AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4261 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.seher.no/kjendis/tv3-avsl%C3%B8rte-feil-%C2%ABparadise%C2%BB-finalist-71957 I onsdagens episode av TV3-realityen «Paradise Hotel» fikk seerne se at Mats Slyngstad (21) tok seg til finalen på bekostning av Christer Reiersøl (21).Det seerne imidlertid ikke fikk med seg, var at det måtte to tagninger til før Slyngstad ble kåret til finalist. På første forsøk tok nemlig Ann Marielle Lipinska (24) opp et bilde av Christer - som med det trodde han var klar for finale. Tabben ble ikke sendt på TV. Så utrolig fortjent at finaleplassen ble tatt fra Christer etter at han ødela for at Labi skulle komme til finalen.Anonymous poster hash: a2819...fa1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4262 Del Skrevet 4. juni 2014 Det kan jo hende at Trianas kommentar ikke er fra troskapstesten, men fra stemmingen. Hvis noen "svikter" laget sitt og stemmer på Aurora. Hvem tror dere stemmer på hvem? LA og Mats: Kine, Julie, Christer, Aurora og Nico: AM, Gabriel, Simone?, Marius, Arman, Labi?Anonymous poster hash: 120a3...7ed Vanskelig å si - Arman og Marius er jo som to løse kanoner, har virra rundt og ikke hatt noen selvstendige meninger. Anonymous poster hash: e5937...729 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4263 Del Skrevet 4. juni 2014 Vanskelig å si - Arman og Marius er jo som to løse kanoner, har virra rundt og ikke hatt noen selvstendige meninger. Anonymous poster hash: e5937...729 Syns det var spesielt når Aurora spurte Marius hvor han går imorgen, og at han sa han var usikker. WTF. Har han noengang likt LA eller Mats? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4264 Del Skrevet 4. juni 2014 Ut ifra bloggen til LA så virker det som om hun overser kommentarene glatt. Fortsatt ingen selvinnsikt hos det kvinnemennesket der. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4265 Del Skrevet 4. juni 2014 Og nå har LA postet på bloggen. http://angelii.blogg.no/1401914042_jeg_er_i_finalen_omg.html Anonymous poster hash: e5937...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 4. juni 2014 #4266 Del Skrevet 4. juni 2014 Ut ifra bloggen til LA så virker det som om hun overser kommentarene glatt. Fortsatt ingen selvinnsikt hos det kvinnemennesket der. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Tror ikke hun leser kommentarene. Hun blir sikkert såret. Synes vel ikke hun fortjener all dritten tipper jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4267 Del Skrevet 4. juni 2014 Så utrolig fortjent at finaleplassen ble tatt fra Christer etter at han ødela for at Labi skulle komme til finalen.Anonymous poster hash: a2819...fa1 Dette er SÅ sant! Dette tenkte jeg faktisk ikke på med engang, men ja... NÅ skjønner han vel hvor bittert det er. Fantastisk! Han var til og med såret fordi han ikke fikk en beklagelse fra produksjonen.... LOL! Anonymous poster hash: 573a5...7ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4268 Del Skrevet 4. juni 2014 Tror ikke hun leser kommentarene. Hun blir sikkert såret. Synes vel ikke hun fortjener all dritten tipper jeg. Haha, ja, skulle ikke forundre meg. Hun fortjener all den dritten hun får servert på bloggen. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 4. juni 2014 #4269 Del Skrevet 4. juni 2014 Hun har skrevet at hun nå i ettertid synes flere fortjente å vinne, og at hun har dårlig samvittighet fordi hun stjal plassen til Labi.. sorry det tror jeg IKKE noe på 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4270 Del Skrevet 4. juni 2014 Så utrolig fortjent at finaleplassen ble tatt fra Christer etter at han ødela for at Labi skulle komme til finalen.Anonymous poster hash: a2819...fa1 Jeg har aldri skjønt hvorfor alle der inne mener at Christer er så "verdig vinner". Har han egentlig tatt NOEN vanskelige valg? Etter min mening har han bare cruiset gjennom med kjæresten sin, som har følt at de har en rett på å være urørlige fordi de er kjærester (samme jævla regla hvert år). Syns ikke man blir en verdig vinner av å ha en god tone med de fleste - man blir det fordi man tar mange tøffe valg, til dels upopulære, og fortsatt står igjen til slutt. Da er man en god spiller. For øvrig var det jo en ganske pinlig reaksjon han kom med da han røyk ut. Skjønner selvfølgelig at han ble skuffa, men herregud da, ikke noe å (nærmest) gråte for. Man the fuck up, liksom.Anonymous poster hash: b1ffe...f9e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. juni 2014 #4271 Del Skrevet 4. juni 2014 Måten LA oppfører seg på er motbydelig. Men er da ingen som fortjener slike kommentarer likevel. Two wrongs don't make a right! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. juni 2014 #4272 Del Skrevet 4. juni 2014 Syns det var spesielt når Aurora spurte Marius hvor han går imorgen, og at han sa han var usikker. WTF. Har han noengang likt LA eller Mats? Og han sa at han og armen skulle stemme det samme. Men han visste ikke enda. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 4. juni 2014 #4273 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Dette er SÅ sant! Dette tenkte jeg faktisk ikke på med engang, men ja... NÅ skjønner han vel hvor bittert det er. Fantastisk! Han var til og med såret fordi han ikke fikk en beklagelse fra produksjonen.... LOL! Anonymous poster hash: 573a5...7ac Hehe, kanskje det til og med var med vilje fra produksjonens side? Oh, the irony liksom.. Endret 4. juni 2014 av magicpie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4274 Del Skrevet 4. juni 2014 Hva skjer hvis Aurora og Nico skulle finne på å slippe kulen samtidig? Altså enda mer samtidig enn da KR og Tina tråkket over streken slik at de ikke klarer å se hvem som var først? Anonymous poster hash: 120a3...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 4. juni 2014 #4275 Del Skrevet 4. juni 2014 Hva skjer hvis Aurora og Nico skulle finne på å slippe kulen samtidig? Altså enda mer samtidig enn da KR og Tina tråkket over streken slik at de ikke klarer å se hvem som var først?Anonymous poster hash: 120a3...7ed Fotofinish? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4276 Del Skrevet 4. juni 2014 Måten LA oppfører seg på er motbydelig. Men er da ingen som fortjener slike kommentarer likevel. Two wrongs don't make a right! Men hvorfor skal vi respektere et menneske som har vært så stygg mot AM og Aurora? Det er da virkelig ikke noe synd på henne. Anonymous poster hash: 46281...30a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 4. juni 2014 #4277 Del Skrevet 4. juni 2014 Marius har vært så vinglete så vet ikke hvem han vil stemme på. Men Arman med sin håndfetisj kommer til å stemme på Nico (garantert) og da slenger vel Marius seg på også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4278 Del Skrevet 4. juni 2014 Hva er det Kine holder på med? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4279 Del Skrevet 4. juni 2014 Hva er det Kine holder på med? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Nei, det er noe jeg spurt meg selv om mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. juni 2014 #4280 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Selv om jeg ikke takler mats, så synes jeg det er bedre han fikk en finaleplass framfor Christer. Marius er så svak spiller. Er det mulig?? Da de skulle velge hvem som kom til finaleuken, så stemmer han Mats. Why? Under det jurymøte sier han ingen ting. Bare sitter der og er helt forvirret. Endret 4. juni 2014 av Sunshine23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå