Gå til innhold

Knull meg for %|$%^*!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du,jeg leste litt rundt på den siden. Under så jeg en artikkel som het:"7 reasons not to rape"(tror det var 7)som jeg også leste. Klikket videre og så en artikkel som omhandler å behandle kvinnen som et husdyr, at kvinner ikke er bra for å jobbe på kontor,og burde holde seg hjemme med konklusjonen at "uansett om hun jobber hjemme eller på et kontor så jobver hun likevel for en mann".... Noe forøvrig de fleste andre menn også gjør, so men are kinda eachother bitches?hmmm...

Jeg forstår prinsippet ditt. Jeg mener også det kan være gråsoner og diffuse ting når det kommer til alkoholpåvirkning+naken mann+naken kvinne da der er sant at enkelte kvinner sier stopp,nei osv, MEN mange menn bruker å pushe på,de pusher til hun blir med på det. Noen forklarer det med at kvinnene egentlig vil men ikke tør pga rykte som løs,og da er det mildt sagt råtten å gå rundt å kalle kvinner som har ons for løse, dere pusher dem først,forteller dem at dere ikke dømmer henne og etterpå er hun en hore. Mannelogikk på sitt beste!

Den andre gruppen er de som sier nei fordi de ikke vil,men blir pushet og pushet noe som kan ende med at hun ikke tør å gjøre noe motstand når man har en stor sterk mann over seg,og kanskje fryser til og ikke sier nei lenger, hun kan vel kalles delvis samtykkende fordi hun ikke kjemper imot men "bare ligger der",men her er det holdninger som menn må tenke på.

Kan du ha sex med en dame en natt uten å gå rundt å kalle henne løs dagen etter,først da er du en ekte mann.

Når det kommer til det at mannen viser iniativ så virker eksempelet:"han vil at jeg skal kose med ballene mens han runker"under noe jeg tror vi kan kalle han-vil-bli-tømt....kanskje han sier"værså snill da,ta på ballene mine!"istedenfor å legge seg over henne og kysse henne over hele kroppen,gå ned på henne og gi henne en skikkelig omgang,du må innrømme at det første alternativet er ganske beta?;)

I tillegg så er ikke det å bare gi en klapp på røva i ny og ne tilfredstillende. Hva med å komme bak henne og legge hendene rundt livet hennes og kysse henne i nakken en gang hun lager mat eller vasker tøy?(hint: det gjør henne faktisk mer mottakelig til å GIDDE å lage mat/vaske fordi hun får ros for det,akkurat som menn sier ja til alt rett etter en runde sex....)hva med å kysse henne før du går på jobb?hva med å ringe hjem og fortelle henne at du gleder å se henne?

Er det så vanskelig å forstå altså? Dere tror vi kvinner, emosjonelle som vi er,ikke trenger følelsesmessig stimuli?

Altså et mattestykke:

Emosjonell kvinne + positive følelsesmessige opplevelser=glad kvinne som burde sette stor pris på sin mann.

Det er det samme med at menn er mer seksuelle så å nekte mannen sex,er å nekte noe essensielt. Hadde du vært fornøyd med en kjapp avsugning 1x pr uke fordi "jeg har vondt hodet"?trur nu ikkje det.

Hvis dere liksom er så jævla rasjonelle og logiske av dere så burde jo dette være ganske elementært.

+10000!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 3f2bf...bd8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så han spør om dere kan ha sex. Du sier nei, men forventer at han skal ignorere det du sier og "bare ta deg!".

Det du egentlig oppfordrer han til er å voldta deg. Høres smart ut.

• Liker 1
Skrevet

Her er det du må ta overkommandoen og fortelle han hvordan du vil ha det. Og gjøre alvor av det :)

Du får forføre han og kommandere han til å slikke deg og utføre diverse seksuelle ting.

Er mannen tafatt får du ta initiativet ;)

Da blir det dårlige greier, for jeg tenner ikke på å ta initiativ og det vet han!

Anonymous poster hash: b16f0...9a3

Skrevet

Så han spør om dere kan ha sex. Du sier nei, men forventer at han skal ignorere det du sier og "bare ta deg!".

Det du egentlig oppfordrer han til er å voldta deg. Høres smart ut.

Gi deg da. Jeg oppfordrer ikke til voldtekt. Vi er to trygge personer i et stabilt forhold. Er det så mye å be om med litt spenning i hverdagen? Jeg vil ikke at han skal spørre om sex - og det har jeg sakt MANGE ganger.

Det handler om å ta initiativ!!!

Skrevet

Det har ikke slått deg at dere burde ta en prat om seksuelle preferanser...?

Anonymous poster hash: e539b...d90

Det har vi gjort! Vi kan ha en bra kveld, han gjør akkurat som jeg liker, men så er det samme regla igjen et par dager senere.

Skrevet

Da blir det dårlige greier, for jeg tenner ikke på å ta initiativ og det vet han!Anonymous poster hash: b16f0...9a3

Men tenner han på å ta initiativ?
  • Liker 2
Skrevet

Det lurer jeg også på... Hva om han ikke heller tenner på å ta initiativ hele tiden?

• Liker 2
Skrevet

Gi deg da. Jeg oppfordrer ikke til voldtekt. Vi er to trygge personer i et stabilt forhold. Er det så mye å be om med litt spenning i hverdagen? Jeg vil ikke at han skal spørre om sex - og det har jeg sakt MANGE ganger.

Voldtekt skjer ikke i stabile forhold?

Som sagt, du ber han ta deg og ha sex med deg, til tross for at du har sagt at du ikke ønsker sex. Du ønsker her at han skal voldta deg. Sykt.

• Liker 1
Skrevet

Men er det så jævla vanskelig å holde rundt kona og kysse henne, for så å holde tettere rundt hverandre og så ta en heftig omgang? Det er vel det som menes med initiativ, ikke bare plukke henne opp, holde henne fast og så knulle henne uten at hun får sjansen til å bli med på det! Slik jeg ser det mener TS at initiativ betyr å forføre henne, kline, ta på henne, ikke å mase litt på sengekanten når de er trøtte.

Anonymous poster hash: 38a99...392

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

Men hvis man ikke spør, så får man ikke samtykke. Får man ikke samtykke så er det voldtekt.

Vil du han skal voldta deg?

• Liker 2
Skrevet

Når mannen din ber deg massere pungen hans, er det ikke bare å være adlyde i stedet for å være sur for at han ikke kommanderer?

• Liker 2
Skrevet

Voldtekt skjer ikke i stabile forhold?

Som sagt, du ber han ta deg og ha sex med deg, til tross for at du har sagt at du ikke ønsker sex. Du ønsker her at han skal voldta deg. Sykt.

Jeg har ikke sakt at jeg ikke ønsker sex!

• Liker 1
Skrevet

Når mannen din ber deg massere pungen hans, er det ikke bare å være adlyde i stedet for å være sur for at han ikke kommanderer?

Kan ikke du massere balla mi litt mens jeg runker a? Vær så snill.. Bare litt.

Blir liksom ikke det samme som " sett deg ned på knærene å sug pikken min, kjærring"

Skrevet

Men hvis man ikke spør, så får man ikke samtykke. Får man ikke samtykke så er det voldtekt.

Vil du han skal voldta deg?

Men i alle dager da. Om en mann begynner å ta på å kysse kona si, som fører til sex mellom de to - er det da voldtekt siden han ikle har spurt om det er greit?!

Jeg gir opp.

Skrevet

Hvis du vil ha sex, men ikke tenner på å ta initiativ får du vel bare sitte der med skjegget i postkassa. Mannen din er ikke tankeleser.

Kanskje han heller ikke tenner på å ta initiativ? Kanskje han er lei av å bli avvist?

Håper aldri jeg blir sånn som kone.

Anonymous poster hash: 6927e...109
  • Liker 5
Skrevet

Hvis du vil ha sex, men ikke tenner på å ta initiativ får du vel bare sitte der med skjegget i postkassa. Mannen din er ikke tankeleser.

Kanskje han heller ikke tenner på å ta initiativ? Kanskje han er lei av å bli avvist?

Håper aldri jeg blir sånn som kone.

Anonymous poster hash: 6927e...109

Ja, for en grusom kone jeg er. Som gang på gang på gang på hang gidder å ta opp et problem vi har - for å få et bedre samliv!

Han sier han er 50/50 på å ta initiativ eller ikke.

Skrevet

Kan ikke du massere balla mi litt mens jeg runker a? Vær så snill.. Bare litt.

Blir liksom ikke det samme som " sett deg ned på knærene å sug pikken min, kjærring"

Jeg hadde ikke diskutert dette her en gang, og bare hatt ett blikk som gjorde videre diskusjon overflødig.

Å si vær så snill til kvinner er avtennende, jeg kan være enige i det. Kan han ikke bare holde deg fast i håret og dra deg der hvor det passer best?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke diskutert dette her en gang, og bare hatt ett blikk som gjorde videre diskusjon overflødig.

Å si vær så snill til kvinner er avtennende, jeg kan være enige i det. Kan han ikke bare holde deg fast i håret og dra deg der hvor det passer best?

Gjerne for meg, men det skjer altså ikke.... Bare masse tafsing, mas og snikk snakk.

Er det rart man sender lange blikk til bredskuldra mannfolk med tatoveringer og grove hender..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gjerne for meg, men det skjer altså ikke.... Bare masse tafsing, mas og snikk snakk.

Er det rart man sender lange blikk til bredskuldra mannfolk med tatoveringer og grove hender..

Hadde du vært kona mi så hadde jeg gitt deg en omgang bare på grunn av tankene dine. Uskikkelige fantasier bør settes på plass igjen.

Endret av waco
  • Liker 2
Skrevet

Nå får du gi deg!

Train men to rape?så menn kan ikke tenke selv og lage sine egne konklusjoner?

Skam deg.

Var å trekke det iltt langt, men i begge tilfellene er det snakk om kvinner som ikke kommuniserer fantasiene sine med mannen, og mannen blir nødt til å gjette seg frem.

Har selv opplevd kvinner som "ahh, nei nei!" når jeg har sex med de, hvor jeg selvfølgelig stopper på en prikk og spørr hva som er galt, hvor de bare sier "ikke stopp, fortsett!".

Dere er ikke så lette å skjønne. Så om du ønsker at mannen skal knulle deg for $!"%!#%, så si nå det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...