AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg hater sykepleiere. Jeg hater dem bare mer og mer jo eldre jeg blir. Jeg hater new public management. Hver jævla gang jeg hører en sykepleier åpne kjeften sin, så tenker jeg bare; hvem faen tror du at du er? Hvorfor i helvete skal du få komme med pisset ditt mens vi andre er tvunget til å gå musestille i gangene? Hver gang en sykepleier skal ha meninger om hva jeg gjør, som jeg ikke har bedt om eller spurt om, så har jeg lyst til å løpe ned til operasjonssalen, hente et 20-blad, og skjære opp den feite buken hennes, så all dritten bare velter ut, for et sted må det jo finnes et uttømmelig reservoir. Hvis en kjerring står og rekker instrumenter på operasjonssalen, hvorfor faen skal hun bestemme hva slags arr mora mi skal ha, eller tanta di, eller hvem som helst? Hvorfor skal de bestemme om du skal få stifter eller hudsuturer eller noe annet. Jeg skjønner ikke hvorfor ledelsen er så jævlig svak. Alle leger som gjør drittjobben på norske sykehus, har null ansiennitet. Sykepleierene er fast inventar. Det er sykepleierene som folk bryr seg om, fordi det viktigste er at man tar hensyn til fast inventar, ikke å gi bra behandling. Legene bare bytter vi ut, det går helt fint. Sår kan vi sy så jævlig vi bare vil, så lenge sykepleierene får 10 min ekstra kaffepause. Nøkkelen til bedre og billigere helsevesen: 1. Gi sykepleierene mindre lønn. 2. Spark sykepleiere ut av ledelsen (sammen med prester, rørleggere, hjelpepleiere, politikere osv) 3. Gi sykepleiere sparken om de ikke holder kjeften sin. Anonymous poster hash: cc445...f56 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 11. februar 2014 Anonymous poster hash: bd8c7...549 60
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Huffda. Anonymous poster hash: 5ef0b...22a 4
Sofie_22 Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Oisann! Svært så mye du hadde på hjertet Må si jeg skjønte fint lite 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Oi, her er det en som er litt hårsår, og mulighens har opplevd noe vondt? Jobber du som renholder/assistent på sykehus tro? Anonymous poster hash: 3387a...fa8 9
Sofie_22 Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=USzTDpZV2JU 8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Jeg må si jeg bare har gode erfaringer med sykepleiere. Var innlagt på sykehus en uke i fjor, og jeg fikk verdens beste behandling av sykepleierne. Nå som min bestemor er innlagt så er jeg der ganske mye, og de er jo så utrolig hyggelige! Anonymous poster hash: 56b3c...710 8
strawberry Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Jeg må si jeg bare har gode erfaringer med sykepleiere. Var innlagt på sykehus en uke i fjor, og jeg fikk verdens beste behandling av sykepleierne. Nå som min bestemor er innlagt så er jeg der ganske mye, og de er jo så utrolig hyggelige! Anonymous poster hash: 56b3c...710 Dette er godt å høre! Jeg skal bli sykepleier, og kjenner meg absolutt ikke igjen i det TS skriver.. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Hver jævla gang jeg hører den bedritne sangen, får jeg lyst til å lage min egen låt. "Akuttmottaket fylles til randen, av halvdøde lik Vi skulle hatt flere rom til å undersøke, men sykepleieren sier - vi kan ikke undersøke slik. Det er uetisk å holde på i et fellesareal Da får pasienten heller ligge her og blø i en skitten og fucka sal Og skulle pasienten ha en pågående nstemi For du komme tilbake å spørre om et par timer, for her har vi femi Verdier, som holder rett og galt høyt oppe. Det er viktigere med privatliv enn at det jævla hjerteinfarktet skal stoppe. Og protesterer du mer, så sender jeg en klage, en melding i systemet Som får frem at det ikke er kapasiteten, men deg som er problemet, Jeg juger litt ekstra, for det er i Travelbee's ånd Dessuten er jeg lei av yrket, og synes leger er bånn Pasienter driter jeg i, men jeg er flink til å late som I care Bare de ikke er plagsomme, og kravstore, da behandler jeg unfair Hver gang der er visitt på post, så bruser jeg mine fjær Da tar jeg kurven fra legen, og fram mitt viskelær Elegant tar jeg kommandoen, for jeg har hjertetru Jeg fatter ikke at noen i dette fucka landet lenger vil bu. Anonymous poster hash: cc445...f56 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Jeg jobber som turnuslege og syns at de fleste sykepleiere er hyggelige og hjelpsomme. Såklart finnes det noen unntak, men sånn er det med folk generelt. Anonymous poster hash: 32c1d...2a1 14
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Sykepleiere er hotte.. de kunne heller blitt modeller Anonymous poster hash: 3387a...fa8 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Jeg jobber som turnuslege og syns at de fleste sykepleiere er hyggelige og hjelpsomme. Såklart finnes det noen unntak, men sånn er det med folk generelt.Anonymous poster hash: 32c1d...2a1 Da jobber du på et lite drittsykehus og sitter og bestiller pizza i mottaket. Men, du har rett. Dessverre hjelper det så lite at en stor prosent sykepleiere er hyggeligere enn gjennomsnittet, når de har altfor mye å si, og det er de ondskapsfulle av dem som har makt. Kom tilbake om du overlever turnus du, lille venn. Anonymous poster hash: cc445...f56 4
minister-mio Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 jøsses... Hva jobber du som? Du høres ærlig talt ikke veldig reflektert ut. Er du sikker på det ikke bare er ett sted du har oppfattet det sånn? At det generellt sett ikke er sykepleiere som er roten til alt ondt i verden 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Oi, her er det en som er litt hårsår, og mulighens har opplevd noe vondt? Jobber du som renholder/assistent på sykehus tro? Anonymous poster hash: 3387a...fa8 Ja noe sånt. Eller tilsvarende. Anonymous poster hash: cc445...f56
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 jøsses... Hva jobber du som? Du høres ærlig talt ikke veldig reflektert ut. Sykepleierempati: drite ut dumme mennesker med manglende refleksjonsevne. Anonymous poster hash: cc445...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå