Gå til innhold

Ringte ham for å få svar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha lest en del tråder her om hvordan menn som ikke er interessert i en kvinne opppfører seg så har jeg blitt veldig usikker på min date. Jeg har på en måte følgt mange av rådene andre har fått her. Og jeg har faktisk hatt kontakt med han jeg dater en stund.

Men den siste måneden har han blitt så distansert, og bruker evigheter på å svare meg på meldinger. Så jeg ringte han ikveld for å høre hva det var, men han tok ikke opp. Jeg ringte for noen minutter siden da, men magen vrir seg nå. Enten så ringer han meg oppr(han gjør altid), eller så ignorerer han meg. Men jeg gruer meg til svarene. Jeg har ikke tenkt å være en drama queen, eller blit sur på ham. Men jeg må vite det nå.

Men jeg er veldig usikker på hva som kommer til å skje nå. Vet ikke hva jeg vil frem til med dette, føler meg bare veldig alene nå.

Anonymous poster hash: ec02c...15d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at du er nervøs for svaret er fordi du innerst inne vet hva svaret er.

Anonymous poster hash: 3550e...45b
  • Liker 9
Skrevet

Hvis han ringer opp så lat som ingenting, bare spør hvordan det går og fortell at du svaner han. Begynner du å klage så virker du desperat og det skremmer menn veldig lett.

Hører du ikke noe fra han så er "forholdet" tapt og finn deg en annen fyr, det er mange fisker i havet ;)

Anonymous poster hash: dd573...04c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ringte nettopp min flørt, men han tok ikke tlf. Jeg ser han er pålogget på facebook med mobil.

uff, jeg trodde han var en seriøs mann.

Anonymous poster hash: 530cc...b21
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ringte nettopp min flørt, men han tok ikke tlf. Jeg ser han er pålogget på facebook med mobil.

Kan jo hende han var pålogget med nettbrett? Dessuten er den mobil-greia på FAcebook ofte ustabil, og han kan ha på 3G eller wifi uten at han er i rommet.

Anonymous poster hash: a76c1...a96

Skrevet

Kan jo hende han var pålogget med nettbrett? Dessuten er den mobil-greia på FAcebook ofte ustabil, og han kan ha på 3G eller wifi uten at han er i rommet.

Anonymous poster hash: a76c1...a96

Han har ikke nettbrett. Om han ikke kunne ta tlf så kunne han sagt på chatten at han var opptatt og ringer meg senere.

Det er umulig å ungå å se at noen har ringt til deg. Jeg blir veldig skuffa om han ikke ringer opp igjen.

Skrevet

Hvis han ringer opp så lat som ingenting, bare spør hvordan det går og fortell at du svaner han. Begynner du å klage så virker du desperat og det skremmer menn veldig lett.

Hører du ikke noe fra han så er "forholdet" tapt og finn deg en annen fyr, det er mange fisker i havet ;)

Anonymous poster hash: dd573...04c

Jeg fikk en melding av han om at han var veldig opptatt, og om han kunne ringe meg imorgen. Men hvis det var noe viktig så skulle ha ringe med i kveld :)

Det er altid mange andre fisker i havet, men det er litt vanskelig når man er så betatt av en spesiell fisk.

• Liker 3
Skrevet

Akh, da er vi to i samme båt. Vi får se hva som skjer.

Krysser fingrene for oss.

Skrevet

Grunnen til at du er nervøs for svaret er fordi du innerst inne vet hva svaret er.

Anonymous poster hash: 3550e...45b

Joda, men jeg liker ikke å bli ignorert. Jeg fortjener å høre hva det er uansett om det er positivt eller negativt.

Jeg nekter å være en av de som sitter å venter i evigheter på at han skal ta kontakt. Jeg vil heller høre det nå enn senere.

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk en melding av han om at han var veldig opptatt, og om han kunne ringe meg imorgen. Men hvis det var noe viktig så skulle ha ringe med i kveld :)

Det er altid mange andre fisker i havet, men det er litt vanskelig når man er så betatt av en spesiell fisk.

Oh yes...

Anonymous poster hash: 49073...a90

• Liker 2
Skrevet

Altså, måten han behandler deg er igrunnen et klart avslag. Dump han du.

Anonymous poster hash: 256d2...75b
  • Liker 1
Skrevet

Noen spurte meg om hvorfor jeg ikke svarte når jeg var pålogga facebook. Viste seg at jeg alltid står som pålogga på face når jeg er hjemme pga wifi, også når jeg sover;-)

Skrevet

Noen spurte meg om hvorfor jeg ikke svarte når jeg var pålogga facebook. Viste seg at jeg alltid står som pålogga på face når jeg er hjemme pga wifi, også når jeg sover;-)

• Liker 3
Skrevet

Det siste der var jammen veldig godt formulert... :)

Anonymous poster hash: ef1e5...479

Skrevet (endret)

Joda, men jeg liker ikke å bli ignorert. Jeg fortjener å høre hva det er uansett om det er positivt eller negativt.

Jeg nekter å være en av de som sitter å venter i evigheter på at han skal ta kontakt. Jeg vil heller høre det nå enn senere.

Men er ikke det å ikke gi lyd fra seg egentlig svar i seg selv?? Jeg har sluttet å ville ha svar når de mister intressen. Mister de interessen så mister jeg også interessen i dem. Å skulle ha svar på noe man egentlig allerede vet, er bare noe vi sier fordi vi håper at de vil overbevise oss om at de EGENTLIG liker oss. Noe de ofte gjør. Vi gir dem jo sjansen til å holde oss på gress. -Nei selvfølgelig er det ikke det! Jeg har bare vært opptatt søte deg. Bare gi meg litt tid så får vi tid sammen igjen. Gla i deg vet du..."

Og så sitter vi å venter igjen da... ;) Mens han kan gjøre sine ting og kanskje lete etter den fisken han VIRKLIG vil tilbringe tid med.

Endret av Nettinettet
  • Liker 4
Skrevet

Etter å ha lest en del tråder her om hvordan menn som ikke er interessert i en kvinne opppfører seg så har jeg blitt veldig usikker på min date. Jeg har på en måte følgt mange av rådene andre har fått her. Og jeg har faktisk hatt kontakt med han jeg dater en stund.

Men den siste måneden har han blitt så distansert, og bruker evigheter på å svare meg på meldinger. Så jeg ringte han ikveld for å høre hva det var, men han tok ikke opp. Jeg ringte for noen minutter siden da, men magen vrir seg nå. Enten så ringer han meg oppr(han gjør altid), eller så ignorerer han meg. Men jeg gruer meg til svarene. Jeg har ikke tenkt å være en drama queen, eller blit sur på ham. Men jeg må vite det nå.

Men jeg er veldig usikker på hva som kommer til å skje nå. Vet ikke hva jeg vil frem til med dette, føler meg bare veldig alene nå.

Når en mann distanserer seg er det bare en ting å gjøre, og det er å bruke tiden fornuftig på andre ting. Å sitte å vente på at en mann skal ta kontakt er noe vi ALDRI skal gjøre. Jeg vet at det jeg sier får mange til å tenke at det er umulig når man er så forelsket, men jeg tenker at den forelskelsen man føler for en mann som ikke skaper gode følelser i en, ikke er den rette forelskelsen. Det er håpet man har om at man kanskje har møtt den rette. Den rette er han som ikke gjør oss usikre, som vi ikke trenger å lure på hvor vi har, eller hva han tenker. Han som ikke tar kontakt kl 03.00 for å fortelle at han tenker på oss eller savner oss i fylle, man som sender en melding kl 17.00 og spør om vi har hatt en fin dag.

Hvorfor tar vi til takke med menn som får oss til å kaste bort timer, dager og uker på å bekymre oss for om han liker oss eller ikke? Hvorfor fortsetter vi å like slike menn og bruke tid på dem?

Noen over her skrev noe om den fisken man er så betatt av, men jeg tenker at man selv velger å holde fast ved de sleipe ålene kontra å la gullfisken få overta den plassen der.. ;)

Skrevet

En gang hadde jeg en flørt med ei, fra min side var det fult alvor også og jeg ville virkelig bli kjent med jenta. I starten var også alt lovende, men hun satte meg stadig i forsvarssituasjon ved at jeg måtte forklare meg om hvorfor jeg ikke alltid virket intetessert i å prioritere henne.

Jeg prioriterte henne alt jeg maktet, jeg prioriterte kontakt med henne også når jeg ikke burde/hadde anledning, jeg gav jernet fordi jeg ville finne ut av om vi to var ment - dessuten ble jeg fascinert av hvor intens og søkende hun var.

Jeg jobbet da mer enn 70 timers uke, mye annet krevde også min tid og oppmerksomhet. Plutselig tiltet hun fullstendig og skjelte meg ut for å ikke være interessert nok i henne, det ble to helger på rad uten særlig kontakt ut over noen SMS. Dette fikk henne til å klikke...

Dog fikk jeg aldri forklart situasjonen for henne, og om jeg prøvde så avfeiet hun det hele som en dårlig unnskyldning. Det føltes helt urimelig, spesielt når det var slik at jeg ønsket kontakt men rett og slett ikke kunne ha det.

Skrevet

Vel så lenge du hadde forklart henne situasjonen og fått henne trygg på at du virkelig gjorde en innsats for å treffe henne, så hadde du gjort ditt. En dame som krever for mye er ikke bra og dette viste jo bare at hun ikke var den rette for deg. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

*redigert"

Endret av Tinkerbell
Skrevet

Min flørt svarer alltid på meldinger, men svarte ikke i går på telefon. Jeg snakket med han på meldinger lørdagsnatt.

Når kan jeg forvente å få svar fra han? Når skal jeg gå videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...