AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4041 Del Skrevet 3. juni 2014 Faen, jeg ble også bekymret her... Anonymous poster hash: 97897...5db Samme her. Men hadde han ikke fått litt tyn fra TV3 dersom han hadde vunnet? Jeg mener å legge ut dette som ser ut som et vinnerbildet med teksten "Haha, for en kveld :$". Anonymous poster hash: 573a5...7ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4042 Del Skrevet 3. juni 2014 LA har planer om å flytte til Oslo Anonymous poster hash: 454a0...c3c Nå blir Oslo også forpestet med det LOL-opplegget hennes. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4043 Del Skrevet 3. juni 2014 AnonymBruker, on 03 Jun 2014 - 21:00, said: Samme her. Men hadde han ikke fått litt tyn fra TV3 dersom han hadde vunnet? Jeg mener å legge ut dette som ser ut som et vinnerbildet med teksten "Haha, for en kveld :$". Anonymous poster hash: 573a5...7ac Er ikke det imot reglene??? Om han virkelig poster et slikt bilde og ER vinneren 2014, er da ikke kontrakten brutt???? Alt. A: Han har stått sammen med LA og deler pengene Alt B Han har droppet kula, antagelig overfor Aurora Alt C: Han har fått sin del av pengene siden noen har droppet kula (litt rart da at Christer i bakgrunnen jubler for han da) Alt. D: Han bare bløffer og viser fram Visa kortet som det er 36 kroner og 50 øre på. Noen som har andre forslag? Anonymous poster hash: e5937...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4044 Del Skrevet 3. juni 2014 Bildet er fra premierefesten altsa. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4045 Del Skrevet 3. juni 2014 Bildet er fra premierefesten altsa.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Takk! Da ble det Alt D, gitt. Puh. Anonymous poster hash: e5937...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 3. juni 2014 #4046 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har et spørmål... Er det virkelig kun JEG som reagerte på frekkheten til Julie mot Triana? "Æ førstår du har en jobb å gjøre, bla bla bla" Jeg ble dritflævv av hele greia. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4047 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har et spørmål... Er det virkelig kun JEG som reagerte på frekkheten til Julie mot Triana? "Æ førstår du har en jobb å gjøre, bla bla bla" Jeg ble dritflævv av hele greia. Flævv? Anonymous poster hash: fe1a9...672 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 3. juni 2014 #4048 Del Skrevet 3. juni 2014 Flævv? Anonymous poster hash: fe1a9...672 Osloslang for "flau" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4049 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har et spørmål... Er det virkelig kun JEG som reagerte på frekkheten til Julie mot Triana? "Æ førstår du har en jobb å gjøre, bla bla bla" Jeg ble dritflævv av hele greia. Ja, jeg er helt enig. Jeg reagerte med en gang. Hun kan da ikke få all den betenkningstiden hun vil. Dette var uansett ikke et totalt sjokk at en av jurymedlemmene skulle sendes inn igjen (det er jo vanligvis slik at en i juryen får en sjanse til), så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke gjorde seg opp en mening om dette før. Jeg synes Triana alltid er bare "veggpynt", som noen andre så fint kalte det. Kan hun ikke gjøre noe ut av seg og komme med litt spenstige og kritiske kommentarer? Jeg synes hun burde ha kommet med en kommentar da de tok tilbake Labis finaleplass. Jeg synes også hun burde ha vært litt hardere med kommentarene da de andre deltakerne klikket helt på AM og Aurora for å være "falske". Det hadde gjort sesongen litt bedre å se på. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4050 Del Skrevet 3. juni 2014 Haha, gutta inhalerer sigar. Det er stil...Anonymous poster hash: f26b2...029 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #4051 Del Skrevet 3. juni 2014 Den gjengen til AM som sitter i juryen er ganske backstabbende og lite støttende opp om sin egen allianse. De gjør jo INGENTING for å backe opp sin egen allianse.. og følger med mobberne i tykt og tynt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #4052 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvor DUM går det an å bli Gabriel.. Goodbye 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 3. juni 2014 #4053 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg gir opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4054 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvor mange stygge t-skjorter har Mats? Anonymous poster hash: f26b2...029 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #4055 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg gir opp agreed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4056 Del Skrevet 3. juni 2014 Den gjengen til AM som sitter i juryen er ganske backstabbende og lite støttende opp om sin egen allianse. De gjør jo INGENTING for å backe opp sin egen allianse.. og følger med mobberne i tykt og tynt. Hvilken allianse? Hadde AM og Aurora virkelig vært manipulerende...hadde det sett ANNERLEDES UT. .var vel bare siste tiden mobbegjengen mot resten av røkla. Arman er forgapt i Nico totalt, og Marius bare kniser. Kine og Julie har pult. (sorry jenter,ike vondt ment) men that's it. Jaja. Anonymous poster hash: e5937...729 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4057 Del Skrevet 3. juni 2014 Gabriel virker som en kjempefin fyr! Anonymous poster hash: a05f0...eb4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #4058 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Gud så mange dumme folk på et sted samtidig, den ene dummere enn den andre.. Endret 3. juni 2014 av Chevelle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4059 Del Skrevet 3. juni 2014 Mats:: de der to blåste - jeg vet ikke om jeg kan kalle de mennesker. Jeg hater Aurora, jeg hater Ann Marielle. Seriøst. Denne drittsekken har gjennomført den famøse "Barskolan" og skryter nå på Facebook at han har 11 jobbtibud....Wtf!!! Møter jeg han bak baren - spytter jeg drinken i trynet på han. Drittsekk!!!! Anonymous poster hash: e5937...729 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #4060 Del Skrevet 3. juni 2014 Mats er jo bare en liten amøbe på 160, rekker han opp til baren uten å stå på ei bruskasse? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå