Gå til innhold

Knull meg for %|$%^*!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ufattelig å tafatte enkelte kvinner er. Man blir drittlei å være den eneste som tar initiativ. Det skremmende er at det er mange kvinner som er slik. Jeg var i et forhold med ei skikkelig flott dame. Jeg tente skikkelig på henne, og var alltid klar for henne. Hun var derimot avhengig av at alt gikk på skinner for å tenne. Jeg prøvde meg både med å spørre, forføre henne, ta på henne. Dersom det ikke passet for henne, ble hun irritert, og kalte det mas. Og som vi vet fører mas til enda mindre lyst. Jeg trakk meg tilbake, og la initiativet over på henne. Ingenting skjedde. Så gikk det som det måtte gå. Jeg mistet lysten på henne. Så en vakker kveld fikk jeg kjeft fordi jeg aldri prøvde meg på henne, og etter den krangelen skulle hun liksom ha sex. Jeg var ikke i humør, og avviste henne, slik hun avviste meg gang på gang tidligere. Da var hundre og ett ute. Jeg fikk høre så mye stygt om meg selv, at jeg valgte å sove på sofaen den natta. En liten måned senere, tar jeg henne i å være utro. Fantastisk. Og unnskyldningen var selvsagt at hun hadde mye større sexlyst enn det jeg hadde....

Nei, jeg gidder ikke involvere meg i tafatte kvinner lenger. Som ikke klarer å kommunisere skikkelig. Som er mer opptatt av å klage til venninner, andre menn, og debattforum, enn å ta det opp med han det virkelig gjelder. Kvinner, kom dere opp og ta initiativ dere og for pokker. Mange menn blir drittlei av å være den eneste som tar initiativ.

Anonymous poster hash: 800ba...a20
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det der hørtes jo ut som en spennende type

Gjest Kvinneline
Skrevet

Anskaff en vibrator. Funker fint det

AnonymBruker
Skrevet

Fleste kvinner drømmer om en Christian Grey fra fifty shades og grey! TS jeg et enig selvfølgelig skal du kreve det du ønsker. Å hvis det dominante er noe du tenner på så må du stå på ditt. Menn må få det inn med spade. Hater når samboeren min ligger tafatt å sier " ta på den ". Mange kvinner vil bli forført og jeg er sikker på at TS tar del i de fantasiene som eventuelt mannen hennes vil ha. Kompromiss og spenning. Om ikke samlivet fungerer så fungerer ikke forholdet. Men er viktig at du kommuniserer og ikke sier at han maser og er slitsom. For i hans hode er det et forsøk. Dere kan ha sex så kan du senere fortelle han at du skulle likt at han heller prøvde seg på den å den måten. Gi han sjanser, og om han fortsatt ikke gidder så må du gi han noen ultimater ;)

Anonymous poster hash: 67222...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...