Gå til innhold

What're you lookin' at, ya hockey puck? Vex sin dagbok om ishockey,livet og reiser


Severus

Anbefalte innlegg

Gjest slettetbruker

Joda, men når jeg kommer på besøk til farmor lager hun det alltid. Å det er så godt når man har vært ute på reise å er kald.

Jaa. Jeg får liksom aldri lyst på det, men når jeg spiser det synes jeg det er kjempe godt. Får det alltid hos farmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det smaker sikkert ikke like godt av veggis lapskaus, siden halve smaken ligger i kjøttkrafta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha han kompisen vår, han kommer aldri til å få amerikansk netflix. Han vet ikke hva en VPN er, hallo det er jo sånn for å endre IP adressen til utlandet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Hva skjedde egentlig med den gamle? Jeg prøvde å finne den også hadde jeg ikke tilgang til den, det var trist.

Btw, ser på is hockey og han kjekkasen din er på TV. Hver gang is hockey er på tv, tenker jeg på deg, lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva skjedde egentlig med den gamle? Jeg prøvde å finne den også hadde jeg ikke tilgang til den, det var trist.

Btw, ser på is hockey og han kjekkasen din er på TV. Hver gang is hockey er på tv, tenker jeg på deg, lol.

Jeg sletta den
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Ble sur, pga glitterpuppen. Var redd for at det kunne avsløres

Åja, skjønner. Du snakker lite om han, begynt å komme over han eller er du helt i ishockey tåka?

Endret av Mephobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...