Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2014

Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Må desverre takke for meg, lille engelen vår kom til verden i forrige uke. Nydelig og perfekt. Vi hadde akkurat begynt å se skikkelige dult utpå magen, de av den typen magen går i alle retninger. Vi er i sjokk og tankene bare fyker i alle retninger, håper på å få noen svar på ettersamtalen.

Nå tar vi en dag av gangen, skritt for skritt tilbake til livet. Regner med det blir nye søskenforsøk en gang ute i horisonten men det blir når vi er klar for det.

Ønsker dere all hell og lykke videre med de små miraklene i magen.

Uff, det var fælt å høre! Tenker på dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen fininger :-)

Håper dere har hatt en fin helg :-)

Når er det man begynner å få råmelk eller hva det nå kalles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings =) Her har jeg ligget sjuk...lillemor sovet over hos bestemor for første gang :)

Fikk ikke noe ut av jura før 10-12 timer etter fødsel =) Men det er vel den colostrum-melka som er gul og seig? Er det det samme? Fikk ikke noe før fødsel iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ser noen skriver at de får noe veskegreier ut av puppene allerede.

Jeg merker ikke antydning. Og lurer på om det er vanlig å ikke merke noe også.. :-)

Å neeei, så kjedelig å være syk! Håper formen din er bedre i dag! God bedring og bli frisk energier sendes i fleng :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ser noen skriver at de får noe veskegreier ut av puppene allerede.

Jeg merker ikke antydning. Og lurer på om det er vanlig å ikke merke noe også.. :-)

Å neeei, så kjedelig å være syk! Håper formen din er bedre i dag! God bedring og bli frisk energier sendes i fleng :blomst:

Jeg har såvidt litt som pipler ut innimellom, og har hatt det noen uker, så det er nok veldig forskjellig. men det er bare gjennomsiktig og klissete, ikke gult enda!

Her er det fin helg. Vi koser oss med bonusjenta som har pappahelg (og som er inni i veldig barnehagemodus - les: trassalderen kicker inn. :fnise: I dag skal jeg kose baby igjen, og gleder meg til deet :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Har hørt at det er veldig individuelt :) jeg har hatt litt sånn blank væske ut av brystene helt siden før OUL. Når den blanke væsken "tørker", blir det litt sånn klissete og den kan være litt hvit/gul/gjennomsiktig på fargen. Men det er ikke snakk om store mengder, hehe :)

God morgen fininger :-)

Håper dere har hatt en fin helg :-)

Når er det man begynner å få råmelk eller hva det nå kalles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg lurer på om dere som har svart på alt dette "jobb-styret" mitt hadde orket å bare fjernet innleggene? Jeg får ikke slettet de, men om man redigerer innlegget og bare skriver "." eller noe, så blir i alle fall det jobbrelaterte borte. Plager meg litt at det står så mye om det her inne, så greit å bare få det fjernet. Jeg har fjernet alt jeg kan, så håper dere orker å ta dere tid til å fjerne innleggene deres også :)

Jeg kommer til å fjerner dette innlegget etterhvert også :) Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre takke for meg, lille engelen vår kom til verden i forrige uke. Nydelig og perfekt. Vi hadde akkurat begynt å se skikkelige dult utpå magen, de av den typen magen går i alle retninger. Vi er i sjokk og tankene bare fyker i alle retninger, håper på å få noen svar på ettersamtalen.

Nå tar vi en dag av gangen, skritt for skritt tilbake til livet. Regner med det blir nye søskenforsøk en gang ute i horisonten men det blir når vi er klar for det.

Ønsker dere all hell og lykke videre med de små miraklene i magen.

Huff, så utrolig trist.. Ord blir fattige når slikt skjer.. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg lurer på om dere som har svart på alt dette "jobb-styret" mitt hadde orket å bare fjernet innleggene? Jeg får ikke slettet de, men om man redigerer innlegget og bare skriver "." eller noe, så blir i alle fall det jobbrelaterte borte. Plager meg litt at det står så mye om det her inne, så greit å bare få det fjernet. Jeg har fjernet alt jeg kan, så håper dere orker å ta dere tid til å fjerne innleggene deres også :)

Jeg kommer til å fjerner dette innlegget etterhvert også :) Takker på forhånd!

Tror jeg har fjernet "mine" sitater :-)

Gi en lyd om du ser fler jeg skal fjerne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fjernet det jeg skrev også :-)

Var på jordmorkontroll i dag, herlig å få vite at alt virker bra og at hjertelyden er sterk:-) Måtte innom H&M for å kjøpe en litt fin gravidjogge/slaskebukse etterpå, den var helt fantastisk deilig i stoffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fjernet det jeg skrev også :-)

Var på jordmorkontroll i dag, herlig å få vite at alt virker bra og at hjertelyden er sterk:-) Måtte innom H&M for å kjøpe en litt fin gravidjogge/slaskebukse etterpå, den var helt fantastisk deilig i stoffet!

Jeg har kjøpt meg kosebukse og jakke på cubus i dag! :D Oppdaget at jeg ikke hadde NOE hjemme, og jeg må jo ha med et sett på sykehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg har også lyst på en sånn ticker, hvordan får man det?

hvis du trykker på linken under tickeren til en av oss, så kommer du inn på siden til Lily et eller anna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi driver og tenker på stellekommode. Ønsker å kjøpe en vanlig fin og stor kommode og legge en stellematte oppå.

Går det an å kjøpe egen stellelist eller må man lage det om man ønsker opphøyede lister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må nok lage selv da. de som er ferdiglaget er laget for spesifikke kommoder og målt deretter. tror jeg!
vi har sundvik sin fra ikea. veldig prakttisk at det er "vanlig" kommode som vi kan slå ut stelledelen på. bare 2 skuffer da (pluss åpen hylle), det er litt minus. de er dog djupe!

...

.. Sliter helt utrolig med ryggen / bekkenet om dagen. Alt gjør vondt! Æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en kjempefin kommode på Bohus, som en kan kjøpe en egen stelledel til, til å ha oppå. Når denne tas av, er det en vanlig kommode igjen. Kjøpte i tillegg Stella baby, den skal være den sikreste stellematten dersom en tror på reklamen ;-)

http://www.bohus.no/produkter/oppbevaring/kommoder/roomate-kommode/

http://www.bohus.no/produkter/oppbevaring/stellekommode/roomate-del/

http://www.mimmis.no/produkt/6034-stellababy-stellematte-med-kant.aspx

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...