Gå til innhold

Uengasjert mann - 4 måneder gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten som jeg skulle skrevet dette selv. Ble helt forbauset over at alt stemmer med sann jeg føler det...

Jeg minner han stadig på datoer osv for at han skal huske, men jeg trur ikke han kommer til å bli med på time hos jordmor, men ultralyd derimot har han veldig lyst heldigvis! :)

Jeg òg føler at han er gjerrig når det er snakk om ting vi trenger til babyen :( Blir skikkelig lei meg pga. dette. Føler at det er jeg som må kjøpe alt, da det er jeg som tjener dårligst av oss blir dette veldig belastende. Har prøvd å snakke med han om dette, men det er ikke lett å få han til å forstå.. :( Også er jeg så følsom for tiden, pga. hormoner :P

Anonymous poster hash: d1e13...595

TS

ja.. jeg skjønner at man ikke trenger å kjøpe alt nytt og det er mye man kan kjøpe billig.. osgså fordi de vokser så fort og mye av det vi kjøper blir ikke brukt lenge.. men det er jo mitt 1.barn og det er veldig veldig etterlengt.. så det betyr ekstra mye for meg.

Jeg har sunket ned forventningene og prøver å nyte det mer.. skal ikke kreve noe mer av ham, så kanskje tar han initiativ til å snakke om det etter hvert..

klemmer til deg

Anonymous poster hash: 507a1...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...