Gå til innhold

Knull meg for %|$%^*!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var å trekke det iltt langt, men i begge tilfellene er det snakk om kvinner som ikke kommuniserer fantasiene sine med mannen, og mannen blir nødt til å gjette seg frem.

Har selv opplevd kvinner som "ahh, nei nei!" når jeg har sex med de, hvor jeg selvfølgelig stopper på en prikk og spørr hva som er galt, hvor de bare sier "ikke stopp, fortsett!".

Dere er ikke så lette å skjønne. Så om du ønsker at mannen skal knulle deg for $!"%!#%, så si nå det!

Jeg sier jo det!!

Anonymous poster hash: b16f0...9a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg så utrolig lei! Prøver å få liv i mitt døde sexliv, men det nytter jo ikke. Er gift på 5. Året med en flott mann. Alt er fint, bortsett fra sexlivet. Så klart....

Han prøver seg ikke på meg. Han bare maser og gnåler om hvor lite sex vi har. Tar fram kuken å runker mens jeg ligger ved siden av i senga. Spør om jeg kan massere ballene. Jeg vil ikke massere ballene dine mens du runker! Jeg vil at dj skal dra meg i håret mens du tar meg hardt bakfra! Jeg vil at du skal kommandere meg til ting å ikle ta hensyn til svaret mitt.

Jeg hat prøvd å snakke med han om dette mange mange mange ganger. Han prøver noen tafatte forsøk, så har vi kanskje god sex en gang til slutt. Så er det tilbake til mas og runking.

Sukk! Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 225e4...044

Jeg er SÅÅÅ glad jeg er singel! :fnise:

Anonymous poster hash: edfc2...e7f

• Liker 2
Skrevet

• Liker 2
Skrevet

kan du ikke sette deg på denne kuken da..ri han

Gjest Lars1009
Skrevet

Dust!

Nei. Det er jo tydelig at han er kåt på dama si. Det er jo bare å kjøre på. Ærlig talt. forventer hun å bli forført hver gang man skal ha sex? Det er det ikke mange som gidder etter man har vært sammen lenge.

Skrevet

For min del høres dette utrolig turn off ut...

Han starter med å runke, og tigger om at du skal bidra?! Hva med deg da, skal ikke du også "få" litt?

Hadde ikke sett problemet om han ville runke, og ønsket at du deltok, om du også fikk oppmuntring og oppmerksomhet ofte nok til at det ikke bare handler om ham.

Men dette.. Er for egoistisk oppførsel av han.

Og du, frue, må steppe up din kommunikasjon og fjerne passiviteten. Ønsker du forandring, fortell og vis hva du trenger. Men ikke la alt handle om hva du trenger, han har også behov.

Kommunikasjon uten anklagelser og mas er en finfin ting.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg sier jo det!!

Sier du ordrett "nå vil jeg ha sex", eller er du som kvinner flest og tror at menn har magiske tankeleseregenskaper?

• Liker 2
Skrevet

For min del høres dette utrolig turn off ut...

Han starter med å runke, og tigger om at du skal bidra?! Hva med deg da, skal ikke du også "få" litt?

Hadde ikke sett problemet om han ville runke, og ønsket at du deltok, om du også fikk oppmuntring og oppmerksomhet ofte nok til at det ikke bare handler om ham.

Men dette.. Er for egoistisk oppførsel av han.

Og du, frue, må steppe up din kommunikasjon og fjerne passiviteten. Ønsker du forandring, fortell og vis hva du trenger. Men ikke la alt handle om hva du trenger, han har også behov.

Kommunikasjon uten anklagelser og mas er en finfin ting.

Fint og flott det. Jeg tenner ikke på å ta initiativ, men har fortalt han mange ganger hva jeg ønsker.

Skrevet

Her er det snakk om en fremmed jente han ikle aner noenting om.

Vi derimot er gift og han vet at jeg liker det sånn!

Skrevet

Jeg forstår deg fullt og helt her TS, opplever noe av det samme selv.

Jeg har forklart min samboer en million ganger at jeg selvfølgelig kan ta initiativ,

noe jeg også gjør OFTE!!! Men at jeg en sjelden gang (helst veldig ofte) ønsker

at han tar initiativ. Hans måte å ta initiativ på er å klage på at vi ikke har sex oftere.

Men for svarte da, alt han behøver å gjøre (i stedet for å klage) er å ta rundt meg,

kysse meg og rett og slett TA MEG! Jeg er kje av at jeg skal gjøre all jobben.

Og jeg hinter ikke diskrè heller, så det er ikke det.

Han ønsker at jeg skal ta initiativet bestandig - alltid.

Og det funker rett og slett ikke lenger, for jeg ønsker en mann som tar meg.

Ikke en som klager over sjelden sex, fordi jeg er kje av å føle at jeg må ta initiativet

HELE tiden. Jeg vil at en mann skal vise at han vil ha meg.

Kanskje på tide å skite beite. Jeg er en attraktiv yrkesaktiv kvinne som tar godt

vare på seg selv, og vet at jeg får mange blikk i hverdagen. Og må ærlig innrømme

at i det siste har jeg selv begynt å drømme meg bort ved å se på de mannfolkene

som ser ut som de virkelig kunne tatt en kvinne slik hun ønsker.

Anonymous poster hash: bb8d3...7f0
  • Liker 1
Skrevet

Jeg forstår deg fullt og helt her TS, opplever noe av det samme selv.

Jeg har forklart min samboer en million ganger at jeg selvfølgelig kan ta initiativ,

noe jeg også gjør OFTE!!! Men at jeg en sjelden gang (helst veldig ofte) ønsker

at han tar initiativ. Hans måte å ta initiativ på er å klage på at vi ikke har sex oftere.

Men for svarte da, alt han behøver å gjøre (i stedet for å klage) er å ta rundt meg,

kysse meg og rett og slett TA MEG! Jeg er kje av at jeg skal gjøre all jobben.

Og jeg hinter ikke diskrè heller, så det er ikke det.

Han ønsker at jeg skal ta initiativet bestandig - alltid.

Og det funker rett og slett ikke lenger, for jeg ønsker en mann som tar meg.

Ikke en som klager over sjelden sex, fordi jeg er kje av å føle at jeg må ta initiativet

HELE tiden. Jeg vil at en mann skal vise at han vil ha meg.

Kanskje på tide å skite beite. Jeg er en attraktiv yrkesaktiv kvinne som tar godt

vare på seg selv, og vet at jeg får mange blikk i hverdagen. Og må ærlig innrømme

at i det siste har jeg selv begynt å drømme meg bort ved å se på de mannfolkene

som ser ut som de virkelig kunne tatt en kvinne slik hun ønsker.

Anonymous poster hash: bb8d3...7f0

Der sa du det! Jeg driver heller ikke med diskré hinting, sier det rett ut. Ikke sjeldent heller. Er så lei av å tigge om at han skal ta initiativ!

Det som er då rart er at noen dager etter en slik prat, så tar han meg med storm, vi har fantastisk sex og jeg tenker YES, endelig!! Men så stopper det der. Han sier at han synes det var herlig, han også....

SÅ FORTSETT I SAMME SPORET DA

Skrevet

Merkelig at menn klager på lite sex i et forhold når de ikke en gang gidder å kose litt med dama si. Dere vil ha sex vil vil ha følelsesmessige bånd, å klapse noen på ræva er ikke å ta iniativ.

Skrevet

Idag har det blitt slik at menn ikke kan si hei til fremmede jenter på gaten uten at voldtektsbjella ringer øredøvene og jentene i gågata løper febrilsk rundt i panikk med peppergassen klar og tror demonen patriarket har kommet for å høste sjelen demmes. Små gutter blir tvangsforet med voldtektspropoganda fra de helvetes feministene gjennom morsmelka. Når slikt hysteri http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/ blir erkjent som sannheten og talerøret for kvinner er media og kultur gjennomsyret av feminisme, så er det ikke rart at gutter ikke vil gjøre noe som vil være traumatisk og ødelegge livet til kvinnen han elsker.

• Liker 1
Skrevet

hjelpes, visste ikke at det fantes kvinner som var så langt ute på ene siden av debatten!

witchwind mener vi skal ta seden på fingrene og føre den inn i vaginaen hennes, at hele greia med å putte penisen inn i vaginaen er noe menn har funnet på selv, som egentlig er unaturlig. Hjelpes !

• Liker 1
Skrevet

Merkelig at menn klager på lite sex i et forhold når de ikke en gang gidder å kose litt med dama si. Dere vil ha sex vil vil ha følelsesmessige bånd, å klapse noen på ræva er ikke å ta iniativ.

Forestil deg en mann da som ber om at kona skal klemme på pungen, og i stedet så setter hun seg foran dataen og begynner å være brunstoffer på nettet?

• Liker 2
Skrevet

Her er det snakk om en fremmed jente han ikle aner noenting om.

Vi derimot er gift og han vet at jeg liker det sånn!

Jada, fikk med meg såpass....... Men du ser vel at problemet deres bunner i at "du liker det sånn" og "han liker det slik"... Det er ikke så lett for en mann å kaste seg over noen og "ta dem med storm" når man ikke en gang er opphisset skjønner du vel. Dere må bare bytte på å ta initiativ om dette skal løse seg tror jeg....

Ok, hvordan fikk du til den vinklingen? Er det bakvendt-dag i dag?

• Liker 1
Skrevet

Jada, fikk med meg såpass....... Men du ser vel at problemet deres bunner i at "du liker det sånn" og "han liker det slik"... Det er ikke så lett for en mann å kaste seg over noen og "ta dem med storm" når man ikke en gang er opphisset skjønner du vel. Dere må bare bytte på å ta initiativ om dette skal løse seg tror jeg....

Ok, hvordan fikk du til den vinklingen? Er det bakvendt-dag i dag?

Les det laaaaaange innlegget mitt på side 1 så kanskje du forstår.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

..

Endret av glidemiddel
Skrevet

Nå er jeg så utrolig lei! Prøver å få liv i mitt døde sexliv, men det nytter jo ikke. Er gift på 5. Året med en flott mann. Alt er fint, bortsett fra sexlivet. Så klart....

Han prøver seg ikke på meg. Han bare maser og gnåler om hvor lite sex vi har. Tar fram kuken å runker mens jeg ligger ved siden av i senga. Spør om jeg kan massere ballene. Jeg vil ikke massere ballene dine mens du runker! Jeg vil at dj skal dra meg i håret mens du tar meg hardt bakfra! Jeg vil at du skal kommandere meg til ting å ikle ta hensyn til svaret mitt.

Jeg hat prøvd å snakke med han om dette mange mange mange ganger. Han prøver noen tafatte forsøk, så har vi kanskje god sex en gang til slutt. Så er det tilbake til mas og runking.

Sukk! Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 225e4...044

Han sier i klartekst til deg hva han ønsker seg.

Du snakker til KG om hva du ønsker deg.

Blir ikke mye OK action for begge parter da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...