Gå til innhold

Feminine jålete muslimske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til det, at de fryktelig ofte er veldig jålete og feminine. Tar på seg parfyme, mye voks, mote klær og slikt. Mens mange andre prøver tafatt å være macho og ypper seg. Så små de er. Er macho kulturen bare påtatt?



Anonymous poster hash: 13cab...16e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om ikke enkelte er homofile. Mye parfyme, mye tid foran speilet, og veldig opptatt av klær.



Anonymous poster hash: 57997...1da
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om ikke enkelte er homofile. Mye parfyme, mye tid foran speilet, og veldig opptatt av klær.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Ja, de er vel egentlig bare opptatt av å holde oppe et macho rykte for seg selv og sine venner tipper jeg, fordi de er redde kanskje?

Anonymous poster hash: 13cab...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er vel egentlig bare opptatt av å holde oppe et macho rykte for seg selv og sine venner tipper jeg, fordi de er redde kanskje?

Anonymous poster hash: 13cab...16e

Kanskje? Det skal vist ikke være lett å være muslimsk homofil. Mye fordommer ute og går.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til det, at de fryktelig ofte er veldig jålete og feminine. Tar på seg parfyme, mye voks, mote klær og slikt. Mens mange andre prøver tafatt å være macho og ypper seg. Så små de er. Er macho kulturen bare påtatt?

Anonymous poster hash: 13cab...16e

Det handler om at i enkelte land i verden tar man mye mere vare på utseendet sitt enn det er vanlig i Norge. Norske menn ser ut som en dass i forhold, med mindre de har dress fordi de skal noe spesielt. Nordmenn pusser aldri skoa. Andre steder heter det at man kan si alt om en mann ved å se på skoene hans...

Norske damer er heller ikke spesielt feminint antrukket og de går omkring og bærer på tunge ting hele tiden.

Norge er i det hele tatt et veldig androgynt samfunn.

Enkelte muslimske menn som har bakgrunn fra land, der man er mere opptatt av å se presentable ut, og som er sikre på sin maskulinitet, tar ingenting for å pynte seg og ta vare på utseendet sitt. De forutsetter det. Omtrent som med god hygiene. Det har ingenting med legning å gjøre. I mange tilfeller handler det faktisk om at man automatisk går ut fra at INGEN vil tro de er homser fordi det samfunnet de er en del av tenker seg at "man ikke er homofil, med mindre man er mentalt syk i hodet." Den legningen avvises, så de er helt enkelt ikke opptatt av den.

(Men det samme samfunnet kan godt finne på å bekjempe en mann som blir avslørt som homse, fordi "han er syk og gjør syke ting", og den tilbøyeligheten skal utryddes. Faktisk omtrent som nordmenn tenker om en som forgriper seg på barn...)

Mens andre muslimer kommer fra land med helt andre kulturelle koder for hva en mann er forventet å gjøre.

"Muslimer" ER ikke på ÉN bestemt måte. Det er ingen felles kultur fordi man benytter en muslimsk trosbekjennelse i sin religionsutøvelse.

Lær dere dette.

Edit: I tillegg glemmer dere at i et samfunn der kvinners kropp og klær gjerne er helt tildekket, er det ikke noe kvinnelig ved å ha voks i håret og pen skjorte...

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av tøytigern, det er klart at muslimske menn generelt sett ikke er homofile. Norske menn pynter seg også når de skal ut på noe, og holder seg fint kledd og med god hygiene på hverdagen, men det er jo grenser. Å skulle ha moteklær, voks, parfyme og det ene med det andre går over streken. Da er de jo forfengelige og jålete.



Anonymous poster hash: 13cab...16e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler om at i enkelte land i verden tar man mye mere vare på utseendet sitt enn det er vanlig i Norge. Norske menn ser ut som en dass i forhold, med mindre de har dress fordi de skal noe spesielt. Nordmenn pusser aldri skoa. Andre steder heter det at man kan si alt om en mann ved å se på skoene hans...

Norske damer er ikke spesielt feminint antrukket og de går omkring og bærer på tunge ting hele tiden.

Norge er i det hele tatt et veldig androgynt samfunn.

Enkete muslimske menn som har bakgrunn fra land, der man er mere opptatt av å se presentable ut, og som er sikre på sin maskulinitet, tar ingenting for å pynte seg og ta vare på utseendet sitt. Det har ingenting med legning å gjøre. I mange tilfeller handler det faktisk om at de automatisk går ut fra at INGEN vil tro de er homser fordi "man ikke er homofil, med mindre man er mentalt syk i hodet." Den legningen avvises, så de er helt enkelt ikke opptatt av den.

(Men de kan godt finne på å bekjempe en mann som blir avslørt som homse, fordi "han er sy og gjør syke ting", og den tilbøyeligheten skal utryddes. Omtrent som en nordmann tenker om en som forgriper seg på barn...)

Mens andre muslimer kommer fra land med helt andre kulturelle koder for hva em nann er forventet å gjøre.

"Muslimer" ER ikke på ÉN bestemt måte. Det er ingen felles kultur fordi man benytter en mulsimsk trosbekjennelse i sin religionsutøvelse.

Lær dere dette.

Det er mange homofile muslimer i muslimske land som bare følger en innlært kodeks med klær, slik menn forventes å være, men visse ting avslører dem. Og ikke nødvendigvis syke ting. I tillegg er de som vet de er homofile blitt dyktige på å skjule dette i muslimske land. Her i Norge derimot, er det en annen sak.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det må en nordmann til for å mene at alle menn som er jålete er homser.

Det er nok som Tøytigern sier, en helt annen pyntekultur i andre land. Nordmenn er elendige til å pynte seg og ser ut som troll i forhold til andre nasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det må en nordmann til for å mene at alle menn som er jålete er homser.

Det er nok som Tøytigern sier, en helt annen pyntekultur i andre land. Nordmenn er elendige til å pynte seg og ser ut som troll i forhold til andre nasjoner.

Det er tull. Det er ingen annerledes pyntekultur i andre land.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull. Det er ingen annerledes pyntekultur i andre land.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Du må gjerne ta feil, det plager ikke meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange homofile muslimer i muslimske land som bare følger en innlært kodeks med klær, slik menn forventes å være, men visse ting avslører dem. Og ikke nødvendigvis syke ting. I tillegg er de som vet de er homofile blitt dyktige på å skjule dette i muslimske land. Her i Norge derimot, er det en annen sak.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Jeg vil tro akkurat det er en nervøsitet som homofile menn i strengt muslimske samfunn sliter med, ja.

Det er jo også mange ellers i verden som mener de kan se direkte på en manns adferd og ubevisste fakter, at han er homo. Feks ved måten han står på og går på. Det samme gjelder for kvinner. Sitter en kvinne bredbeint feks, i stedet for å sette seg med beina samlet, er det gjerne noe lesber gjør..

I et land der samfunnet stures etter prinsipper fra Islam så er gjerne kvinner kledd i heldekkende, savrte "telt" når de er ute. Man trenger ikke dra ned antrekket som mann, for å se maskulin ut.

Det er nok at man ikke går i telt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det må en nordmann til for å mene at alle menn som er jålete er homser.

Det er nok som Tøytigern sier, en helt annen pyntekultur i andre land. Nordmenn er elendige til å pynte seg og ser ut som troll i forhold til andre nasjoner.

Det er vanlig å ha på seg greie klær og vaske seg godt for en norsk mann. Ellers blir du akseptert for den du er forhåpentligvis. Du trenger ikke å imponere med flotte klær, parfyme osv. Det synes de fleste er bortkastet tid og penger, som kunne bli brukt på nyttige ting. Det går bare over alle grenser å drive på slik, og tyder på lite tankevirksomhet.

Anonymous poster hash: 13cab...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne ta feil, det plager ikke meg :)

Jeg tar ikke feil, jeg er selv muslim :)

Anonymous poster hash: 57997...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar ikke feil, jeg er selv muslim :)

Anonymous poster hash: 57997...1da

Du tar likevel feil, så det hjalp nok ikke å være muslim.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen steder i verden trekker faktisk menn eyeliner rundt øynene for å beskytte seg mot "det onde øye."

Finnes ikke femi. Overtroisk, derimot...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro akkurat det er en nervøsitet som homofile menn i strengt muslimske samfunn sliter med, ja.

Det er jo også mange ellers i verden som mener de kan se direkte på en manns adferd og ubevisste fakter, at han er homo. Feks ved måten han står på og går på. Det samme gjelder for kvinner. Sitter en kvinne bredbeint feks, i stedet for å sette seg med beina samlet, er det gjerne noe lesber gjør..

I et land der samfunnet stures etter prinsipper fra Islam så er gjerne kvinner kledd i heldekkende, savrte "telt" når de er ute. Man trenger ikke dra ned antrekket som mann, for å se maskulin ut.

Det er nok at man ikke går i telt...

Det har ingenting med homofili å gjøre. Det er lettest å se det i ansiktet.

Anonymous poster hash: 57997...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vanlig å ha på seg greie klær og vaske seg godt for en norsk mann. Ellers blir du akseptert for den du er forhåpentligvis. Du trenger ikke å imponere med flotte klær, parfyme osv. Det synes de fleste er bortkastet tid og penger, som kunne bli brukt på nyttige ting. Det går bare over alle grenser å drive på slik, og tyder på lite tankevirksomhet.

Anonymous poster hash: 13cab...16e

Men da snakker du om norsk kultur. Andre steder er det faktisk viktig å imponere med utseendet ditt- hvis du ikke vil bli tatt for å være noe ganske annet enn homo. Nemlig FATTIG. Noe som er grenseløst pinlig og skamfullt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre land en det klasseløse Norge, betyr status mye, og forteller omverdenen hvilket samfunnslag du er en del av. Stolthet og ære henger nøye sammen. Da går man i moteklær fordi man har råd til det og man tar voks i håret fordi man har pengene og ikke trenger snu på kronene, og man lukter parfyme fordi man har penger på bok, og kan kjøpe mer enn bare såpe.

Smykker og bling kommer på en solid andreplass, sammen med hus og bil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøytigern, har du muslimsk kjæreste?

Anonymous poster hash: 7cb1f...559

Nei, det har jeg ikke. :)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...