AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Nå er jeg så utrolig lei! Prøver å få liv i mitt døde sexliv, men det nytter jo ikke. Er gift på 5. Året med en flott mann. Alt er fint, bortsett fra sexlivet. Så klart.... Han prøver seg ikke på meg. Han bare maser og gnåler om hvor lite sex vi har. Tar fram kuken å runker mens jeg ligger ved siden av i senga. Spør om jeg kan massere ballene. Jeg vil ikke massere ballene dine mens du runker! Jeg vil at dj skal dra meg i håret mens du tar meg hardt bakfra! Jeg vil at du skal kommandere meg til ting å ikle ta hensyn til svaret mitt. Jeg hat prøvd å snakke med han om dette mange mange mange ganger. Han prøver noen tafatte forsøk, så har vi kanskje god sex en gang til slutt. Så er det tilbake til mas og runking. Sukk! Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 225e4...044 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Er det ikke merkelig hvordan noen menn tror at å mase betyr at de har prøvd seg. Og så har vi avvist...?Anonymous poster hash: 9f2cb...f4f 9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Nå er jeg så utrolig lei! Prøver å få liv i mitt døde sexliv, men det nytter jo ikke. Er gift på 5. Året med en flott mann. Alt er fint, bortsett fra sexlivet. Så klart.... Han prøver seg ikke på meg. Han bare maser og gnåler om hvor lite sex vi har. Tar fram kuken å runker mens jeg ligger ved siden av i senga. Spør om jeg kan massere ballene. Jeg vil ikke massere ballene dine mens du runker! Jeg vil at du skal dra meg i håret mens du tar meg hardt bakfra! Jeg vil at du skal kommandere meg til ting å ikke ta hensyn til svaret mitt. Jeg hat prøvd å snakke med han om dette mange mange mange ganger. Han prøver noen tafatte forsøk, så har vi kanskje god sex en gang til slutt. Så er det tilbake til mas og runking. Sukk! Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 225e4...044 Anonymous poster hash: b16f0...9a3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg er så enig med personen over meg som skriver det om masing og det og ha prøvd seg.. Du får ta et litt kraftig initiativ selv TS. Fram med sexy kostyme og rull deg oppå han. Kyss han, ta på han, bli helt gal av kåthet. Så gjør du det tydelig at du vil at han skal gjøre noe også, uten og si noe med noe annet enn kroppsspråket. Skulle han finne på å være en furten slappfisk da, så lager du bare det tristeste og mest skuffede lei seg blikket du klarer, imens du rolig og forsiktig går ut av soverommet stille og rolig. Forhåpentligvis får han dårlig samvittighet og tar hintet. Det skulle da bare mangle... Anonymous poster hash: 110aa...2d9 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Jeg er så enig med personen over meg som skriver det om masing og det og ha prøvd seg.. Du får ta et litt kraftig initiativ selv TS. Fram med sexy kostyme og rull deg oppå han. Kyss han, ta på han, bli helt gal av kåthet. Så gjør du det tydelig at du vil at han skal gjøre noe også, uten og si noe med noe annet enn kroppsspråket. Skulle han finne på å være en furten slappfisk da, så lager du bare det tristeste og mest skuffede lei seg blikket du klarer, imens du rolig og forsiktig går ut av soverommet stille og rolig. Forhåpentligvis får han dårlig samvittighet og tar hintet. Det skulle da bare mangle... Anonymous poster hash: 110aa...2d9 Jeg vil ikke tigge om sex.. Jeg vil ikke kjempe for at han skal få lyst på meg. Han sier han elsker kroppen min osv. Ta på den da!! Han bare grafser meg på rumpa når jeg går forbi. Bare sånn fjas og tull.. Blir ikke kåt av å gli klådd på rumpa på vei inn på kjøkkenet mens sønnen vår på året krabbet rundt...Anonymous poster hash: b16f0...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 han tar jo intiativ. det er du som er bremmsen. håper han dumper deg. Anonymous poster hash: 219bc...bd0 5
79kreps Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Har du spurt ham hvorfor han ikke vil ha sex med deg? Hva med å prøve litt på andre tider enn når dere legger dere på kvelden og en er trøtt og sliten etter en lang dag?
79kreps Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 han tar jo intiativ. det er du som er bremmsen. håper han dumper deg.Anonymous poster hash: 219bc...bd0 Dust! 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Har du spurt ham hvorfor han ikke vil ha sex med deg? Hva med å prøve litt på andre tider enn når dere legger dere på kvelden og en er trøtt og sliten etter en lang dag? Han vil ha sex med meg, men prøver seg på idiotiske måter. Som han vet ikke tenner meg. Vanskelig når msn har barn..Anonymous poster hash: b16f0...9a3 1
splash Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 How women train men to rape http://www.returnofkings.com/26422/how-women-train-men-to-rape 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 DJIIIIIIIIIIIIS!!! Trodde det bare var jeg som kom over disse tafatte dyra! De skal ha sex støtt og stadig. Men å FYSISK ta initiativ? Næh.. Jeg er klarere en klart glass. Jeg forteller akkurat hvordan jeg liker det og er klar... NÅR SOM HELST... Menn tror at å si "jeg vil ha sex!" er å ta initiativ til sex. Helt riktig. VIS at du vil det da... Ta på meg!! Få meg til å ville ta på deg og! YEAHH lykke til ts.. ingen råd å gi.... håper mannen din leser dette Anonymous poster hash: 20423...f59 1
Alina X Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 How women train men to rape http://www.returnofkings.com/26422/how-women-train-men-to-rape Nå får du gi deg! Train men to rape?så menn kan ikke tenke selv og lage sine egne konklusjoner? Skam deg. 4
Gjest Heartbeat Skrevet 12. februar 2014 #13 Skrevet 12. februar 2014 Her er det du må ta overkommandoen og fortelle han hvordan du vil ha det. Og gjøre alvor av det Du får forføre han og kommandere han til å slikke deg og utføre diverse seksuelle ting. Er mannen tafatt får du ta initiativet 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #14 Skrevet 12. februar 2014 Han vil ha sex med meg, men prøver seg på idiotiske måter. Som han vet ikke tenner meg. Vanskelig når msn har barn..Anonymous poster hash: b16f0...9a3 Men han prøver jo ihvertfall? Prøver du, eller bare venter du på at han skal prøve på riktig måte? Anonymous poster hash: d461a...64f 1
Cathrine88 Skrevet 12. februar 2014 #15 Skrevet 12. februar 2014 Var han seksuelt dominant i starten av forholdet, eller er det preferansene deres som er ulike? 1
Gjest Lincoln Skrevet 12. februar 2014 #16 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Han har nok trodd på feministene som uttaler seg i media og på KG at man ikke skal prøve seg på en dame før man har spurt pent minst fem ganger og har fått skriftlig tillatelse. Hvis mange kvinner ikke var så utrolig hykleriske og klarte å si hva de faktisk mener og liker så hadde du ikke hatt problemet, TS. Endret 12. februar 2014 av Lincoln 3
Meandro Skrevet 12. februar 2014 #17 Skrevet 12. februar 2014 Nå får du gi deg! Train men to rape?så menn kan ikke tenke selv og lage sine egne konklusjoner? Skam deg. Leste du artikkelen over hodet? Det er faktisk noe å sette seg inn i, spesielt for kvinner som faktisk bryr seg om mennene sine og vil ha et sexliv som er trygt for han å boltre seg i. Så lenge feminister kan gjemme seg bak statistikker som at "de fleste voldtekter skjer i hjemmet av noen de kjenner", som stort sett forårsakes av sånne senario artikkelen skisserer, så er det helt urealistisk at en mann bare skal kunne "ta" dama si, spesielt når hun er som ts og virker som ei som kun tenker på seg selv og ingen andre. Ei som ser på det som mannen sitt ansvar å få i gang den sexen hun vil ha, og som sitter der på bakbeina uten å løfte så mye som en finger selv, men likevel klager over at hans initiativ bare er ord, mas og ingen handling. Som sagt, mange kvinner som påstår at de vil bli tatt, skaffer seg samtidig en anledning til å anmelde mannen for voldtekt etterpå, og så lenge det tydelig skjer (mtp all statistikk som tilsier at ektemenn "voldtar" kona si fotest) så skal det ei meget god og troverdig jente til for at han skal kunne ta de initiativene ts etterlyser. 3
Alina X Skrevet 12. februar 2014 #18 Skrevet 12. februar 2014 Leste du artikkelen over hodet? Det er faktisk noe å sette seg inn i, spesielt for kvinner som faktisk bryr seg om mennene sine og vil ha et sexliv som er trygt for han å boltre seg i. Så lenge feminister kan gjemme seg bak statistikker som at "de fleste voldtekter skjer i hjemmet av noen de kjenner", som stort sett forårsakes av sånne senario artikkelen skisserer, så er det helt urealistisk at en mann bare skal kunne "ta" dama si, spesielt når hun er som ts og virker som ei som kun tenker på seg selv og ingen andre. Ei som ser på det som mannen sitt ansvar å få i gang den sexen hun vil ha, og som sitter der på bakbeina uten å løfte så mye som en finger selv, men likevel klager over at hans initiativ bare er ord, mas og ingen handling. Som sagt, mange kvinner som påstår at de vil bli tatt, skaffer seg samtidig en anledning til å anmelde mannen for voldtekt etterpå, og så lenge det tydelig skjer (mtp all statistikk som tilsier at ektemenn "voldtar" kona si fotest) så skal det ei meget god og troverdig jente til for at han skal kunne ta de initiativene ts etterlyser. Du,jeg leste litt rundt på den siden. Under så jeg en artikkel som het:"7 reasons not to rape"(tror det var 7)som jeg også leste. Klikket videre og så en artikkel som omhandler å behandle kvinnen som et husdyr, at kvinner ikke er bra for å jobbe på kontor,og burde holde seg hjemme med konklusjonen at "uansett om hun jobber hjemme eller på et kontor så jobver hun likevel for en mann".... Noe forøvrig de fleste andre menn også gjør, so men are kinda eachother bitches?hmmm... Jeg forstår prinsippet ditt. Jeg mener også det kan være gråsoner og diffuse ting når det kommer til alkoholpåvirkning+naken mann+naken kvinne da der er sant at enkelte kvinner sier stopp,nei osv, MEN mange menn bruker å pushe på,de pusher til hun blir med på det. Noen forklarer det med at kvinnene egentlig vil men ikke tør pga rykte som løs,og da er det mildt sagt råtten å gå rundt å kalle kvinner som har ons for løse, dere pusher dem først,forteller dem at dere ikke dømmer henne og etterpå er hun en hore. Mannelogikk på sitt beste! Den andre gruppen er de som sier nei fordi de ikke vil,men blir pushet og pushet noe som kan ende med at hun ikke tør å gjøre noe motstand når man har en stor sterk mann over seg,og kanskje fryser til og ikke sier nei lenger, hun kan vel kalles delvis samtykkende fordi hun ikke kjemper imot men "bare ligger der",men her er det holdninger som menn må tenke på. Kan du ha sex med en dame en natt uten å gå rundt å kalle henne løs dagen etter,først da er du en ekte mann. Når det kommer til det at mannen viser iniativ så virker eksempelet:"han vil at jeg skal kose med ballene mens han runker"under noe jeg tror vi kan kalle han-vil-bli-tømt....kanskje han sier"værså snill da,ta på ballene mine!"istedenfor å legge seg over henne og kysse henne over hele kroppen,gå ned på henne og gi henne en skikkelig omgang,du må innrømme at det første alternativet er ganske beta? I tillegg så er ikke det å bare gi en klapp på røva i ny og ne tilfredstillende. Hva med å komme bak henne og legge hendene rundt livet hennes og kysse henne i nakken en gang hun lager mat eller vasker tøy?(hint: det gjør henne faktisk mer mottakelig til å GIDDE å lage mat/vaske fordi hun får ros for det,akkurat som menn sier ja til alt rett etter en runde sex....)hva med å kysse henne før du går på jobb?hva med å ringe hjem og fortelle henne at du gleder å se henne? Er det så vanskelig å forstå altså? Dere tror vi kvinner, emosjonelle som vi er,ikke trenger følelsesmessig stimuli? Altså et mattestykke: Emosjonell kvinne + positive følelsesmessige opplevelser=glad kvinne som burde sette stor pris på sin mann. Det er det samme med at menn er mer seksuelle så å nekte mannen sex,er å nekte noe essensielt. Hadde du vært fornøyd med en kjapp avsugning 1x pr uke fordi "jeg har vondt hodet"?trur nu ikkje det. Hvis dere liksom er så jævla rasjonelle og logiske av dere så burde jo dette være ganske elementært. 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #19 Skrevet 12. februar 2014 Nå er jeg så utrolig lei! Prøver å få liv i mitt døde sexliv, men det nytter jo ikke. Er gift på 5. Året med en flott mann. Alt er fint, bortsett fra sexlivet. Så klart.... Han prøver seg ikke på meg. Han bare maser og gnåler om hvor lite sex vi har. Tar fram kuken å runker mens jeg ligger ved siden av i senga. Spør om jeg kan massere ballene. Jeg vil ikke massere ballene dine mens du runker! Jeg vil at dj skal dra meg i håret mens du tar meg hardt bakfra! Jeg vil at du skal kommandere meg til ting å ikle ta hensyn til svaret mitt. Jeg hat prøvd å snakke med han om dette mange mange mange ganger. Han prøver noen tafatte forsøk, så har vi kanskje god sex en gang til slutt. Så er det tilbake til mas og runking. Sukk! Hva kan jeg gjøre?Anonymous poster hash: 225e4...044 Det har ikke slått deg at dere burde ta en prat om seksuelle preferanser...? Anonymous poster hash: e539b...d90
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #20 Skrevet 12. februar 2014 Her er det du må ta overkommandoen og fortelle han hvordan du vil ha det. Og gjøre alvor av det Du får forføre han og kommandere han til å slikke deg og utføre diverse seksuelle ting. Er mannen tafatt får du ta initiativet Nå er det jo tydeligvis slik at hun ikke ønsker det, men ønsker å bli dominert. Mens vi vet at han nok vil ha sex, men enten vil at hun skal ta kontrollen, eller ikke aner noe om hva hun egentlig vil og derfor bare blir liggende og mase... Anonymous poster hash: e539b...d90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå