Gå til innhold

usikker på hvem faren er :(


chania88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal du beholde ungen da? Siden du driver og har deg i hytt og gevær, hvorfor beholde da?!

Anonymous poster hash: 5d9e2...7cf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du beholde ungen da? Siden du driver og har deg i hytt og gevær, hvorfor beholde da?!

Anonymous poster hash: 5d9e2...7cf

Helt enig!

Vil du virkelig beholde ungen i en sånn situasjon?? Du vil spare deg for enormt mye problemer om du fjerner fosteret og heller venter til du har slått deg mer til ro med mannen i ditt liv.

Også synes jeg ikke det er så veldig bra at du driver å ligger rundt! slutt med det...

Anonymous poster hash: 1aac5...f83

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du hadde sex med de ikke så langt ifra hverandre så er det vell vanskelig og si hvem, enten innser du det selv når du er på ultralyd rundt uke 16-18, eller så må dere dna teste barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel greiest å ta en DNA test uansett, for sikkerhets skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spiller da ingen rolle hva andre mener om deg og valget ditt så lenge du er fornøyd :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et veldig godt forhold til nr.2 og han vet alt om situasjonen. Han støtter meg uansett hva.

Jeg driver da ikke å har meg meg med alle når det er snakk om to personer. Nr.2 har jeg vært av og på med lenge, og når det kommer til den andre mannen så var dette et veldig uheldig fyllasammenstøt. Jeg har aldri før hatt sex med to forskjellige på 1 mnd.

Jeg kommer ikke til å ta abort. Hvorfor skal jeg det? Det å beholde skaper ikke noe særlig problemer når jeg er åpen og ærlig om dette. Er det rett å ta abort på grunnlag av det?

Når det kommer til prevensjon så skjønner jeg at dere lurer. Jeg gikk på piller frem til november. Men måtte slutte av forskjellige årsaker.

Jeg er fullt klar over at jeg har vært uforsiktig, men det er ikke noe jeg kan gjøre med nå.

Er begge de potensielle fedrene intressert i å få barn? Dette gjelder ikke bare deg vet du.

Anonymous poster hash: 1c658...7e0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begge de potensielle fedrene intressert i å få barn? Dette gjelder ikke bare deg vet du.

Anonymous poster hash: 1c658...7e0

Idiot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot.

Hvorfor det? Det er jo svært egoistisk å tvinge en mann til å bli far om han ikke vil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Det er jo svært egoistisk å tvinge en mann til å bli far om han ikke vil.

Hvis det der faktisk reflekterer dine meninger i dette emnet så gidder jeg faktisk ikke engang å diskutere med deg. Helt utrolig at det går an å lire av seg noe så dumt ..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det der faktisk reflekterer dine meninger i dette emnet så gidder jeg faktisk ikke engang å diskutere med deg. Helt utrolig at det går an å lire av seg noe så dumt ..

Det er så dumt at mannen bør ha noe å si om han vil bli far eller ikke?

jaja ts...hvis det frister å bli alenemor så ønsker jeg deg lykke til! også håper jeg virkelig at faren til barnet ikke har noe imot å bli far.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. jeg vil ikke ta abort.

begge vet om det. Nr. 1 tror det er lite sannsynlig at det er han og har vel egentlig ikke noen mening om det enda. Men han har ikke sagt at han vil at jeg skal ta abort.

Han andre støtter meg, som sagt.

Syns det er feil av dere å si at jeg skal ta abort og dømme meg med at jeg beholder mot andres vilje! Jeg er heldig i denne situasjonen som får den støtten jeg får! Det er sikkert mange som har hatt det verre!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så dumt at mannen bør ha noe å si om han vil bli far eller ikke?

jaja ts...hvis det frister å bli alenemor så ønsker jeg deg lykke til! også håper jeg virkelig at faren til barnet ikke har noe imot å bli far.

Jeg tror jeg var 6 år når jeg lærte hvordan babyer blir til. La oss håpe at de potensielle fedrene på et eller annet tidspunkt har lært det samme.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest utallige mange tråder om abort osv. Det virker som at mange anklager jenter som tar abort for å bruke det som prevensjon. Jeg tar da ansvar for situasjonen jeg selv har satt meg i! Jeg er sikker på at jeg hadde fått masse stygge kommentarer om jeg hadde skrevet at jeg vil ta abort! Jeg har ting på stell og skal vel fint klare å ta meg av barnet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg var 6 år når jeg lærte hvordan babyer blir til. La oss håpe at de potensielle fedrene på et eller annet tidspunkt har lært det samme.

Har ikke TS også lært om det? Det er vanlig at kvinnen går på prevansjon, og hun burde brukt kondom med mindre sexpartnerne sa de ville ha unge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg takker for at du driver skremselpropaganda for one night stands og forhåpentligvis har fått fyren til å bruke prevensjon neste gang, synes jeg det er veldig merkelig at du opplyser en fyr som sannsynligvis ikke skal bli far at du er gravid. Snakk om å gi folk angst.



Anonymous poster hash: a66c0...394
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...