskere ut nå enn for en stund siden, synes hun har lagt på seg litt i alle fall. Men hun er fortsatt tynn, ingen tvil om det. Likevel undrer jeg meg over hvorfor hun ikke er rundere enn hun er, fordi jeg synes hun gir uttrykk for (gjennom bloggen) at hun spiser en del, da også litt usunt og matvarer med mye kalorier. Likevel er hun så mager som hun er. Rart at hun får til å trene og amme SÅ mye at hun kan spise "hva hun vil". Men jeg har ikke så mye kunnskap innenfor dette området, da.

Endret av Rapunzel_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...