Nettinettet Skrevet 11. februar 2014 #61 Skrevet 11. februar 2014 Vi har datet siden begynnelsen av september. Og nå er det faktisk en stund siden vi har møtt hverandre, vi møttes sist i desember. Vi bor i hver vår by, men har vært flinke til å besøke hverandre. Sist besøket jeg han, og det var mitt forslag at vi burde møte hverandre igjen. Og han sa da at han gjerne ville at jeg skulle komme til ham. Så etter det så har han ikke tatt initativ til å treffes før igår, og det rett etter at jeg tok kontakt for å høre hvorfor det hadde blitt sånn som det hadde blitt. Han ville at jeg skulle besøke ham. Men jeg vil egentlig at han skal komme til meg, for siden jeg var der sist så føler at det er han sin tur nå. Men av en eller annen grunn så tror jeg ikke helt på at han kommer. Det handler ikke om at jeg en jente som vil ha all oppmerksomhet. Det var bare så rart at han plutselig ble så borte, og plutselig ble så på igjen igår. Kanskje det har skjedd noe jeg ikke vet. Men jeg venter nå litt til for å se om han tar kontakt, og om han nevner det at vi skal treffes igjen. Jeg vil ikke gi han opp ennå, men ja, jeg er usikker. For jeg skjønner ikke helt hva det er han vil. Jeg er mer forvirret akkurat nå. Anonymous poster hash: ec02c...15d Vet du, nå synes jeg du skal ta noen dype innpust med påfølgende utpust og prøve å ikke stresse så fælt. Når man dater sånn som dere gjør er det veldig vanlig å falle fra litt i en periode. Dere kjenner hverandre ikke godt nok til å vite at dere er rett for hverandre eller om dere skal prioritere hverandre i stor eller liten grad. Dere vet heller ikke hva den andre er ute etter og hva han/hun tenker. Når du nå tok kontakt og sa hva du mente, så viser jo han at han har lyst til å treffe deg! Han tilbyr seg også å betale billetten for at du skal komme. At du var hos han sist synes ikke jeg er noe godt argument for at du heller vil at han skal komme til deg.. Når du ikke tok i mot billetten fra han, så tenker jeg at han kanskje ble litt såret og følte at du ville ha kontroll over situasjonen. Men jeg vet ikke, jeg bare tar utgangpunkt i de mennene jeg har snakket med opp gjennom og hvordan de føler seg når de blir avvist. For det er jo en avvisning fra deg. Hvorfor komplisere ting tenker jeg litt.. hiv deg rundt og dra på besøk til han og se hvordan det går! 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #62 Skrevet 11. februar 2014 Er et at en mann tagger deg i kommentarer på facebook et positivt "tegn"? Anonymous poster hash: 530cc...b21 Nei, vanligvis betyr det bare at han vil at du skal få opp et varsel på facebook om at han har svart/ kommentert, slik bruker i hvert fall jeg det. Hvis ikke er det svært mulig at han ikke vil se det. Anonymous poster hash: ef1e5...479
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #63 Skrevet 11. februar 2014 Det kommer helt ann på om 1 dere har en diskusjon gående og han tagger deg for å vise at han svarer til deg, eller 2 at han tagger deg i en kommentar for å informere deg om noe du kanskje ikke har sett. 1. Helt normalt uten at man har interesse. 2. Interesse, men om det er mer enn vennskap vites ikke. Nettopp . Anonymous poster hash: ef1e5...479
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #64 Skrevet 11. februar 2014 Vet du, nå synes jeg du skal ta noen dype innpust med påfølgende utpust og prøve å ikke stresse så fælt. Når man dater sånn som dere gjør er det veldig vanlig å falle fra litt i en periode. Dere kjenner hverandre ikke godt nok til å vite at dere er rett for hverandre eller om dere skal prioritere hverandre i stor eller liten grad. Dere vet heller ikke hva den andre er ute etter og hva han/hun tenker. Når du nå tok kontakt og sa hva du mente, så viser jo han at han har lyst til å treffe deg! Han tilbyr seg også å betale billetten for at du skal komme. At du var hos han sist synes ikke jeg er noe godt argument for at du heller vil at han skal komme til deg.. Når du ikke tok i mot billetten fra han, så tenker jeg at han kanskje ble litt såret og følte at du ville ha kontroll over situasjonen. Men jeg vet ikke, jeg bare tar utgangpunkt i de mennene jeg har snakket med opp gjennom og hvordan de føler seg når de blir avvist. For det er jo en avvisning fra deg. Hvorfor komplisere ting tenker jeg litt.. hiv deg rundt og dra på besøk til han og se hvordan det går! Du har kanskje rett, jeg har nok vært litt for dramatisk av meg. Men jeg hadde nok uansett ikke tatt imot en bilett fra ham, jeg kan betale den selv. Så kan han heller spandere en middag eller noe, hvis han ønsker å kjøpe noe til meg. Men jeg får se hva som skjer her i fra. Han sa han kom til å ringe meg igjen, for når jeg sa nei. Så sa han ikke svar nå, tenk på det. Svar meg når jeg ringer deg igjen. Hvis han ringer så sier jeg at jeg kommer. Som sagt når jeg skrev mitt første innlegg her i denne tråden så trodde jeg at han ikke ville ha meg. Nå har jeg både forvirret meg selv, og dere. Men takk for at dere setter meg på plass Anonymous poster hash: ec02c...15d 1
Nettinettet Skrevet 11. februar 2014 #65 Skrevet 11. februar 2014 Du har kanskje rett, jeg har nok vært litt for dramatisk av meg. Men jeg hadde nok uansett ikke tatt imot en bilett fra ham, jeg kan betale den selv. Så kan han heller spandere en middag eller noe, hvis han ønsker å kjøpe noe til meg. Men jeg får se hva som skjer her i fra. Han sa han kom til å ringe meg igjen, for når jeg sa nei. Så sa han ikke svar nå, tenk på det. Svar meg når jeg ringer deg igjen. Hvis han ringer så sier jeg at jeg kommer. Som sagt når jeg skrev mitt første innlegg her i denne tråden så trodde jeg at han ikke ville ha meg. Nå har jeg både forvirret meg selv, og dere. Men takk for at dere setter meg på plass Anonymous poster hash: ec02c...15d Vi har alle vært der, og det er så lett å la seg rive med av de negative tankene man får når usikkerheten er der. Og de fleste er så raske med å si " han er ikke interessert" og det er det vi på en måte blir sikre på selv også. Men jeg har støttet så mange gjennom denne "mellomfasen" de siste årene at jeg nå vet at ting ikke er så svart/hvit som vi tror. Ofte er det vår egen usikkerhet og frykt som ødelegger mer for oss en den andre personens manglende bevis på interesse. Jeg synes du skal gi deg selv en klapp på skulderen for at du faktisk har interesse for å se det litt utenfra og ikke bare ut i fra dine følelser. Det tror jeg kan være grunnen til at du vil kunne få et velfungerende forhold der andre vil fortsette med å tenke det verste og skape problemer for seg selv. Jeg er 99% sikker på at han kommer til å ringe og da tror jeg han blir glad for at du har ombestemt deg. Masse lykke til og husk å gi beskjed til oss hvordan det gikk da!
Gjest .-L-. Skrevet 11. februar 2014 #66 Skrevet 11. februar 2014 Nei jeg tok kontakt begge gangene, han svarte. Men det var ikke varme svar. Så lot jeg det være i to uker, og ringte igjen på søndag for å høre hva det var. Jeg har tatt kontakt de siste tre gangene. Det var plutselig når jeg sa igår at jeg ikke ville mer at han ble på. Jeg vil ikke ha bekreftelse, men jeg trodde at hvis en mann ble borte en måned så var han ikke interessert. Jeg er forelsket i fyren, jeg har jo tatt kontakt. Er jo ikke jeg som har skrudd noe av eller på. Jeg følte at det var han som ikke ville ha meg. Og jeg trodde det hele var over frem til igår. Anonymous poster hash: ec02c...15d Du kan jo se hvordan møtet går da Jeg hadde vært skeptisk om han ikke begynte å ta mer kontakt og viser mer interesse. Ut i fra det du skriver virker han halveis interessert synes jeg i alle fall. Når det kommer til dette med at: "Menn viser det tydelig når de er interessert" Det er absolutt en hvis sannhet i det, men for min del i alle fall så tar det litt tid før jeg blir skikkelig interessert i en dame. Jeg pleier som regel å sende melding dagen etter en date, men jeg vil ikke kjempe med nebb og klør for en dame jeg omtrent ikke kjenner. Etter hvert som man blir eldre og har noen erfaringer på baken tar det mer tid før man blir følelsesmessig invistert, slik er det i alle fall for meg. Jeg kjemper ikke før jeg har blitt bedre kjent og sett sider ved damen jeg virkelig liker.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #67 Skrevet 11. februar 2014 Vi har alle vært der, og det er så lett å la seg rive med av de negative tankene man får når usikkerheten er der. Og de fleste er så raske med å si " han er ikke interessert" og det er det vi på en måte blir sikre på selv også. Men jeg har støttet så mange gjennom denne "mellomfasen" de siste årene at jeg nå vet at ting ikke er så svart/hvit som vi tror. Ofte er det vår egen usikkerhet og frykt som ødelegger mer for oss en den andre personens manglende bevis på interesse. Jeg synes du skal gi deg selv en klapp på skulderen for at du faktisk har interesse for å se det litt utenfra og ikke bare ut i fra dine følelser. Det tror jeg kan være grunnen til at du vil kunne få et velfungerende forhold der andre vil fortsette med å tenke det verste og skape problemer for seg selv. Jeg er 99% sikker på at han kommer til å ringe og da tror jeg han blir glad for at du har ombestemt deg. Masse lykke til og husk å gi beskjed til oss hvordan det gikk da! Takk. Det er bare så vanskelig å ikke vite, men jeg skjønner jo at ting ikke er så svart/hvit som vi av og til vil ha det til. Jeg ser jo nå at jeg kanskje var litt for dramatisk, men jeg skjønte ikke hvorfor han plutselig ble borte. Men kan jo hende han var opptatt. Men etter igår så har han jo vært på, så jeg gir dette en sjanse til. Tenker jo at det beste er at jeg kanskje reiser, det vil jo bare hjelpe meg til å se situasjonen bedre. Skal oppdatere dere Du kan jo se hvordan møtet går da Jeg hadde vært skeptisk om han ikke begynte å ta mer kontakt og viser mer interesse. Ut i fra det du skriver virker han halveis interessert synes jeg i alle fall. Når det kommer til dette med at: "Menn viser det tydelig når de er interessert" Det er absolutt en hvis sannhet i det, men for min del i alle fall så tar det litt tid før jeg blir skikkelig interessert i en dame. Jeg pleier som regel å sende melding dagen etter en date, men jeg vil ikke kjempe med nebb og klør for en dame jeg omtrent ikke kjenner. Etter hvert som man blir eldre og har noen erfaringer på baken tar det mer tid før man blir følelsesmessig invistert, slik er det i alle fall for meg. Jeg kjemper ikke før jeg har blitt bedre kjent og sett sider ved damen jeg virkelig liker. Tenkte jeg skulle møte han for å evt. ta det derfra. Nei, hvis han nå forsvinner igjen, så kommer jo ikke dette til å funke. Men nå har jeg jo sagt mitt, og han ville jo ikke høre på det. Han har både sendte melding og ringte meg etter det. Jeg heller føler ikke at han er helt der at han vet hva han vil med meg, og det er greit. Man må ikke vite alt med en gang. Han har altid sendt melding etter en date, og alt var jo egentlig helt greit. Han ble bare borte etter nyttår. Og da tenkte jeg at han enten hadde funnet en annen, eller at han ikke var interessert lengre. Men han er litt eldre enn meg, 7 år eldre. Kanskje jeg ikke helt forstår meg på menn som er eldre, kanskje han også tenker som deg. Han kan godt få tid, så lenge han ikke slutter å ta kontakt på en måned igjen. Jeg må nå vente å se hva som skjer. Anonymous poster hash: ec02c...15d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #68 Skrevet 11. februar 2014 Bah, jeg fikk ikke til å sitere innleggene mine. Men jeg er anonym .....21. Oppdatering: han svarte meg og hadde en veldig god og legitim forklaring! :D Anonymous poster hash: 530cc...b21 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #69 Skrevet 11. februar 2014 Bah, jeg fikk ikke til å sitere innleggene mine. Men jeg er anonym .....21. Oppdatering: han svarte meg og hadde en veldig god og legitim forklaring! :D Anonymous poster hash: 530cc...b21 Så bra Da ordnet det seg litt for oss begge to da. Godt å vite at det ikke bare var jeg som ble litt overdramatisk. Håper også resten ordner seg for deg Anonymous poster hash: ec02c...15d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå