Gå til innhold

Spør personen i tråden over deg ! En frekk liten lek.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Jeg maser ikke, men jeg gir jo en del hint. Om partner virkelig ikke føler for det må jeg bare ta saken i egne hender.

Til brukeren over: Har du en liste over folk du har hatt sex med?

Det har jeg ikke. Hvordan kan jeg glemme dem? (Dessuten er det veldig få)

Til personen over:

Hva er din topp 5 liste over hva du har lyst å oppleve/gjøre men som du ennå ikke har opplevd når det kommer til sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantaserer, ja. Men fantasier om å ha sex med en annen, nei. Dvs i seriøst, langvarig forhold. Kort, mere usikkert forhold kan ha hendt.

Til deg over: På ferie sammen med partneres familie. Dere vil ha sex, men har ingen steder med privatliv. Hva gjør dere?

Dette problemet har vi støtt på mange ganger! Vi har løst det med å ha musestille (håper jeg) sex på soverommet, sneket oss ut i skogen, bak huset, og til og med på kjøkkenet mens de andre var i hagen og grillet. Er man kåt nok så finner man en løsning :danse:

Til personen over: Du og partneren din er sammen med venner eller familie, og du blir akutt kåt. Klarer du å overse det, eller sniker du/dere deg vekk for å gjøre noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dette problemet har vi støtt på mange ganger! Vi har løst det med å ha musestille (håper jeg) sex på soverommet, sneket oss ut i skogen, bak huset, og til og med på kjøkkenet mens de andre var i hagen og grillet. Er man kåt nok så finner man en løsning :danse:

Til personen over: Du og partneren din er sammen med venner eller familie, og du blir akutt kåt. Klarer du å overse det, eller sniker du/dere deg vekk for å gjøre noe med det?

Kjedelig svar men biter det vel i meg og venter til vi kommer hjem.

Til personen over:

Hvilke ting tenner du på som du aldri hadde trodd selv - beskriv og nevn hva som overrasker deg seksuelt med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bifil, så jeg får svare på to måter da :P

Med gutt: At jeg står og holder på med noe, han sniker seg bak meg, legger armene rundt livet mitt, kysser meg i nakken.. Begynner å leke med brystene mine utenpå klærne, til jeg ikke klarer konsentrere meg om annet enn han lengre. Tumle oss inn på soverommet, rå klining, av med klærne, jeg får bind for øynene og bindes fast i senga. Han leker litt med meg, er dominant. Det fine med blindfold er at jeg aldri vt hva som kommer. Han må gjerne snakke dirty, slå litt, piske litt. Til slutt bli tatt i doggy så hardt og fort han bare klarer :icon_lol:

Med jente: Begynne med ett uskyyldig kyss, utvikle seg, bli til klining. Ta på hverandre utenpå klærne, til de bare av. Masse kyssing, leke med bryster, jobbe seg saaaaaakte nedover, før vi slikker/fingrer hverandre til orgasme.

Til personen over meg: Hva er det rareste du har blitt tent av?

det rareste jeg har blitt tent av.. hmm den var litt vrien :P jeg har faktisk ikke peiling! fisting kanskje :P

til personen over meg.

har du hatt sex med en utlending? sånn på ferie liksom. eller noen som bor her for å jobbe for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har jeg. Var i Tyrkia og hadde sex med en skikkelig hunk. :) Etterhvert ble det min mann og vi har en sønn sammen.

Har du vært på swingersklubb? Eller noen erfaring innen sjangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jepp, det har jeg. Var i Tyrkia og hadde sex med en skikkelig hunk. :) Etterhvert ble det min mann og vi har en sønn sammen.

Har du vært på swingersklubb? Eller noen erfaring innen sjangeren?

Les reglene? Du skal kun svare på spørsmål fra personer UNDER deg selv i tråden. Altså innlegget rett under ditt. Når du svarer skal du SITERE innlegget du svarer på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

til personen over meg.

har du hatt sex med en utlending? sånn på ferie liksom. eller noen som bor her for å jobbe for eksempel.

Nei, har ikke hatt sex med utlending eller noen arbeidsinnvandrere.

Til personen over - som blir subtessa.

Liker du å bli dominert eller motsatt når du har sex? Forklar hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har jeg. Var i Tyrkia og hadde sex med en skikkelig hunk. :) Etterhvert ble det min mann og vi har en sønn sammen.

Har du vært på swingersklubb? Eller noen erfaring innen sjangeren?

Nei har aldri vært på swingersklubb. tror ikke jeg hadde turt ^^,

til personen over

har du noen gang filmet når du har onanert for å se hvordan du ser ut etterpå ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Nei har aldri vært på swingersklubb. tror ikke jeg hadde turt ^^,

til personen over

har du noen gang filmet når du har onanert for å se hvordan du ser ut etterpå ^^,

Nei, det har jeg aldri kommet til å tenke på. Regner med at det er mye mer sexy i "hodet" enn det ville vært ¨på film....

Til personen over:

Er det "enklere" å være mann eller kvinne når det kommer til sex? Hvem opplever mest press, prestasjonsangst, hvem har det gøyest i senga ,hvem får mest sex osv osv. Begrunn svaret ditt.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri kommet til å tenke på. Regner med at det er mye mer sexy i "hodet" enn det ville vært ¨på film....

Til personen over:

Er det "enklere" å være mann eller kvinne når det kommer til sex? Hvem opplever mest press, prestasjonsangst, hvem har det gøyest i senga ,hvem får mest sex osv osv. Begrunn svaret ditt.

Jeg vet ikke helt hvem som har det enklest, kanskje kvinnen. som regel er det slik at kvinnen ikke tar intiativet (ikke i alle sammenhenger såklart, missforstå meg rett) mens jeg tror at gutter har mest press og oftest prestasjonsangst. jeg vet ikke helt hvorfor men det er liksom de som skal gjøre jobben om du forstår. jeg vil tro begge parter har det like gøy i senga jeg :) gutter får nok mest sex i mine øyne hehe

til personen over:

har noen noen gang vært betatt av deg som du visste om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg vet ikke helt hvem som har det enklest, kanskje kvinnen. som regel er det slik at kvinnen ikke tar intiativet (ikke i alle sammenhenger såklart, missforstå meg rett) mens jeg tror at gutter har mest press og oftest prestasjonsangst. jeg vet ikke helt hvorfor men det er liksom de som skal gjøre jobben om du forstår. jeg vil tro begge parter har det like gøy i senga jeg :) gutter får nok mest sex i mine øyne hehe

til personen over:

har noen noen gang vært betatt av deg som du visste om?

Vil vel tro at kona har vært eller er fortsatt litt betatt etter så mange år sammen haha :) Men har ikke hørt eller merket at noen andre har hatt et aldri så lite crush på meg....

Til personen over:

Hva får deg til å rødme når det gjelder sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg rødmer veldig lett og blir lett sjenert. så jeg rødmer veldig når typen drar av meg dyna i fullt lys når jeg ikke er kåt enda. da blir jeg litt småflau kan man si. vet ikke hvorfor hehe

til personen over:

synes du det er ekstra spennende med leketøy, og er det noe du helst vil bruke under sexen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

jeg rødmer veldig lett og blir lett sjenert. så jeg rødmer veldig når typen drar av meg dyna i fullt lys når jeg ikke er kåt enda. da blir jeg litt småflau kan man si. vet ikke hvorfor hehe

til personen over:

synes du det er ekstra spennende med leketøy, og er det noe du helst vil bruke under sexen?

vet ikke om jeg syns det er så veldig spennende, kanskje litt om vi har kjøpt noe nytt som vi ikke har prøvd før. Jeg syns sexleketøy har en naturlig plass i vårt sexliv. Favoritten akkurat nå er denne: https://www.cupido.no/node/247291

Til personen over:

Hvilke leketøy vil du anbefale andre? Dersom du ikke vet ,anbefal en sexaktivitet som kan være moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vell hoppe inn her:)

Til personen over: Har du noen gang hatt trekant?

Endret av helmari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Ja, men bare med meg selv.

Wadd, du skal sitere spørsmålet du svarer på, og i samme innlegg stille et nytt. :) Spør om du lurer på noe ,og les reglene på første side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Får vell hoppe inn her:)

Til personen over: Har du noen gang hatt trekant?

Nope, ikke hatt noe trekant.

Til personen over:

Kan du legge moral og etikk bort og ha sex med noen du egentlig ikke burde ? og har du gjort det? Beskriv omstendighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...