Gå til innhold

Når kommer strekkmerkene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ingen på magen heldigvis, noen sølvaktige på puppene, men de har bleknet så mye at man nesten ikke ser de.

Anonymous poster hash: 47390...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk et på hofta ganske tidlig, da jeg var 6-7 måneder på vei tror jeg.

Også fikk jeg masse små rundt navlen under fødselen eller rett etter fødsel (de var ikke der da riene startet, de var der da jeg fikk tid til å se på magen min igjen et døgn senere). Men de er jo ganske søte da, ganske tynne og ca 5 cm lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart i uke 33 og har ikke sett noe til dem enda. Men de dukker nok opp. Rompa og lårene er fulle av dem fra tenårene. Nå kan det jo være at jeg fikk dem på grunn av hormonene i p-pillene og jeg føler meg ekstremt lite hormonell nå.

Nei nå skal jeg i seng. Og smøre meg med antistrekkmerke olje som mest sannsynlig gjør lite annet enn å gjøre huden min glinsende i en dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mormor og mamma fikk ingen strekkmerker til tross for flere graviditeter hver.

Jeg fikk strekkmerker fra helvete på puppene og litt på magen ETTER fødselen. Altså jeg hadde ingen strekkmerker under graviditeten, magen fikk sine et par dager etter fødselen og de på brystene kom i forbindelse med ammingen i tiden etter fødselen..

Jeg smurte meg med oljer og diverse "strekkmerke" kremer både under gravditeten og etterpå, men nei, det funker altså ikke ;) Ja, jeg var nok litt dum som trodde at dette kunne hjelpe ;)



Anonymous poster hash: 74400...ffc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ingen strekkmerker. Smurte meg slavisk inn med olje ca 3 ganger om dagen.

Og ble ikke så fryktelig stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mange i tenårene og regnet med å få mange nye under svangerskapet (selv om jeg også smørte sånn i tilfelle), fikk imidlertid ingen på magen, men mange dype på brystene etter at melka så og si eksploderte noen dager etter fødselen.

Anonymous poster hash: 644ed...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...