AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3961 Del Skrevet 2. juni 2014 Takk Christer. Så viktig å få inn en jente siden det bare er 2 gutter igjen fra den gode alliansen. Lene Angelica har endelig lagt av seg den tidligere naiviteten, og gjør en god figur i det hun får inn noen verbale fulltreffere mot de ekle jentene. Blir glad av å tenke på at en av dem er neste jente ut Utrolig stygt av Aurora å anklage Christer for å bruke hasj. Han sniffer faktisk kokain.. Anonymous poster hash: 97897...5db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 2. juni 2014 #3962 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hadde jeg vært AM eller Aurora og stått med Christer som vinnerpar så hadde jeg sluppet kula på 50.000. Altså med en gang. Og delt med Gabriel, hvis han går ut. Han er så snill at han hadde satt over penger tilbake uansett! Det sier seg jo selv at Chris slipper kula og deler med LA Endret 2. juni 2014 av embla1807 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 2. juni 2014 #3963 Del Skrevet 2. juni 2014 Herregud, hvor er spenningen når de viser LA i introen? Vi skjønte jo da at hun kom inn igjen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 2. juni 2014 #3964 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Ann Marielle burde ta det som en kompliment å ikke være godt likt av noen av dem. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Helt enig, men det ER en ære å ikke bli likt av de der. Tror mobbe-gjengen har gjort sosialt selvmord blant alle i Norge som har fylt 22 år og oppover. Endret 2. juni 2014 av Chevelle 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3965 Del Skrevet 2. juni 2014 Synes det ser mer ut som Nico røyker hasj enn christer, men okey.. Anonymous poster hash: 69416...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladius Veritatis Skrevet 2. juni 2014 #3966 Del Skrevet 2. juni 2014 Han sniffer faktisk kokain.. Anonymous poster hash: 97897...5db Ikke som jeg har sett de har vist på tv. Men du har kanskje kilder utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 2. juni 2014 #3967 Del Skrevet 2. juni 2014 Ikke som jeg har sett de har vist på tv. Men du har kanskje kilder utenom. Kilden finnes hos Åndenes makt på TVN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 2. juni 2014 #3968 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Syntes det er teit at viaplay har tatt bort slik at man ikke kan se gamle sesonger. Jeg var godt i gang med sesong 1, og POFF så var hele dritten borte... Jeg håper forøvrig at AM og Gabriel vinner. Jeg har faktisk litt sansen for Nico også. Endret 2. juni 2014 av Alja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3969 Del Skrevet 2. juni 2014 Det der var dårlig gjort ovenfor Labi altså. Ja, herregud, for en gjeng, de backstabber til og med sine egne uten å blunke. Men det er liksom Ann Marielle som er falsk, ha ha. Selvinnsikt er en fin bil! Anonymous poster hash: 9b76f...185 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3970 Del Skrevet 2. juni 2014 Kjempebra episode i kveld. Godt det blir litt spenning, og at de som setter seg selv høyere enn andre får seg et spark i tryne. Håper flere blir byttet ut i morgen. Anonymous poster hash: 56c00...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 2. juni 2014 #3971 Del Skrevet 2. juni 2014 Synes Aurora oppsummerer bra på sin blogg (og hun skriver i tillegg helt OK) http://auroragud.blogg.no/1401737412_kveldens_episode__frs.html 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3972 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg er sånn helt normalt psykisk sterk, men jeg ville nok blitt mutt som en østers hvis jeg var Simones, LAs eller Christers motstandere i juryen. Jeg kan tenke meg at de satt der og kranglet en god stund (særlig mtp at Triana ba dem bli ferdig) og de er sikkert psykisk slitne etter tiden inne på hotellet. Jeg tror faktisk jeg ville vært så redd for dem at jeg hadde nektet å stemme. Jeg håper virkelig TV3 snart går ut og beklager mobbingen!Anonymous poster hash: 120a3...7ed 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3973 Del Skrevet 2. juni 2014 Synes Aurora oppsummerer bra på sin blogg (og hun skriver i tillegg helt OK)http://auroragud.blogg.no/1401737412_kveldens_episode__frs.html Veldig godt innlegg av Aurora. Hun har mye mer selvinnsikt enn det jeg først forventet. Hun har helt rett i hva hun skriver. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3974 Del Skrevet 2. juni 2014 Aurora har nettopp skrevet et veldig godt innlegg om kveldens episode på bloggen sin: http://auroragud.blogg.no/1401737412_kveldens_episode__frs.html Anonymous poster hash: e5937...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3975 Del Skrevet 2. juni 2014 Dette har Aurora skrevet på bloggen: "Hadde jeg kunnet gått tilbake i tid, så hadde jeg valgt helt annerledes. Ingen av disse guttene hadde villet dolke meg i ryggen.. Én ting skal jeg søren meg ha; jeg har alltid passet på partnerne mine, uansett hvor teite de har vært.. Jeg er faktisk ganske naiv når jeg tenker meg om. Tror alltid det beste om folk.." Tror dere det skjer noe mellom Aurora og Nico? Det virker litt sånn ut ifra dette innlegget, men jeg håperhåperhåper Aurora overlever. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3976 Del Skrevet 2. juni 2014 Hva heter bloggen til Simone? Anonymous poster hash: 7164a...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3977 Del Skrevet 2. juni 2014 Hva heter bloggen til Simone? Anonymous poster hash: 7164a...76f http://paradisefomo.blogg.no/ Men den er død - bare masse sinte kommentarer. PH ble vel ikke helt den store popularitetsboostern for kjerringa. Anonymous poster hash: e5937...729 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 2. juni 2014 #3978 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg lurer på hva Triana EGENTLIG mener om årets deltakere.. Om hun er skuffet over denne sesongen sånn som resten av oss? Lurer på hva hun føler for mobbegjengen.. Skulle jeg likt å visst! Endret 2. juni 2014 av Sitronmelis 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3979 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg lurer på hva Triana EGENTLIG mener om årets deltakere.. Om hun er skuffet over denne sesongen sånn som resten av oss? Lurer på hva hun føler for mobbegjengen.. Skulle jeg likt å visst! Syns godt Triana kunne ha "kjørt" deltagerne mye mer, med tøffe spørsmål. Slik hun er nå blir det mer veggpynt. Anonymous poster hash: e5937...729 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3980 Del Skrevet 3. juni 2014 Labi er jo seriøst tilbakestående? At han er en verdig vinner etter å ha gått ut i første eller andre uke (?) for så å komme tilbake igjen i slutten? Spar meg..For en idiot. Ble framstilt som dum, elsker comebacket fra tv3 "alt som har blitt vist har jo blitt sagt".. Ann Mariell og Aurora er alt som er galt med denne verden! Jeanette derimot, der snakker man dame!Anonymous poster hash: 9a488...597 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå