Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, det tror jeg også. Jeg tror at det er Mats, Nico, Labi og Simone som er her inne og lusker. LA tror jeg det ikke er, men det kommer av de ekstreme skrivefeilene hun har på bloggen. Jeg tror ikke hun klarer å skrive innlegg med så få skrivefeil som det er her i denne tråden.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Christer kan det vel også være selvfølgelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen forklare meg hvorfor det er så negativt å være falsk og spille spillet når man er på Paradise Hotel? Folk hyler og bråker over hvor disse falske personene som om man aller helst skal gå igjennom oppholdet uten å smerte andre eller røre en finger for å vinne. Det er Paradise Hotel, et program konstruert for at deltagerene skal settes i situasjoner der de må tenke taktisk og kjøre over andre for å vinne. AM har vært en kjempeflink spiller i gjennom hele sesongen, og jeg synes absolutt at hun fortjener å stå der med kulen i hånden. Det samme gjelder Aurora. Lene Angelica har glidd ganske greit igjennom og har overhodet ingenting å gjøre i en finale med det utrolig lite taktiske oppholdet hun har hatt. Det her handler ikke om å være folkets favoritt og blidgjøre naive TV-seere, men å vinne 250.000 kroner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det tror jeg også. Jeg tror at det er Mats, Nico, Labi og Simone som er her inne og lusker. LA tror jeg det ikke er, men det kommer av de ekstreme skrivefeilene hun har på bloggen. Jeg tror ikke hun klarer å skrive innlegg med så få skrivefeil som det er her i denne tråden.

Vet ikke helt med Nico heller, han viste jo en god del innsikt da han nevnte at alle har spilt spiller, og han ikke helt skjønner hvorfor AM og Aurora får mer tyn for det enn resten.

Jeg tror ikke nødvendigvis det er deltagerne selv som forsvarer dem så hardt her inne, men kanskje bekjente eller familie? Eller bare folk som ikke gjenkjenner mobbing og hykleri selv, fordi de er samme typen.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor det er så negativt å være falsk og spille spillet når man er på Paradise Hotel? Folk hyler og bråker over hvor disse falske personene som om man aller helst skal gå igjennom oppholdet uten å smerte andre eller røre en finger for å vinne. Det er Paradise Hotel, et program konstruert for at deltagerene skal settes i situasjoner der de må tenke taktisk og kjøre over andre for å vinne. AM har vært en kjempeflink spiller i gjennom hele sesongen, og jeg synes absolutt at hun fortjener å stå der med kulen i hånden. Det samme gjelder Aurora. Lene Angelica har glidd ganske greit igjennom og har overhodet ingenting å gjøre i en finale med det utrolig lite taktiske oppholdet hun har hatt. Det her handler ikke om å være folkets favoritt og blidgjøre naive TV-seere, men å vinne 250.000 kroner.

En flink spiller hadde ikke blitt sendt ut to ganger. Hva er det Aurora har gjort som gjør hun en flink spiller? Bortsett fra å spille lett gjennomskuelig dobbeltspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er helt enig. Det blir for dumt. I tillegg ler jeg hver eneste gang Labi sier: "Jaaa, nå ser man hvem som spiller her ja!!!!!!!". Idiot.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som vel har opprørt de fleste av oss, er den gnålinga fra samtlige i mobbegjengen om hvor falske AM og Aurora er.

Mobbegjengen har løyet, bedratt og baksnakket selv - og fremstår derfor som noen idioter med null selvinnsikt.

PH er et eneste stort spill, så alle kommentarene fra mobbegjengen virker latterlige og jævlig provoserende. Hvorfor meldte de seg på i det hele tatt??

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En flink spiller hadde ikke blitt sendt ut to ganger. Hva er det Aurora har gjort som gjør hun en flink spiller? Bortsett fra å spille lett gjennomskuelig dobbeltspill.

Vel. Husker du da deltakerne skulle bestemme hvem som skulle bli gudinnen av kaos? Det var vel nesten bare Aurora som skjønte at dette var en fordel. LA skjønte det hvertfall ikke og skrek ut at hun ikke fortjener å bli satt i den posisjonen fordi hun allerede har vært gjennom så mye allerede. LOL. Hun har glidd gjennom spillet på ryggen til Christer.

Aurora forstår spillet. Hun skjønte også at det ikke var så lurt å dra på den daten Mats hadde så himla lyst til å dra på.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke helt med Nico heller, han viste jo en god del innsikt da han nevnte at alle har spilt spiller, og han ikke helt skjønner hvorfor AM og Aurora får mer tyn for det enn resten.

Jeg tror ikke nødvendigvis det er deltagerne selv som forsvarer dem så hardt her inne, men kanskje bekjente eller familie? Eller bare folk som ikke gjenkjenner mobbing og hykleri selv, fordi de er samme typen.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

Hadde jeg vært i familie med disse apene, hadde jeg vært dritflau.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Husker du da deltakerne skulle bestemme hvem som skulle bli gudinnen av kaos? Det var vel nesten bare Aurora som skjønte at dette var en fordel. LA skjønte det hvertfall ikke og skrek ut at hun ikke fortjener å bli satt i den posisjonen fordi hun allerede har vært gjennom så mye allerede. LOL. Hun har glidd gjennom spillet på ryggen til Christer.

Aurora forstår spillet. Hun skjønte også at det ikke var så lurt å dra på den daten Mats hadde så himla lyst til å dra på.

Hun var den eneste sa det kunne være en fordel ja. Virker som hun hele tiden må ha bekreftelse på at hun er så smart som hun tror hun er, noe som ikke er tilfellet. Er for så vidt enig med deg at hun er smartere enn LA, noe som ikke skal så mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det finnes så mye vondt i Labi. Han er nok bare veldig forvirra og vet ikke helt hva som foregår rundt seg. Også har han en tendens til å ta litt av og overreagere når folk sjekker ut osv :fnise:

Men hjernen bak alt er jo Simone. tror dere folk hadde hatet og vært så stygge med AM hvis det ikke hadde vært for Simone? Hun har jo lagt sitt hat på AM helt siden hun kom inn på hotellet jo. Folk blir helt hjernevasket av den dama der.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er rart at verken LA eller Simone faktisk prøver å forsvare seg på bloggen. De får jo begge masse kritikk og hate meldinger om hvordan de har oppført seg der inne. Synes det er rart de ikke kommer med en lang forsvarstale :fnise:

LA har forsvart seg i kommentarfeltet. Årsaken til den ufyselige oppførselen, i følge henne, er at alt er klippet og limet. Hun skrev også at de overhodet ikke hadde vært stygg mot AM.. Det beviser jo bare at hun har null selvinnsikt.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Se her ja, begynner å banne og greier. Tydelig tegn på at du har nada argumenter, samt begynner å bli meget frustrert! Alle som har et snev at iq kan se at AM er en skitten spiller, på tide at noen satt henne på plass.

Anonymous poster hash: c6121...97c

DU som kalte dem "skittne og falske spillere, hvor jeg spurte hvorfor, og det eneste du kom med var at jeg hadde stavet et ord feil. Jeg vet ikke hvem som har nada argumenter, jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

LA har forsvart seg i kommentarfeltet. Årsaken til den ufyselige oppførselen, i følge henne, er at alt er klippet og limet. Hun skrev også at de overhodet ikke hadde vært stygg mot AM.. Det beviser jo bare at hun har null selvinnsikt.

Ja, hun har virkelig null selvinnsikt.

Hun skrev dette i kommentarfeltet for dere som ikke har sett det:

"PH er klippet ned til 45 minutter av 24 timer x 10-12 personer. Vi er ikke slemme mot ann marielle i d helhe tatt. men for seere ser det slikt ut"

Nei. Ikke slemme mot Ann Marielle i det hele tatt. Å skrike til henne at alle hater henne er ikke slemt i det hele tatt. :rolleyes:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tiaen

Huff, hun når ikke langt i livet med den innstillingen der. Skremmer meg hvor lite selvinnsikt hun har, skulle trodd hun kom fra en annen planet? Glad jeg ikke bor i Haugesund hvertfall, virker ikke som den beste plassen å bo på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser det er mange som hele tiden sier h*n har ikke selvinnsikt., men hva betyr det egentlig?? :klo:

Anonymous poster hash: fe433...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette skrev Julie på Aurora sin blogg:

"Ting gikk over stokk og stein i juryen og er selv flau over noen tanker jeg hadde etter og ha følt litt på sjalusien. Men klarte heldigvis og holde det meste innvendig og ikke komme med noen spesielt irrelevante kommentarer. som ei smart dame sa til meg igår kveld: Når man sier noe om andre reflekterer det hvordan man er selv. Og om sladdringen i badekaret vet alle hvordan vi jenter er, helt normalt ;)"

Hun var jo en av de som klarte å holde seg rolig under juryen. Jeg liker veldig godt Julie. Hun er veldig reflektert og moden. Hun er for god for slik drittslenging LA og Simone driver med.

Enig :-) Julie virker som ei veldig søt og grei jente, bare litt dårlig smak når det gjelder menn *host*

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart det der - at de fleste menn som slenger masse dritt om AM her inne har opprettet profilen rundt 22-24 mai???

Andre enn meg som har registrert det??

Sitter sikkert med en hard en mellom beina når de gulper opp dritten sin over tastaturet.

Var denne myntet på meg? Jeg kan love deg jeg ikke hadde tatt i henne med ildtang en gang. Utseende har null å si når personligheten er så usmakelig. Maria hadde langt mer naturlig skjønnhet, og var søt og uskyldig. Mye heller henne enn en hårsår plastikkprimadonna som AM.

Og nei, jeg har absolutt ingen tilknytning til noen av deltakerne på noen som helst måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var denne myntet på meg? Jeg kan love deg jeg ikke hadde tatt i henne med ildtang en gang. Utseende har null å si når personligheten er så usmakelig. Maria hadde langt mer naturlig skjønnhet, og var søt og uskyldig. Mye heller henne enn en hårsår plastikkprimadonna som AM.

Og nei, jeg har absolutt ingen tilknytning til noen av deltakerne på noen som helst måte.

Maria, som var inne på hotellet i ca 3min?

Anonymous poster hash: 2b391...a40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har det plutselig forsvunnet mange innlegg? Skal ikke moderatorene skrive en melding dersom de har slettet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er ikke jeg AB som skrev det, men den var vel myntet på alle brukerne som slenger dritt mot AM her inne som nettopp har laget seg bruker her inne, altså deg inkludert. Det kom vel ganske tydelig frem i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...