pusilus Skrevet 3. august 2014 #641 Del Skrevet 3. august 2014 Noen av dere som har handlet klær av bambus? Jeg tenker i stedet for ull. Eventuelt vet hvor jeg kan få kjøpt det? Tenker jeg vil ha litt bambus i bakhånd (helst mest), tilfelle lille reagerer på ull. Jeg er superallergisk mot ull selv og har atopisk eksem, så sjansen for at han også er det er til stedet, så jeg vil være litt føre var. bonusjenta strøk meg over magen i dag og sa "heihei lillbooj" <3 Nå begynner hun å skjønne at det er NOE der inne som heter lillebror, men at det er en ekte baby skjønner hun nok ikke før han er ute Storesøster her har hatt en del bambus og jeg elsker det Det vi har er fra Lilleba og tilijamid. Ellers har vi en del ull/silkeblanding fra safa og janus som også er helt fantastisk. Tom og Trine ullen de har på Sparkjøp er ganske grov, det har vi ikke kjøpt noe av selv. Formen her er i grunnen strålende nå, bare jeg passer på å holde blodtrykket mitt litt oppe med å drikke nok og ha litt (mer) salt i kosten min Det går litt tregere med meg i varmen, men det klager jeg ikke på. Lillesøster var veldig rolig forige helg, men det gav seg heldigvis natt til tirsdag. Nå har hun hatt seg en bra turnøkt, så da er det greit å legge seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. august 2014 #642 Del Skrevet 3. august 2014 Storesøster her har hatt en del bambus og jeg elsker det Det vi har er fra Lilleba og tilijamid. Ellers har vi en del ull/silkeblanding fra safa og janus som også er helt fantastisk. Tom og Trine ullen de har på Sparkjøp er ganske grov, det har vi ikke kjøpt noe av selv. aah, takk, da skal jeg sjekke ut det og få handla litt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 5. august 2014 #643 Del Skrevet 5. august 2014 Første innkjøp til lillegull ♡ arv/kjøp av venninne :-) 500 kroner. Keg tror jeg elsker den. En liten stuevugge ♡ får ikke til å legge ved bildet :-( men den er superfin. Gammeldags trevugge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 6. august 2014 #644 Del Skrevet 6. august 2014 Nærmer meg uke 26 og syns jeg merker at jeg blir mer og mer ømfindtlig mot syreinnholdig mat som bær og tomat etc. Merker dere noe til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. august 2014 #645 Del Skrevet 6. august 2014 Nærmer meg uke 26 og syns jeg merker at jeg blir mer og mer ømfindtlig mot syreinnholdig mat som bær og tomat etc. Merker dere noe til det? jeg begynte å få sure oppstøtt for to uker siden. knasker noe som heter frukttabletter, og da gir det seg ganske greit. er straks 28 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 7. august 2014 #646 Del Skrevet 7. august 2014 I dag fikk jeg sure oppstøt etter frokosten og kastet opp alt jeg hadde spist. Jadda ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. august 2014 #647 Del Skrevet 7. august 2014 åh, æsj så kjedelig! Har heldigvis ikke slitt med noen plager i svangerskapet (se bort i fra bekkenløsning, den er velidg overkommelig synes jeg) så jeg har hatt velidg flaks! Nå har vi fått engangsstønad, og shoppingen kan starte. jeg begynte å se over utstyrslista og skjønner ikke helt hvor jeg skal starte. det er så mye .... småting liksom. Seng og madrass og slik kjøper vi på ikea. Men, hva med alt.... pjusket. Orker ikke å kjøpe én ting der, én ting der og måtte rundt i hundre butikker. Hvor handler dere mye av tingene? Jeg kommer til å kjøpe gulpegluter på sparkjop (de flanellbleiene som alle sier er så bra), og ser at de har dyner også som er veldig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_Lady Skrevet 7. august 2014 #648 Del Skrevet 7. august 2014 Vi ( jeg ) handler litt over alt, kjøpte noen gaskluter på princess, seng på ikea, laken på brio...ja, egentlig der jeg kommer over det jeg vil ha. Nettshopper endel også. Sparer jo endel penger på å kjøpe ting der det er billigst. Om du ikke er glad i å gå i butikker ville jeg bestillt det meste på nett. Fikk 2 pakker i posten i dag :D En body og to luer fra Lillelam og wallstickers til barnerommet fra Ebay Elsker pakker i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. august 2014 #649 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) pakker i posten er mest lettvint synes jeg Kanskje jeg skal sjekke ut lillelam. Prøver å finne litt tilbud ift ullklærne, det er jo så sinnsykt dyrt for over 200 kr for EN body......... Suukk.. og vi trenger jo kanskje endel.. altså, 3 ullbodyer og 1 lue, til over 700 kr, og det er TILBUD. denne ungen kommer til å gjøre meg konkurs Endret 7. august 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 7. august 2014 #650 Del Skrevet 7. august 2014 Har kommet godt i gang med shoppingen her også, men utelukkende klær! Er ikke så glad i uttrykket på gutteklærne på billigkjedene (turtles, cars og angrybird..), så har gjort unna klesshoppingen i utlandet stort sett. Kjøpt nesten alt av klær til mini frem til han er ett år på dyrere steder, men på skikkelig sommersalg! Har spart tusenvis! Håper bare jeg klarer å ikke kjøpe all verdens det neste året da... Utstyr venter vi med til vi vet mer om bosituasjonen vår. Er på jakt etter større leilighet eller hus, så dumt å innrede og kjøpe for mye ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. august 2014 #651 Del Skrevet 7. august 2014 Har kommet godt i gang med shoppingen her også, men utelukkende klær! Er ikke så glad i uttrykket på gutteklærne på billigkjedene (turtles, cars og angrybird..), så har gjort unna klesshoppingen i utlandet stort sett. Kjøpt nesten alt av klær til mini frem til han er ett år på dyrere steder, men på skikkelig sommersalg! Har spart tusenvis! Håper bare jeg klarer å ikke kjøpe all verdens det neste året da... Utstyr venter vi med til vi vet mer om bosituasjonen vår. Er på jakt etter større leilighet eller hus, så dumt å innrede og kjøpe for mye ennå.. Ååh, det høres ut som noe jeg liker. Jeg er ikke interessert i å kle han opp i det du nevner heller. Link til noen sider du handler fra? (altså nettsidene til butikkene i utlandet du har handlet hos) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 7. august 2014 #652 Del Skrevet 7. august 2014 Handlet MYE på Zara i utlandet (salg!!), men de har jo noe på nett også, ellers en del utenlandske kjeder med bedre smak enn de norske.... Av nettbutikker handlet jeg en del hos: LilleVanilje - lillevanilje.no Petter og Pia - petterpia.com Knerten og Karoline - knertenogkaroline.no epleskrinet.no tiljamid.no lykkefryd.no epla.no (hjemmelagde ullklær) bloppis.no (brukt) Sikkert en del flere også, men det er de jeg kommer på. Er ganske utplukket på salget, og har vært nødt til å kjøpe de klærne jeg vil ha i de str. som er tilgjengelige. Men så lenge de passer alder og sesong, spiller det ikke så stor rolle om de må ligge i et halvt år når jeg får dyre plagg for halv pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 7. august 2014 #653 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg er så redd for at klærne jeg kjøper skal være for små.. skal snart begynne å handle litt. Det bare virker så lenge til. Er jo fortsatt 14 uker igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleløvetann Skrevet 8. august 2014 #654 Del Skrevet 8. august 2014 Vi har kjøpt inn ca alt vi trenger i str. 50 og 56. Så jeg kjøper nå de litt større størrelsene litt etter litt når jeg kommer over ting jeg rett og slett ikke klarer å legge fra meg Og litt på salg, selvfølgelig! Vogn, seng og stellekommode er i boks. Men mangler fortsatt MYE annet. Jeg begynner å kjenne på det at vi må begynne på resten av innkjøpene nå, er jo bare 4 mnd til termin - og tiden har gått skremmende fort til nå! Kanskje på tide å sjekke ut disse utstyrslistene 😁 Hvilken utstyrsliste bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. august 2014 #655 Del Skrevet 9. august 2014 Har det meste fra før men trenger ny stellebag som skal kjøpes i dag, må huske å betale venninnen min for pumpen jeg har kjøpt av henne (som det egentlig bare er jeg som har brukt) og litt nye stelleprodukter som storesøsteren også skal bruke. Vi må også tenke litt på senger og måle opp om stokkesengen til storesøster passer inn på soverommet sånn at lillesøster overtar den og det blir storjenteseng på største etter vuggen blir for risikabelt for knøttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 9. august 2014 #656 Del Skrevet 9. august 2014 Har også det meste fra før, kjøper en mindre seng av en venninne, må kjøpe Aerosleep madrass og laken etc til den lille. Litt ommøblering må også til da stellekommoden står på rommet til lillemor. Føler absolutt ingen stress, ikke kjøpt et eneste plagg engang, men stakkaren må jo få noe kjøpt til seg selv på et tidspunkt han også Jaja.. Heldigvis er det lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. august 2014 #657 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Da er jeg kommet hjem fra tidenes babyshoppingtripp i London:-) Føler at mye er i boks nå, og har handlet inn masse nydelige klær i de tre minste størrelsene. Mangler ullbodyer og ullstrømpebukser da, det var helt umuig å finnei London av en eller annen grunn. I tillegg hadde samboeren min fått tak i tripp trapp stol på tilbud til 999,- på Tiny. Kjekt! Har: Stokke sleepi mini seng med sengekant, madrass og sengehimmel Stokke tripp trapp Stellekommode Badekar Ergobaby Prampack Brystpumpe Dyne Reiseseng Badehåndklær med hette Diverse klær og pysjamaser Burts bee baby bee salver, olje og talkum Noen lagermede bodyer (Alt er kjøpt inn på diverse tilbud på diverse tidspunkt, kjekt med salg!) Flere strikkesett i ull (Fra mor, jeg er helt elendig når det gjelder håndarbeid!) Strikkede vogntepper i ull (Også fra mor) Soveskinn fra Nøstebarn Sleepyhead Uro til å ha over sengen Trenger: Vogn og vognpose (Får av foreldrene mine, snille!) Newbornseat til tripp trappen Ulltøy Flere sengesett Stellematte Kluter av alle slag Neglesaks for barn Febertermometer Smokker Babygym Laken (Tisselaken?) Babycall Tåteflasker Sterilisator? Ammepute Føler vi er godt i gang! Men lurer på en ting; Hva trenger en av kluter? På utstyrslista jeg fant på nett stod det stellekluter, våtservietter og gulpekluter. Men hvor mange av hver tror dere er ok? Endret 9. august 2014 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. august 2014 #658 Del Skrevet 9. august 2014 Da er jeg kommet hjem fra tidenes babyshoppingtripp i London:-) Føler at mye er i boks nå, og har handlet inn masse nydelige klær i de tre minste størrelsene. Mangler ullbodyer og ullstrømpebukser da, det var helt umuig å finnei London av en eller annen grunn. I tillegg hadde samboeren min fått tak i tripp trapp stol på tilbud til 999,- på Tiny. Kjekt! Har: Stokke sleepi mini seng med sengekant, madrass og sengehimmel Stokke tripp trapp Stellekommode Badekar Ergobaby Prampack Brystpumpe Dyne Reiseseng Badehåndklær med hette Diverse klær og pysjamaser Burts bee baby bee salver, olje og talkum Noen lagermede bodyer (Alt er kjøpt inn på diverse tilbud på diverse tidspunkt, kjekt med salg!) Flere strikkesett i ull (Fra mor, jeg er helt elendig når det gjelder håndarbeid!) Strikkede vogntepper i ull (Også fra mor) Soveskinn fra Nøstebarn Sleepyhead Uro til å ha over sengen Trenger: Vogn og vognpose (Får av foreldrene mine, snille!) Newbornseat til tripp trappen Ulltøy Flere sengesett Stellematte Kluter av alle slag Neglesaks for barn Febertermometer Smokker Babygym Laken (Tisselaken?) Babycall Tåteflasker Sterilisator? Ammepute Føler vi er godt i gang! Men lurer på en ting; Hva trenger en av kluter? På utstyrslista jeg fant på nett stod det stellekluter, våtservietter og gulpekluter. Men hvor mange av hver tror dere er ok? Elsker burts bees Når det gjelder kluter så kjøper du inn noen av hver, du merker raskt hvordan behovet er og kan fylle etter- det gjorde jeg med første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. august 2014 #659 Del Skrevet 9. august 2014 Høres definitivt lurt ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 9. august 2014 #660 Del Skrevet 9. august 2014 I dag har jeg kjøpt et maxi cosi bilsete og base av en venninne :-) føles rart å kjøpe ting. Merker det at noen barrierer blir brutt for hver ting jeg kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå