Løvsol Skrevet 21. august 2014 #721 Del Skrevet 21. august 2014 Så fine navn dere har tenkt på Vi tror vi har bestemt oss for Natalie Og det har falt i smak hos alle andre også, så når vi snakker om henne så snakker vi om Natalie, heheh jeg hadde veldig lyst til å kalle henne Natalie. Men mannen ville ikke det. Så det må jeg si var et godt valg av dere ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. august 2014 #722 Del Skrevet 22. august 2014 Vi har fortsatt ikke rotet oss til å bestille vogn. 12 uker tik termin. Bør vel få ut fingern ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. august 2014 #723 Del Skrevet 22. august 2014 Vi har fortsatt ikke rotet oss til å bestille vogn. 12 uker tik termin. Bør vel få ut fingern ;-) Ja :D Hvilken skal dere ha? Jeg angret skikkelig på mitt fargevalg, så i går bestilte vi en annen, og den kommer 14 uker før termin, så håper det ordner seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 22. august 2014 #724 Del Skrevet 22. august 2014 Hvilke vogn har dere? Vi har bestemt oss for Emmaljunga Super Nitro 2015 med lufthjul. Tenkte å bestille i morgen, men vi er fremdels usikker på farge.. Ja :D Hvilken skal dere ha? Jeg angret skikkelig på mitt fargevalg, så i går bestilte vi en annen, og den kommer 14 uker før termin, så håper det ordner seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. august 2014 #725 Del Skrevet 22. august 2014 Ja :D Hvilken skal dere ha? Jeg angret skikkelig på mitt fargevalg, så i går bestilte vi en annen, og den kommer 14 uker før termin, så håper det ordner seg!! Jeg har lyst på Emmaljunga citycross. Mannen vil ha boogaboo buffalo. Så vi må stikke i butikken for å testtrille litt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. august 2014 #726 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg har lyst på Emmaljunga citycross. Mannen vil ha boogaboo buffalo. Så vi må stikke i butikken for å testtrille litt :-) Ah, ja det kan være lurt, vi testtrillet og havnet på edge duo Pss. haha mente forresten ikke 14 UKER før termin, men vi får vår 14 DAGER før termin. Skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. august 2014 #727 Del Skrevet 22. august 2014 Hvilke vogn har dere? Vi har bestemt oss for Emmaljunga Super Nitro 2015 med lufthjul. Tenkte å bestille i morgen, men vi er fremdels usikker på farge.. Vi har bestilt Emmaljunga duo combi med classic crome understell! Vi bor på bygda og er avhengig av en robust vogn som tåler vinterføre og grusvei! Ja, vi bråbestemte farge når vi bestilte i starten av august, men heldigvis fikk jeg lov å bytte når jeg ringte inn i går. Så vi endret til ren svart, bestillingstiden ble forskøvet noen uker, men det får gå! Synes det er greit at den er "nøytral" så kan man heller piffe den opp med andre ting om man ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. august 2014 #728 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg vil også bestille vogn! Men tenker jeg må vente til den nye utgaven kommer i løpet av september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. august 2014 #729 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg vil også bestille vogn! Men tenker jeg må vente til den nye utgaven kommer i løpet av september. ja, det er lurt :D Vi har bestilt inn 2015-modellen, så den kommer ikke før mot slutten av oktober. Satse på at vi rekker det før lillemann kommer ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 22. august 2014 #730 Del Skrevet 22. august 2014 Har en Mutsy 4-rider! Ikke så kjent i Noreg trur jeg, link her http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/mutsy-skreddersydd-for-ditt-behov.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. august 2014 #731 Del Skrevet 22. august 2014 Når er det magen kommer sånn ordentlig? Jeg har fått en fin liten kul, er i siste trimester, har hatt en søt liten kul siden uke 20 ca og den gror seg sakte, men sikkert til. Men når er det magen virkelig vokser? Har gått opp 5 kilo fra utgangspunktet. Gikk først ned 4 kilo pga kvalmen de 3 første mnd. Så gikk jeg opp til utgangspunktet igjen, og så opp 5. Jeg vet at man ikke skal tenke på det, men jeg tenker en del på det allikevel, fordi jeg er i utgangspunktet en atletisk og tung jente, så vekten har alltid vært et lite kompleks hos meg, helt siden barneskolen har jeg vært 10 kilo tyngre enn andre på samme størrelse. Så når nåla nærmer seg 90 nå, får jeg litt panikk. Selvom jeg på ingen måte er tykk eller overvektig. Det er så mye å tenke på. Rekker vi å bli ferdig med stua til lille kommer. Rekker vi å handle inn det vi trenger før lille kommer. Hvordan blir fødsel. Plutselig har fødselstankene begynt å komme. Det har jeg tatt så med ro... men nå begynner det også å komme.. O lord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 22. august 2014 #732 Del Skrevet 22. august 2014 Merket stor forskjell fra 28 og utover, men det kommer gså an på hvordan livmoren din heller. Noen har livmor som heller innover og bakover og bærer barnet lengre inn, og dermed har man ofte "liten mage", mens noen har en som heller framover. Det er veldig individuelt Jeg husker jeg begynte å føle meg som en elefant ved rundt 34 uker. Da var jeg på hagefest og var virkelig stor blitt Så var det det samme helt til de siste par ukene, da det ballet på enda mer. Gikk opp 13 kg totalt. Gleder meg til fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. august 2014 #733 Del Skrevet 22. august 2014 Merket stor forskjell fra 28 og utover, men det kommer gså an på hvordan livmoren din heller. Noen har livmor som heller innover og bakover og bærer barnet lengre inn, og dermed har man ofte "liten mage", mens noen har en som heller framover. Det er veldig individuelt Jeg husker jeg begynte å føle meg som en elefant ved rundt 34 uker. Da var jeg på hagefest og var virkelig stor blitt Så var det det samme helt til de siste par ukene, da det ballet på enda mer. Gikk opp 13 kg totalt. Gleder meg til fødsel Så med andre ord, magen gror seg godt til fremover Jeg må kjøpe meg noen varmere preggersklær og en preggersjakke. Så at H&M hadde noen fine parkasser som ikke var så altfor dyre, så tenkte jeg skulle prøve meg på en sånn. Jakkene mine kan jeg bare glemme, kan kanskje bruke den et par uker til med lommene åpne Jeg gleder meg til fødsel, samtidig som jeg gruer meg. Men, det er vel vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. august 2014 #734 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Må desverre takke for meg, lille engelen vår kom til verden i forrige uke. Nydelig og perfekt. Vi hadde akkurat begynt å se skikkelige dult utpå magen, de av den typen magen går i alle retninger. Vi er i sjokk og tankene bare fyker i alle retninger, håper på å få noen svar på ettersamtalen. Nå tar vi en dag av gangen, skritt for skritt tilbake til livet. Regner med det blir nye søskenforsøk en gang ute i horisonten men det blir når vi er klar for det. Ønsker dere all hell og lykke videre med de små miraklene i magen. Endret 22. august 2014 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 22. august 2014 #735 Del Skrevet 22. august 2014 Må desverre takke for meg, lille engelen vår kom til verden i forrige uke. Nydelig og perfekt. Vi hadde akkurat begynt å se skikkelige dult utpå magen, de av den typen magen går i alle retninger. Vi er i sjokk og tankene bare fyker i alle retninger, håper på å få noen svar på ettersamtalen. Nå tar vi en dag av gangen, skritt for skritt tilbake til livet. Regner med det blir nye søskenforsøk en gang ute i horisonten men det blir når vi er klar for det. Ønsker dere all hell og lykke videre med de små miraklene i magen. Sender deg en stor klem! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. august 2014 #736 Del Skrevet 22. august 2014 Må desverre takke for meg, lille engelen vår kom til verden i forrige uke. Nydelig og perfekt. Vi hadde akkurat begynt å se skikkelige dult utpå magen, de av den typen magen går i alle retninger. Vi er i sjokk og tankene bare fyker i alle retninger, håper på å få noen svar på ettersamtalen. Nå tar vi en dag av gangen, skritt for skritt tilbake til livet. Regner med det blir nye søskenforsøk en gang ute i horisonten men det blir når vi er klar for det. Ønsker dere all hell og lykke videre med de små miraklene i magen. Sender mange varme klemmer og tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 22. august 2014 #737 Del Skrevet 22. august 2014 Å nei pusilus... Ønsker dere styrke i sorgen. Har ikke ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 22. august 2014 #738 Del Skrevet 22. august 2014 Må desverre takke for meg, lille engelen vår kom til verden i forrige uke. Nydelig og perfekt. Vi hadde akkurat begynt å se skikkelige dult utpå magen, de av den typen magen går i alle retninger. Vi er i sjokk og tankene bare fyker i alle retninger, håper på å få noen svar på ettersamtalen. Nå tar vi en dag av gangen, skritt for skritt tilbake til livet. Regner med det blir nye søskenforsøk en gang ute i horisonten men det blir når vi er klar for det. Ønsker dere all hell og lykke videre med de små miraklene i magen. Masse gode tanker og en stor klem til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 22. august 2014 #739 Del Skrevet 22. august 2014 Må desverre takke for meg, lille engelen vår kom til verden i forrige uke. Nydelig og perfekt. Vi hadde akkurat begynt å se skikkelige dult utpå magen, de av den typen magen går i alle retninger. Vi er i sjokk og tankene bare fyker i alle retninger, håper på å få noen svar på ettersamtalen. Nå tar vi en dag av gangen, skritt for skritt tilbake til livet. Regner med det blir nye søskenforsøk en gang ute i horisonten men det blir når vi er klar for det. Ønsker dere all hell og lykke videre med de små miraklene i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 22. august 2014 #740 Del Skrevet 22. august 2014 Må desverre takke for meg, lille engelen vår kom til verden i forrige uke. Nydelig og perfekt. Uff, Pusilus. Det var forferdelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå