AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3921 Del Skrevet 2. juni 2014 "Du kan ikke forsvare deg, dette er en ferdig diskusjon". Det sier jo alt. LA er jo helt syk i hodet. Hun har null selvinnsikt. Hun lar ikke AM prate engang. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. juni 2014 #3922 Del Skrevet 2. juni 2014 Nico skal jo ha for selvinnsikten og at han ser at begge sider har gjort dritt, men at bare den ene får skylden. Liker han ikke så mye ellers, men når han distanserer seg litt fra alt så er han ikke dum altså. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3923 Del Skrevet 2. juni 2014 Sykt irriterende episode!!!! LA er den verste, da tar jeg heller Simone altså. Hun har jo bare blitt båret fram av Chris og kompisene hans. Er så typisk at jenta som blir kjæresten til en populær fyr kommer langt. Hadde jeg vært Labi hadde jeg vært dritsur på C og LA og ihvertfall ikke stemt på dem (LA) i finalen!!! Anonymous poster hash: af8a2...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3924 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg håper virkelig produksjonen trer litt inn nå. LA kan da virkelig ikke vinne.... Jeg er redd for at Gabriel går ut i morgen. INGEN SKAL SPOILE! Anonymous poster hash: 573a5...7ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3925 Del Skrevet 2. juni 2014 Sykt irriterende episode!!!! LA er den verste, da tar jeg heller Simone altså. Hun har jo bare blitt båret fram av Chris og kompisene hans. Er så typisk at jenta som blir kjæresten til en populær fyr kommer langt. Hadde jeg vært Labi hadde jeg vært dritsur på C og LA og ihvertfall ikke stemt på dem (LA) i finalen!!! Anonymous poster hash: af8a2...9d7 HELT ENIG. Jeg trodde jeg aldri skulle si dette, men LA er verre enn Simone! Selv om jeg synes at Labi er en hjernedød idiot, så synes jeg utrolig synd på han i denne episoden. Håper Labi vender seg mot de. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 2. juni 2014 #3926 Del Skrevet 2. juni 2014 Fysj, for en oppførsel av LA Jeg forstår ikke hvor hun har det fra - at Aurora og AM er falske. Hun buser inn og sier akkurat det hun vil om dem, fordi hun har en finalebillett. Nok en gang blir AM angrepet, og hun får heller ingen sjanse til å forsvare seg. Jeg blir så provosert. Det er et spill og ja, AM har spilt. Men det har søren meg alle de andre deltakerne som sitter rundt bordet og i juryen også gjort. Det er så lite selvinnsikt blant enkelte der inne - jeg får helt fnatt. De aner ikke hva spillet går ut på, også blir de sure når noen spiller åpenlyst. Mens de selvsagt kan spille så falskt og skjult det går an. For meg vil enten AM, Aurora eller Gabriel være vinnere uansett. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 2. juni 2014 #3927 Del Skrevet 2. juni 2014 De ble litt artig nå da NEI 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3928 Del Skrevet 2. juni 2014 Lene Angelica vinner nok ikke, i og med at hun fortsatt er i Magaluf og finalefesten er på torsdag.. Christer derimot - dro hjem på lørdag. HmmmAnonymous poster hash: 8d56d...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3929 Del Skrevet 2. juni 2014 Lene Angelica vinner nok ikke, i og med at hun fortsatt er i Magaluf og finalefesten er på torsdag.. Christer derimot - dro hjem på lørdag. HmmmAnonymous poster hash: 8d56d...735 Ikke gidd. Anonymous poster hash: 97897...5db 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3930 Del Skrevet 2. juni 2014 Ikke gidd.Anonymous poster hash: 97897...5db Det var ingen spoiler fra serien da? Jeg bare spekulerer i hva jeg får meg meg ellers. Herregud Anonymous poster hash: 8d56d...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. juni 2014 #3931 Del Skrevet 2. juni 2014 Nå vises vel morgendagens episode på viasat snart, så da er det nok best å holde seg unna til i morgen ettermiddag. Er alltid noen som elsker å ødelegge for andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3932 Del Skrevet 2. juni 2014 Tv3 må seriøst bli flinkere til å oppdatere introen sin. Hvorfor er Lene Angelica sin introvideo med idag? Sett det flere ganger at folk som ikke er der er med i introen De spoiler jo selv her hvem som kom inn.................. Anonymous poster hash: 7419a...f19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3933 Del Skrevet 2. juni 2014 Flere enn meg som er helt satt ut etter denne episoden???? Helt fantastisk med så mange deltagere i år som er helt kjemisk renska for selvinnsikt og som bare snakker masse bullshit. Ufattelig. Anonymous poster hash: e5937...729 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylight Skrevet 2. juni 2014 #3934 Del Skrevet 2. juni 2014 Første gang jeg har blitt ordentlig provosert av ph og fikk lyst til å reise meg opp å skrike inn i tv'en til LA... Takk og pris nico hadde vett til å si noe. Håper han velger aurora over LA. Labi synes jeg forferdelig synd på... Overkjørt av sine egne.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3935 Del Skrevet 2. juni 2014 Det må være første gang jeg ser P.H og blir virkelig seriøst forbanna! Og det på L.A. Hun må være pill råtten innvendig. Etter å fullstendig ufortjent ha fått en finalebillett i hendene, går hun rett inn og spyr dritten sin over Ann Marielle. Dere som har snakket om mobbing i denne tråden har 100% rett. Dette er regelrett nedpsyking og mobbing på høyeste plan. Langt forbi alt som heter spill i noen som helst form. Ren og pur mobbing. "Du har driti deg totalt ut her inne. Ingen liker deg. Alle på utsiden hater deg." Fy faen for ei rotten kjerring. Jeg er sterk psykisk jeg, men å få høre noe sånt når en har gjennomgått alt det Ann Marielle har gjort der inne i månedsvis, så hadde jeg knekt rett og slett.. Jeg får mer og mer respekt for A.M. Gabriel er snill og moden. De to er i mine øyne de eneste verdige vinnerne av P.H. Og vinner de ikke, er de likevel de egentlige vinnerne i mine øyne! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylight Skrevet 2. juni 2014 #3936 Del Skrevet 2. juni 2014 Enig... Helt satt ut... For en jury Flere enn meg som er helt satt ut etter denne episoden???? Helt fantastisk med så mange deltagere i år som er helt kjemisk renska for selvinnsikt og som bare snakker masse bullshit. Ufattelig.Anonymous poster hash: e5937...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 2. juni 2014 #3937 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg boikotter PH hvis LA vinner. Produksjoner kan bare ikke la dette skje. Nesten så jeg synes hun er verre enn Simone nå og det skal mye til. Alle på utsiden hater deg? Eh tror LA har misforstått noe jævlig. 90% av oss på utsiden heier på AM Bare å lese kommentarene til LA og Simone på bloggen det. Endret 2. juni 2014 av Lillemeg22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3938 Del Skrevet 2. juni 2014 Det var ingen spoiler fra serien da? Jeg bare spekulerer i hva jeg får meg meg ellers. HerregudAnonymous poster hash: 8d56d...735 Buhuhu Anonymous poster hash: 97897...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3939 Del Skrevet 2. juni 2014 Det ser ut som de samme meningene som blir skrevet her florerer på Facebook også. De fleste er temmelig forskrekket over oppførselen til LA og Simone. Igjen: Stakkar Labi. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylight Skrevet 2. juni 2014 #3940 Del Skrevet 2. juni 2014 For en ovenfra og nedad holdning... Tror man er så mye bedre og kulere enn alle andre. Musiker mener hun.. nei, de er ikke slik... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå