Gå til innhold

Førstegangsfødende.. Når fødte du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vannet gikk 36+6 og etter litt over 24 intense timer kom hun ut. Tror nok ikke jeg var moden når vannet gikk, og plutselig skulle "alt" skje, derfor det tok tid.

Men synes ikke det var så ille likevel, har hatt verre mensen smerter! Eneste er at jeg skulle ønske at jeg hadde sovet mer før det startet, man er rimelig på felgen etter 40 timer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whitestripes

Med førstemann ble jeg satt i gang ei uke over UL-termin pga svangerskapsforgiftning. Med nr 2 fødte jeg 15 dager over UL-termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

11 dager over termin, ble igangsatt.

Hadde ikke en eneste rie før igangsettelse, men sinnsykt mye og lenge vondt.

Ble strippet 1 gang uten virkning.

Holdt på å kverke noen, helt seriøst :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte 36+5.

Vannet gikk 2,5 døgn før, ble lagt på sykehus hvor de prøvde å sette i gang med tabletter, til slutt ble det drypp, og gutten ble født 2,5 time etter at riene startet!

(Hadde kanskje 10-15 minutter med veldig vondt, så igangsatt fødsel trenger ikke være ille!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble satt i gang i uke 38+2, riene startet 38+4, ble forløst med keisrsnitt 38+5. Tok 28timer fra første rie til barnet var ute. Ble satt i gang grunnet forhøyet blodtrykk

Som tittelen sier, så lurer jeg på når du fødte i forhold til termin, som førstegangsfødende? :)

Og hvordan det hele startet?

Her er det 4 uker til termin, og jeg er såååå spent på når det vil skje :sjenert

Anonymous poster hash: 50b5d...290

Anonymous poster hash: de650...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt i gang to uker før termin, pga for lite forstervann. Fødselen var vond men gikk fort, tok kun 5 timer før veslejenta kom ut! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte i uke 40 +0. Da hadde jeg hatt to og et halvt døgn med rier. 13 timer av de var aktiv fødsel. En langdryg, men veldig fin fødselsopplevelse :) fødselen ble til slutt satt i gang med riestimulerende drypp, i tillegg til at de tok vannet på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble satt igang 9 dager over termin. Hadde hatt litt rier fra og til i et døgn. Dro på sykehuset kl 06 hun var ute 2230...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen startet 4 dager etter UL-termin. Varte i 50 timer, så da ble hun altså født 6 dager etter UL-termin. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I uke 37, svake rier ett døgn, inn på sjekk i 23 tiden, ikke vonde rier enda, ble sjekket og de ble overrasket da jeg hadde 5cm åpning og sendte meg rett opp. Vannet gikk på vei opp og da tok det 4 timer så var den ute.

Anonymous poster hash: eaf88...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte en uke før termin. Jeg hadde ingen forvarsler heller, bare våknet brått en morgen av at vannet gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat på termin begge gangene. Første fødsel var tøff, andre fødsel var enkel.



Anonymous poster hash: e3e1e...85d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...