Gå til innhold

Hvor mye godteri, brus og potetgull osv. spiser du i uka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går fort en sekspakning med 1,5l pepsi max i uken. :P

Spiser svært lite snop da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skrevet her før, men må oppdatere.

Pepsi max må jeg ha hver dag, og er nesten det eneste jeg faktisk drikker, har jeg gått fri for pepsi max en dag, så glemmer jeg faktisk å drikke, drikker i alle fall 11 liter pepsi max i uka, sannsynligvis mer.

Prøver å begrense meg med godteri for tida, når jeg først begynner å spise, så har jeg problem med å stoppe, så jeg spiser ikke godteri lenger hver dag, men nå kun i helgene, og ikke hver helg heller. Men de helgene jeg spiser godteri så blir det nok 200 g sjokolade, 200 g potetgull og sikkert 300 g smågodte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser hver dag jeg. En plate 190g sjokolade kan i verste fall vare i bare to døgn.. I tillegg til en potetgullpose. Noen dager spiser jeg "bare" litt smågodt f.eks.

Men til sammen pr.uke... Nesten 400g sjokolade, et par potetgullposer og en halv pose smågodt tenker jeg.. Mer eller mindre..

Æsj, kvalmt å tenke på. Men det er jaggu ikke lett å kutte ut.

Drikker ikke brus i det heletatt da, det er jo en bra ting oppi dette..

Jeg både stress-, kjede- og trøstespiser nok... :s



Anonymous poster hash: baf3c...03b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rører ikke annet brus enn pepsi-max, potetgull eller annet godteri enn sjokolade. Men sjokolade må jeg ha, flere gang er i uka...Tipper jeg spiser 100-200g i uka. Ellers har ikke i sukker hjemme og bruker aldri søtning i matlaging eller te/kaffe.



Anonymous poster hash: c8da4...8a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Spiser cirka ingenting av dette, men koser meg med vin rett som det er... Og så spises det kake på jobben på fredager. Hadde vel egentlig klart meg vel så bra uten det kakestykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser litt godteri kanskje 3 ganger i uka, men relativt små mengder, gjerne bare en after eight eller to, noen pastiller eller surt smågodt, eller kanskje en kule eller to med is. Min last har dog vært potetchips, jeg hadde perioder i studietida der jeg spiste det 3-4 ganger i uka, og kanskje en hel pose på en kveld. Nå blir det sjelden chips og salt snacks, spiser litt av det (40-50 gram?) kanskje 1-2 ganger i måneden.

Endret av thora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min store last er iskrem, og jeg kan spise en 0,9 liters boks på en kveld hvis jeg først åpner en. Heldigvis skjer det ikke hver uke, men kanskje en gang i måneden?

Salt snacks er jeg ikke så glad i, det spiser jeg veldig sjeldent.

Sjokolade er jeg altfor glad i, det prøver jeg å holde meg helt unna, men det glipper av og til.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite godteri og potetgull, det spiser jeg bare hvis det blirvsatt fram når jeg er på besøk. Drikker ikke brus annet enn Farris, og det drikker jeg toppen en gang i måneden. Har drukket cola en gang det siste årtet, det var fordi jeg var kvalm og uggen i magen.

Spiser en lien bit (10 gram) mørk sjokolade på lørdagene.

Av og til (ikke ofte, kanskje en gang i måneden) sprekker jeg og kjøper en vanlig liten sjokolade i kiosken på vei hjem.

På søndager har vi dessert, og hvis det er kake på jobben, sppiser jeg det (ca. en gang i uka). Iskrem er min store last, spiser nesten en is om dagen om sommeren.

Kan ikke ha snop eller potetgull i huset, da spiser jeg det. Jeg veier 85 kilo og burde ikke spise noe søtt i det hele tatt, men synes ikke jeg er så verst flink egentlig.

Anonymous poster hash: bd6ea...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke brus, spiser ikke potetgull eller smågodt. Mitt lørdagsgodt er salte peanøtter, tørket frukt og mørk sjokolade. Spiser mest frukt og bær, føler meg så slapp og dårlig av for mye sukker.

Endret av Radon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brus drikker jeg ikke.

Sjelden jeg får lyst på sjokolade. Smågodt kan jeg få lyst på, men ikke ofte det heller, og da bare i helgene.

Is spiser jeg i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker lettbrus eller fun light saft nesten hver dag. Uff. En uvane jeg har lagt til meg i det siste. Men har kutta ned på godteriet pga det, så får se det som en overgang - et slags nikotinplaster ;)

Forrige uke spiste jeg kun 50 g gelesnop. Uka før det spiste jeg 200 g sjokolade + masse fastelavensboller + en stor pose smågodt + konfekt. Med andre ord: det varierer.



Anonymous poster hash: 59d76...081
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser sjelden søtsaker som smågodt, sjokolade o.l. Kjøper en sjokoladeplate med 86 % kakao-innhold en gang i blant og spiser litt nå og da uavhengig av om det er helg eller hverdag. Drikker ikke brus.

Potetgull spiser jeg et par ganger pr. mnd.

Trangen til å spise/drikke noe søtt har avtatt etter at jeg tilnærmet kuttet det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker heldigvis ikke brus, men min store svakhet er sjokolade og potetgull.

Jeg og kjæresten deler som regel en pose potetgull og en 200-gramsplate i løpet av helgen.
Og noen ganger sniker jeg til meg en sjokoladeplate midt i uka. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du har postet feil. Dette er ikke middagstråden ;)

det er så usunt som godteri for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacks og godteri, saa og si aldri. Er mest glad i sjokolade, og sjokoladen her i Japan smaker hoegg :P Pepsi Max derimot.. storsynder. Drikker det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser aldri potetgull, og drikker aldri brus.

Kan huske å ha spist noen flak dersom jeg ble skrubbsulten på fest.

Eventuelt ta meg en cola light ved en sjelden anledning.

Av godteri er jeg også ganske sær, liker kun freia melkesjokolade og rosa skumputer.

Men dersom jeg får lyst på sjokolade, tar jeg kun maks 3 ruter.

Kostholdet mitt består av havregrøt, knekkebrød, frukt, grønnsaker, youghurt, litt nøtter og sunn middag som kylling/fisk, osv.

Trener 2-3 ganger i uken, og går turer i tillegg til dette.



Anonymous poster hash: 4f7f3...741
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiser godis til jul og påske og kake på min egen bursdag. Jeg er altfor stor søtmoms til at jeg kan kose meg med litt i helgen, så jeg er nesten nødt til å holde meg unna.

Anonymous poster hash: c363e...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig fra uke til uke. Jeg synes det er best å ikke spise noe i hverdagene og kose meg skikkelig på lørdagen. Men som regel har jeg en eller to glipper i løpet av hverdagene, mye på grunn av lange og slitsomme arbeidsdager. Føler ikke at det gjør så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...