AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4021 Del Skrevet 3. juni 2014 Var denne myntet på meg? Jeg kan love deg jeg ikke hadde tatt i henne med ildtang en gang. Utseende har null å si når personligheten er så usmakelig. Maria hadde langt mer naturlig skjønnhet, og var søt og uskyldig. Mye heller henne enn en hårsår plastikkprimadonna som AM. Og nei, jeg har absolutt ingen tilknytning til noen av deltakerne på noen som helst måte. Nope, Gladiolus, ikke myntet på deg Mer de som spyr ut av seg masse usaklig og som kun har til hensikt å provosere her inne. Såkalte nettroll. Og med en "hard" en, mente jeg at det er deres form for runking, jo flere som lar seg hisse opp i diskusjonen jo bedre. Du har hatt noen merkelige synspunkter, men du om det, så lenge du klarer å argumentere rimelig fornuftig. At du ikke liker AM, har du rett til å gjøre så mye du vil, like mye som vi andre har rett til å like henne. Men at du kaller AM hårsår, syns jeg du bør gjøre rede for, den skjønner jeg ikke. Du har tidligere sagt at hun gråter krokodilletårer - så hva blir det til? Hårsår og krokodilletårer? Kombinasjonen henger ikke på greip. Anonymous poster hash: e5937...729 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 3. juni 2014 #4022 Del Skrevet 3. juni 2014 Men at du kaller AM hårsår, syns jeg du bør gjøre rede for, den skjønner jeg ikke. Du har tidligere sagt at hun gråter krokodilletårer - så hva blir det til? Hårsår og krokodilletårer? Kombinasjonen henger ikke på greip. Anonymous poster hash: e5937...729 En hårsår person tar seg lett nær av andre. AM blir fort furten når hun ikke får kontrollere, og når noen står i veien for hennes krav på oppmerksomhet. Krokodilletårer ser jeg på mer som en hersketeknikk, en måte AM bruker for å få sympati. Jeg mente ikke hårsår som at hun blir lett rørt og at tårene er reelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4023 Del Skrevet 3. juni 2014 En hårsår person tar seg lett nær av andre. AM blir fort furten når hun ikke får kontrollere, og når noen står i veien for hennes krav på oppmerksomhet. Krokodilletårer ser jeg på mer som en hersketeknikk, en måte AM bruker for å få sympati. Jeg mente ikke hårsår som at hun blir lett rørt og at tårene er reelle. Vel. Handler ikke dette spillet om kontroll og manipulasjon? Der hvor du tolker henne som furten, er vel i situasjonene med Mats - hun var dritlei av fyren, og så mye sludder som har kommet ut av grandiskjeften hans de siste dagene - jeg hadde kasta han utfor bassenget forlengst. DERSOM hun hadde grått krokodilletårer for å manipulere - hadde hun gjort det i plenum, og ikke stukket seg vekk. Og gud hjelpe, med så mye massiv mobbing mot seg er det sterkt å bli på hotellet, og i tillegg stå opp mot gjengen og foreta til dels veldig upopulære valg. Anonymous poster hash: e5937...729 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylight Skrevet 3. juni 2014 #4024 Del Skrevet 3. juni 2014 Tror egentlig LA også er blitt litt hjernevaska av Christer. Hun ville jo støtte AM i førsten der inne men beskjed av Christer at det var taktisk lurt å holde kjeft for å sanke stemmer i finalen. Synes Christer viste horrible sider i går når han tok fra billetten til labi. For et par... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4025 Del Skrevet 3. juni 2014 Tror egentlig LA også er blitt litt hjernevaska av Christer. Hun ville jo støtte AM i førsten der inne men beskjed av Christer at det var taktisk lurt å holde kjeft for å sanke stemmer i finalen. Synes Christer viste horrible sider i går når han tok fra billetten til labi. For et par... Jepp! Og ingen i gjengen er uærlige, falske eller spiller spillet...haha. Sjukt lættis, som den gode Christer ville ha sagt.... Anonymous poster hash: e5937...729 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4026 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg lurer på hva LA har å si til alle de negative reaksjonene hun har fått. Hun kan da vel ikke kun skylde på produksjonens klipping. Produksjonen har jo ikke tvunget henne til å gå "all mental". Anonymous poster hash: 573a5...7ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uret Skrevet 3. juni 2014 #4027 Del Skrevet 3. juni 2014 LA har forsvart seg i kommentarfeltet. Årsaken til den ufyselige oppførselen, i følge henne, er at alt er klippet og limet. Hun skrev også at de overhodet ikke hadde vært stygg mot AM.. Det beviser jo bare at hun har null selvinnsikt.Anonymous poster hash: b20ad...52f hvor kan jeg se det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4028 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg lurer på hva LA har å si til alle de negative reaksjonene hun har fått. Hun kan da vel ikke kun skylde på produksjonens klipping. Produksjonen har jo ikke tvunget henne til å gå "all mental". Anonymous poster hash: 573a5...7ac Det er jo det som er så betegnende. Både Aurora, AM og Julie har skrevet om ting de har angret på skjedde, ting som ble sagt osv...Rett og slett vært ærlig. Man gjør jo alle feil og sier ting man angrer på. Ikke ett ord fra Simone eller LA. Bortsett fra en kommentar fra LA om at alt var klippet, og de var aldri stygge mot AM.. Burde ha gått ut og sagt unnskyld, men nei. Bare masse bullshit på de tanketomme bloggene sine. Og begge hadde vel ikke hatt problemer med å få snakke med media. Regner med at se og hør er rimelig på banen. Anonymous poster hash: e5937...729 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4029 Del Skrevet 3. juni 2014 hvor kan jeg se det? Jeg har skrevet det tidligere her i tråden. Du finner det på bloggen hennes på det innlegget der hun eller Christer røk ut. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4030 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg tror dette må være sesongen over alle sesongen iforhold til folk som er forvirra og ikke ser hva som egentlig skjer. Blir litt sjokkert over hvor mye tyn AM og Aurora får, synes personlig at de virker som de søteste og mest sympatiske av alle som er der inne, og det er jo også de som har spilt fairest. Alle spiller jo, men de har jo størst grad spilt med litt følelser og AM har hvertfall noe i hodet. Anonymous poster hash: 09ab6...9ce 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4031 Del Skrevet 3. juni 2014 Linker til bloggene: Aurora: http://auroragud.blogg.no/ AM: http://www.kjentfolk.no/bloggere/blogg/annmarielle/ LA:http://angelii.blogg.no/ Simone:http://paradisefomo.blogg.no/ Julie:http://julievilblistor.blogg.no/ Anonymous poster hash: e5937...729 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 3. juni 2014 #4032 Del Skrevet 3. juni 2014 Huff, hun når ikke langt i livet med den innstillingen der. Skremmer meg hvor lite selvinnsikt hun har, skulle trodd hun kom fra en annen planet? Glad jeg ikke bor i Haugesund hvertfall, virker ikke som den beste plassen å bo på. LA bor i Stavanger, så Haugesund er for så vidt trygt Bortsett fra enkelte helger hun er på besøk og jobber som DJ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4033 Del Skrevet 3. juni 2014 LA bor i Stavanger, så Haugesund er for så vidt trygt Bortsett fra enkelte helger hun er på besøk og jobber som DJ Jeg vil aldri møte det kvinnemennesket der. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4034 Del Skrevet 3. juni 2014 LA bor i Stavanger, så Haugesund er for så vidt trygt Bortsett fra enkelte helger hun er på besøk og jobber som DJ LOL. Bokstavelig talt. Anonymous poster hash: e5937...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 3. juni 2014 #4035 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Jeg vil aldri møte det kvinnemennesket der. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Ikke jeg heller! Men Norge er heldigvis rimelig trygt i sommer Ville ikke dratt til Magaluf med det samme Endret 3. juni 2014 av Rosewood 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4036 Del Skrevet 3. juni 2014 Ikke jeg heller! Men Norge er heldigvis rimelig trygt i sommer Ville ikke dratt til Magaluf med det samme Hun skrev på bloggen at hun og Christer ikke klarte "Barskolan" der nede, fordi de turtla for mye. Går det an? Barskolan liksom...og med bilde av seg selv med DOPE skrevet på capsen sin...vel vel. Turtle blir vel det nye korke uttrykket. Anonymous poster hash: e5937...729 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4037 Del Skrevet 3. juni 2014 Er dere ikke enig i at Nico har blitt merkbart mye snillere og mer fornuftig nå den siste uka etter at Simona røk ut? Tror ikke det er noen tilfeldighet, akkurat... Sa han ikke til og med i går at han var "glad i begge" (altså også i AM)? Nå som ikke Simone lenger ligger ved siden av ham om kvelden og fyller ørene hans med hat og misunnelse, får han roet seg litt ned. I mellomtiden har Simone bodd på et annet hotell og forgiftet juryen isteden. Og der Simone er, der blir det uhyggelig, der. Wowshiit, for en dårlig stemning i går, ass: Hele juryen virket aggressiv, sint, bitter og smålig. Ikke minst LA, som har gått fra å være forholdsvis fredelig til å bli superaggressiv. I rettferdighetens navn er antagelig verken Nico eller LA særlig aggressive som typer, de er bare blitt forgiftet av heksa fra Kodal. Simone må ha en vanvittig overbevisningsevne IRL som er umulig å se via skjermen, for jeg skjønner ikke at de ikke ser hvor ond, hatefull og sjalu hun er. Stakkars AM, som var pen og havnet på PH i samme sesong som Simone med alle mindreverdighetskompleksene. Tror ikke det er noe som helst annet som ligger bak enn det. Et hvilket som helst annet år hadde nok Chris, Labi, LA og Nico vært snille, og AM hadde vært godt likt. Anonymous poster hash: 9b76f...185 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4038 Del Skrevet 3. juni 2014 Var innom Mats sin Facebook side... Kan noen si meg hva dette bildet skal bety????? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=773662445991422&set=pb.100000430201326.-2207520000.1401816171.&type=3&theater Også teksten da..."Haha, for en kveld :$" Nå ble jeg seriøst bekymra.....uff... Anonymous poster hash: e5937...729 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4039 Del Skrevet 3. juni 2014 Var innom Mats sin Facebook side... Kan noen si meg hva dette bildet skal bety????? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=773662445991422&set=pb.100000430201326.-2207520000.1401816171.&type=3&theater Også teksten da..."Haha, for en kveld :$" Nå ble jeg seriøst bekymra.....uff... Anonymous poster hash: e5937...729 Faen, jeg ble også bekymret her... Anonymous poster hash: 97897...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4040 Del Skrevet 3. juni 2014 LA bor i Stavanger, så Haugesund er for så vidt trygt Bortsett fra enkelte helger hun er på besøk og jobber som DJ LA har planer om å flytte til Oslo Anonymous poster hash: 454a0...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå