Gå til innhold

Feminine jålete muslimske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men da snakker du om norsk kultur. Andre steder er det faktisk viktig å imponere med utseendet ditt- hvis du ikke vil bli tatt for å være noe ganske annet enn homo. Nemlig FATTIG. Noe som er grenseløst pinlig og skamfullt...

Det landet jeg kommer fra, kler kvinner og menn seg slik som her i Norge, med en forskjell. Kvinner trekker drakten på seg før de forlater hjemmet. Mennene dynker seg ikke i parfymer. Rene, normalt pene og hele klær er det som blir brukt.

Her i Norge er det veldig lett å se hvem som er homofil blant muslimer. Parfymebruk er en av tegnene. Men jeg kjenner flere homofile i mitt eget hjemland som tror at ingen vet. Alle er gifte og har barn.

Anonymous poster hash: 57997...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes folk skal få kle seg slik de ønsker selv med mindre det er til sjenanse for andre.

Klær går jo mye på personlig velvære så om de trives med stilen de går for så er det bare å kjøre på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det landet jeg kommer fra, kler kvinner og menn seg slik som her i Norge, med en forskjell. Kvinner trekker drakten på seg før de forlater hjemmet. Mennene dynker seg ikke i parfymer. Rene, normalt pene og hele klær er det som blir brukt.

Her i Norge er det veldig lett å se hvem som er homofil blant muslimer. Parfymebruk er en av tegnene. Men jeg kjenner flere homofile i mitt eget hjemland som tror at ingen vet. Alle er gifte og har barn.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Et strålende eksempel på at det ikke finnes én felles kultur som gjelder alle som bekjenner seg til Islam ;)

+1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre land en det klasseløse Norge, betyr status mye, og forteller omverdenen hvilket samfunnslag du er en del av. Stolthet og ære henger nøye sammen. Da går man i moteklær fordi man har råd til det og man tar voks i håret fordi man har pengene og ikke trenger snu på kronene, og man lukter parfyme fordi man har penger på bok, og kan kjøpe mer enn bare såpe.

Smykker og bling kommer på en solid andreplass, sammen med hus og bil.

Den generelle mannlige muslim er ikke stort opptatt av moteklær. Det er rene og hele klær som er viktig. Nå vet ikke jeg hvilke land du sikter til, men det du skriver virker som hentet fra en av de rosa bloggene her i Norge. Dette snakket om moteklær virker temmelig umodent.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den generelle mannlige muslim er ikke stort opptatt av moteklær. Det er rene og hele klær som er viktig. Nå vet ikke jeg hvilke land du sikter til, men det du skriver virker som hentet fra en av de rosa bloggene her i Norge. Dette snakket om moteklær virker temmelig umodent.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Hi hi. Rosa blogg. Reis ut i verden og se selv.

Det er ikke umodenet i et land med forskjellige samfunnsklasser, der man gjerne vil markere tilhørighet til det som har mest status.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kurdere og tyrkere er veldig sånn. Mye voks i håret,moteriktige klær,nappe litt bryn osv. I mange arabiske land går menn og leier hverandre,sett det en god del ganger,men uten at det ligger noe seksuelt bak.

Mange ungdommer der er også opptatt av mote som her,ikke så mane 17åringer som går rundt i kjortler akkurat;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nordmenn fryktelig ujålete i forhold. Er bare nordmenn som går rundt med ryggsekk og treningssko i Milanos motegater.



Anonymous poster hash: a23b4...73e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Så? Synes det er stas med menn som bryr seg om hvordan de ser ut. Hvis dere mener det ikke er en norsk trend så har dere ikke vært på de riktige plassene. Husker på BI så var gutta veldig opptatt av å se riktig ut. Gele i håret, moteklær og finpussa sko. Så nei, det er ikke "bare muslimer".

Er ikke folk litt gamle til å steriotypisere? Det viser så mangel på kunnskap og tolleranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...