Gå til innhold

Ringte ham for å få svar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda, det er jo det. Men når man har datet en stund, flere måneder så synes jeg det er dårlig gjort å behandle en person på denne måten. Jeg er en person som trenger å høre hva det er som har skjedd, jeg er også en person som trenger å si ifra hva det er jeg føler om hvordan han har behandlet meg. Det er ikke bare det at han har distansert seg som plager meg, det er mye som har skjedd i "forholdet" vårt som ikke har vært ok. Han skal ikke få lov til å holde meg på gress lengre, jeg har skjønt det. Han skrev at han ringer idag, og jeg skal ikke være dramtisk, men jeg skal høre på det han har å si. Jeg skal si det jeg har å si.

Før så tok jeg meg nær av det dere skrev på forumet, om menn som ikke var interessert, nå har jeg kommet til den plassen at jeg tenker at dere har rett.

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om å ha kjæreste, jeg tenker ikke på andre fisk i havet.

Jeg tenker at det ikke nødvendigvis har skjedd noe her altså. Kanskje han bare er blitt tryggere på deg, og ikke føler at kontakten må være like "intens" som før? Men du kjenner han best. Kjedelig å gå rundt med en dårlig magefølelse. Jeg vet jo ikke hvordan ting har vært, og nå er, mellom dere.

Dere bør uansett kunne prate om det. Og jeg ser absolutt ikke noe galt i at du vil spørre han om hva som skjer. Kommunikasjon er uansett viktig. Håper du får dine svar, og at han er ærlig med deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Er i lignende situasjon som deg, og i mitt tilfelle tror jeg også det blir nødvendig med en slik prat! Vi bor i nærheten av hverandre og kan støte på hverandre på fremtidige sosiale sammenhenger, og tenker derfor at det kan det være greit å tåle trynet på hverandre. Gleder meg ikke, men tror det vil skje i nær fremtid :(

Anonymous poster hash: c2801...b33
Skrevet

Min ringte, men han tullet så fælt, så jeg fikk ikke sagt noe. Og når jeg startet så tullet han igjen, så da bare ga jeg opp. Jeg må nok innse at jeg ikke vil få mer enn det som er nå. Skal aldri ta kontakt med han igjen.

Veldig kjip følelse, det er kjempe vondt å gi slipp på noen man er veldig glad i. Men av og til må man bare.

Anonymous poster hash: ec02c...15d
Skrevet

Når en mann virkelig er interessert i deg så er du ikke i tvil om hva han ønsker. Det er bare balleløse duster som ikke avslutter på en ordentlig måte.

• Liker 4
Skrevet

Når en mann virkelig er interessert i deg så er du ikke i tvil om hva han ønsker. Det er bare balleløse duster som ikke avslutter på en ordentlig måte.

Det er akkurat det. Men det går nok over det jeg føler nå, om ikke akkurat nå, en eller annen gang. Det menn ikke skjønner er at jeg vil heller høre det, ja det gjør vondt. Men da har jeg et svar og gå etter. Men nå fikk jeg bare tull tilbake. Og så fikk jeg en melding, der det bare sto "kyss" i. Skjønner ikke helt jeg altså. Han har ikke skrevet noe klem, kyss, glad i deg eller noe på en måned. Og nå så skriver han plutselig det.

Men jeg orker ikke å være forvirret, jeg svarte ikke. Kan hende jeg overdriver, men jeg er ikke lykkelig. Føler at noe er galt.

• Liker 1
Skrevet

Min flørt svarer alltid på meldinger, men svarte ikke i går på telefon. Jeg snakket med han på meldinger lørdagsnatt.

Når kan jeg forvente å få svar fra han? Når skal jeg gå videre?

Anonymous poster hash: 530cc...b21

Det kan har vært mye som har skjedd da.. at han ikke svarer en dag betyr jo ikke noe.. bare avvent og så ser du.. :)

Skrevet

...Er i lignende situasjon som deg, og i mitt tilfelle tror jeg også det blir nødvendig med en slik prat! Vi bor i nærheten av hverandre og kan støte på hverandre på fremtidige sosiale sammenhenger, og tenker derfor at det kan det være greit å tåle trynet på hverandre. Gleder meg ikke, men tror det vil skje i nær fremtid :(

Anonymous poster hash: c2801...b33

Men hvorfor er det nødvendig med den praten?? Siden dere kan støte på hverandre er det ikke bedre å ikke lage noen sur stemning og drama og bare være hyggelig mot han når du ser han? Late som ingenting siden han latet som ingeting med deg?

Skrevet

Det er akkurat det. Men det går nok over det jeg føler nå, om ikke akkurat nå, en eller annen gang. Det menn ikke skjønner er at jeg vil heller høre det, ja det gjør vondt. Men da har jeg et svar og gå etter. Men nå fikk jeg bare tull tilbake. Og så fikk jeg en melding, der det bare sto "kyss" i. Skjønner ikke helt jeg altså. Han har ikke skrevet noe klem, kyss, glad i deg eller noe på en måned. Og nå så skriver han plutselig det.

Men jeg orker ikke å være forvirret, jeg svarte ikke. Kan hende jeg overdriver, men jeg er ikke lykkelig. Føler at noe er galt.

Det er hans måte å se om du fortsatt er der, selv om han har vært "borte" en stund. Han vil nok ha deg tilgjengelig for kos når det passer han og jeg syns det var lurt av deg å ikke svare. Er du ikke lykkelig med han så fortjener han deg ikke. Han få finne noen andre han kan leke med synes jeg!

• Liker 1
Skrevet

Det kan har vært mye som har skjedd da.. at han ikke svarer en dag betyr jo ikke noe.. bare avvent og så ser du.. :)

Han svarte ikke på tlf i går og jeg sendte han en melding nå i ettermiddag. Han har heller ikke svart på den. Jeg ser han bruker mobilen på facebook. Jeg er jævlig skuffet over han!

Om han ikke gir lyd fra seg innen helgen skriver jeg en melding der jeg uttrykker at jeg er skuffet og såret.

Skrevet

Han svarte ikke på tlf i går og jeg sendte han en melding nå i ettermiddag. Han har heller ikke svart på den. Jeg ser han bruker mobilen på facebook. Jeg er jævlig skuffet over han!

Om han ikke gir lyd fra seg innen helgen skriver jeg en melding der jeg uttrykker at jeg er skuffet og såret.

Nei nei nei! Du får ikke lov av meg å sende en sånn melding til han! Han fortjener ikke å få noe som helst fra deg og den beste hevnen du kan gjøre er å bare ha det bra uten han! Han er ikke verdt noe av din energi når han ikke behandler deg bra.. ;) Hev deg over det, du vinner masse på det! Siden han har oppført seg sånn så bryr han seg ikke om hva du måtte si uansett og vil bare bruke det mot deg som at "hun tilta jo uten at jeg hadde lovet henne noe.. bla bla bla"

Lov meg at du hever deg over dette!! Sender over en stor klem! <3

• Liker 2
Skrevet

Nei nei nei! Du får ikke lov av meg å sende en sånn melding til han! Han fortjener ikke å få noe som helst fra deg og den beste hevnen du kan gjøre er å bare ha det bra uten han! Han er ikke verdt noe av din energi når han ikke behandler deg bra.. ;) Hev deg over det, du vinner masse på det! Siden han har oppført seg sånn så bryr han seg ikke om hva du måtte si uansett og vil bare bruke det mot deg som at "hun tilta jo uten at jeg hadde lovet henne noe.. bla bla bla"

Lov meg at du hever deg over dette!! Sender over en stor klem! <3

Du har rett!

Takk!

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha lest en del tråder her om hvordan menn som ikke er interessert i en kvinne opppfører seg så har jeg blitt veldig usikker på min date. Jeg har på en måte følgt mange av rådene andre har fått her. Og jeg har faktisk hatt kontakt med han jeg dater en stund.

Men den siste måneden har han blitt så distansert, og bruker evigheter på å svare meg på meldinger. Så jeg ringte han ikveld for å høre hva det var, men han tok ikke opp. Jeg ringte for noen minutter siden da, men magen vrir seg nå. Enten så ringer han meg oppr(han gjør altid), eller så ignorerer han meg. Men jeg gruer meg til svarene. Jeg har ikke tenkt å være en drama queen, eller blit sur på ham. Men jeg må vite det nå.

Men jeg er veldig usikker på hva som kommer til å skje nå. Vet ikke hva jeg vil frem til med dette, føler meg bare veldig alene nå.

Aj aj... Man burde absolutt ikke følge rådene man leser her.

Anonymous poster hash: cc4b2...086

Skrevet

Men hvorfor er det nødvendig med den praten?? Siden dere kan støte på hverandre er det ikke bedre å ikke lage noen sur stemning og drama og bare være hyggelig mot han når du ser han? Late som ingenting siden han latet som ingeting med deg?

Late som ingenting?

Selvfølgelig er det nødvendig med en slik prat, dersom det har vært noe der som har blitt avsluttet med en følelse av irritasjon eller andre negative følelser, og man har behov for å eventuelt kunne møtes eller omgås uten anstrengelse på et senere tidspunkt av ulike grunner.

Anonymous poster hash: ef1e5...479

Skrevet

Late som ingenting?

Selvfølgelig er det nødvendig med en slik prat, dersom det har vært noe der som har blitt avsluttet med en følelse av irritasjon eller andre negative følelser, og man har behov for å eventuelt kunne møtes eller omgås uten anstrengelse på et senere tidspunkt av ulike grunner.

Anonymous poster hash: ef1e5...479

Ok, jeg trodde bare han hadde sluttet å svare... da ser jeg ikke poeng med å ta noen prat...

Skrevet

Ok, jeg trodde bare han hadde sluttet å svare... da ser jeg ikke poeng med å ta noen prat...

Hvis han bare slutter å svare det er da en prat faktisk trengs. Jeg mener - det er jo mangel på normal folkeskikk! Hallo?? Det er sånt folk faktisk bør konfronteres med. Du dater ikke en person i flere måneder... kysser? Har sex? Og så slutter du å svare!

Praten trenger ikke å gå ut på noe annet enn at du trodde han verdsatte vennskapet/relasjonen deres høyere enn å bare ignorere deg uten noen videre forklaring. Greit å ville avslutte ting, men det er sånt man gir beskjed om. Og at du vet du fortjener mer respekt enn det fra en person du har brukt så mye tid på. Og så - talk to you never. Baahh-bye.

• Liker 1
Skrevet

Det er hans måte å se om du fortsatt er der, selv om han har vært "borte" en stund. Han vil nok ha deg tilgjengelig for kos når det passer han og jeg syns det var lurt av deg å ikke svare. Er du ikke lykkelig med han så fortjener han deg ikke. Han få finne noen andre han kan leke med synes jeg!

Men det enda mer rare er at han ringte meg en gang til ikveld, han ville at vi skulle møttes. I tillegg prøvde han å tvinge meg til å kysse han på telefon. Utrolig rart, og jeg sender absolutt ikke kyss på telefon. Jeg sa han var veldig velkommen til meg om han ville komme. Men synes han er litt rar nå. Han sa også at han var glad i meg. Han har ignorert meg i nesten en måned. Jeg prøver hardt å ikke bry meg, jeg skal ikke ringe mer eller sende meldinger til ham mer. For jeg har faktisk hatt kjærlighetsorg hele januar frem til nå. Og en mann som er så veldig interessert gjør ikke sånn med en jente han liker. Men har forvirret meg enda mer. Men jeg skal fortsette å prøve å komme meg over ham.

Skrevet (endret)

Hvis han bare slutter å svare det er da en prat faktisk trengs. Jeg mener - det er jo mangel på normal folkeskikk! Hallo?? Det er sånt folk faktisk bør konfronteres med. Du dater ikke en person i flere måneder... kysser? Har sex? Og så slutter du å svare!

Praten trenger ikke å gå ut på noe annet enn at du trodde han verdsatte vennskapet/relasjonen deres høyere enn å bare ignorere deg uten noen videre forklaring. Greit å ville avslutte ting, men det er sånt man gir beskjed om. Og at du vet du fortjener mer respekt enn det fra en person du har brukt så mye tid på. Og så - talk to you never. Baahh-bye.

Jeg forstår tankegangen, og jeg har gjort akkurat det samme mange ganger før, men hva skjer? Ingenting! En person som viser følelser, kysser og "henger" med et annet menneske og så bare slutter å si noe, vil ikke ta til seg "kjefting" eller tilsnakk på den måten. Det personen derrimot vil lære av er å se hva han har gått glipp av og bli ignorert på bakgrunn av den oppførselen han har hatt.

Disse mennene kommer alltid tilbake for mer kos når de blir ensomme, og det er DA man bør gi dem lærepengen. "Hei. Etter at du ble stille og "forsvant" så har jeg fått tenkt litt, og jeg har innsett at du ikke er en mann jeg ønsker å bruke tiden min på. No hard feelings håper jeg??"

DEN vil han kjenne....

Endret av Nettinettet
Skrevet

Men det enda mer rare er at han ringte meg en gang til ikveld, han ville at vi skulle møttes. I tillegg prøvde han å tvinge meg til å kysse han på telefon. Utrolig rart, og jeg sender absolutt ikke kyss på telefon. Jeg sa han var veldig velkommen til meg om han ville komme. Men synes han er litt rar nå. Han sa også at han var glad i meg. Han har ignorert meg i nesten en måned. Jeg prøver hardt å ikke bry meg, jeg skal ikke ringe mer eller sende meldinger til ham mer. For jeg har faktisk hatt kjærlighetsorg hele januar frem til nå. Og en mann som er så veldig interessert gjør ikke sånn med en jente han liker. Men har forvirret meg enda mer. Men jeg skal fortsette å prøve å komme meg over ham.

Han har ignorert deg i en måned, og så ringer han og oppfører seg som en tulling og du inviterer han hjem til deg??

Du er verdt mer enn det kjære deg. Gi heller deg selv den kjærligheten som du så sårt lengter etter. Ved å la menn som han få utnytte følelsene dine vil du bare føle deg enda mer dritt etterhvert som tiden går.

Du liker jo ikke engang oppførselen hans, hvorfor vil du tilbringe tid med han??

Nei send han en melding hvor du sier "Hei, jeg har tenkt litt etter den siste samtalen vår, og jeg tror desverre ikke at vi passer sammen. Ønsker deg lykke til videre".

Du ER verdt mer enn han!!

• Liker 1
Skrevet

Han har ignorert deg i en måned, og så ringer han og oppfører seg som en tulling og du inviterer han hjem til deg??

Du er verdt mer enn det kjære deg. Gi heller deg selv den kjærligheten som du så sårt lengter etter. Ved å la menn som han få utnytte følelsene dine vil du bare føle deg enda mer dritt etterhvert som tiden går.

Du liker jo ikke engang oppførselen hans, hvorfor vil du tilbringe tid med han??

Nei send han en melding hvor du sier "Hei, jeg har tenkt litt etter den siste samtalen vår, og jeg tror desverre ikke at vi passer sammen. Ønsker deg lykke til videre".

Du ER verdt mer enn han!!

Altså når jeg skrev at han har ignorert meg i måned så er ikke det helt sant. Han har bare ikke tatt så mye kontakt som han gjorde før. Jeg følte meg ignorert, men om jeg ringte eller sendte melding, ble jeg altid ringt tilbake. Og jeg fikke svar på melding, men dagen etter. Jeg prøver å ikke lage unskyldninger nå, men føler det kanskje blir feil å si at han har ignorert meg. Men poenget mitt var at han ikke var den samme personen lengre, følte at han mistet interessen.

Jeg tenkte ikke på det sånn at jeg inviterte ham hjem, han maste på at han jeg måtte komme å besøke ham. Han bor bor et stykke unna. Han sa han kunne dekke kostnadene osv. Jeg vil ikke besøke han, så jeg sa nei. Men så sa han hva jeg besøker deg, da sa jeg at "du er veldig velkommen". Men egentlig fordi det er en vane for meg å si at folk en velkommene til å komme til meg. Jeg har ikke tenkt å sende noen melding eller ringe. Jeg tror heller ikke at han kommer, så det er ikke noe å beskymre seg over.

Jeg har bestemt meg for at jeg virkelig ikke vil mer. Dette funker ikke for meg.

• Liker 1
Skrevet

Når en mann distanserer seg er det bare en ting å gjøre, og det er å bruke tiden fornuftig på andre ting. Å sitte å vente på at en mann skal ta kontakt er noe vi ALDRI skal gjøre. Jeg vet at det jeg sier får mange til å tenke at det er umulig når man er så forelsket, men jeg tenker at den forelskelsen man føler for en mann som ikke skaper gode følelser i en, ikke er den rette forelskelsen. Det er håpet man har om at man kanskje har møtt den rette. Den rette er han som ikke gjør oss usikre, som vi ikke trenger å lure på hvor vi har, eller hva han tenker. Han som ikke tar kontakt kl 03.00 for å fortelle at han tenker på oss eller savner oss i fylle, man som sender en melding kl 17.00 og spør om vi har hatt en fin dag.

Hvorfor tar vi til takke med menn som får oss til å kaste bort timer, dager og uker på å bekymre oss for om han liker oss eller ikke? Hvorfor fortsetter vi å like slike menn og bruke tid på dem?

Noen over her skrev noe om den fisken man er så betatt av, men jeg tenker at man selv velger å holde fast ved de sleipe ålene kontra å la gullfisken få overta den plassen der.. ;)

Enig i alt dette. Som det heter - naar en fyr liker deg, vet du det. Liker han deg ikke, vil du vaere forvirret.

Noen gaar i fella at de rett og slett saapass mange ganger har enten gaatt for men utenfor deres liga, menn som ikke er interessert eller casual/rent seksuelle forhold at de etter hvert mister evnen til aa se hvordan dating/et forhold SKAL vaere. Man er saa vant til at magen knyter seg, man stirrer paa tlf og faar sporadiske meldinger at man ikke engang kan forestille seg hvordan det egentlig er naar en mann vil ha deg.

Har man vist en mann interesse (ved aa si ja til date, vaere entusiastisk eller ikke MINST vaert fysiske) saa er han klar over din interesse. Dersom det er gjensidig, vil han ikke la deg vaere i tvil. Han vil gaa for det han vil ha, han vil ikke at du skal treffe andre.

Som 18/19 aaring tilbragte jeg tid med en fyr som "satt paa gjerdet" ift. meg. Det dro ut ekstremt lenge for hver gang jeg ble frustrert og ville kutte ham ut, kom han tilbake. Han ville ha meg der, men ikke for naere. Det var ikke foer jeg ble litt eldre, sokte en mannlig venn om aerlig raad (ikke slike venninner som bare kunstig backer deg opp) at jeg tok tak og skjonte at dette var feil. Naa luker jeg ut halvinteresserte langt mer effektivt. Jeg husker forste gang jeg var bedt ut paa middag av en fyr jeg nettopp hadde moett. En halvtime etter at jeg kom hjem fra daten tikket det inn en melding der han takket for kvelden, hvor fantastisk det var og hvor hyggelig han hadde hatt det. To dager etter ba han meg ut paa middag paa nytt. Jeg var 20 og tenkte for forste gang "saa slik er det naar en fyr virkelig vil ha deg".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...