Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #321 Del Skrevet 28. februar 2014 Kan dere drite i å legge ut ting som ikke har gått på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #322 Del Skrevet 28. februar 2014 Kan dere drite i å legge ut ting som ikke har gått på TV? Kan du ikke bare droppe å lese i tråden i helgen hvis du er så redd for spoiling? Guttene ble jo vist på slutten av gårsdagens episode og bildene av de ligger jo på TV3.no og alle sladreavisene, så jeg synes ikke dette tells som spoiling. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #323 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Kan du ikke bare droppe å lese i tråden i helgen hvis du er så redd for spoiling? Guttene ble jo vist på slutten av gårsdagens episode og bildene av de ligger jo på TV3.no og alle sladreavisene, så jeg synes ikke dette tells som spoiling. Anonymous poster hash: 120a3...7ed "hvis du er så redd for spoiling" - altså har du i det hele tatt lest trådens tittel?? Det har alltid vært sånn i denne tråden at ting diskuteres ETTER de har blitt vist på TV. Noen av oss velger faktisk å ikke lese sladdersider, nettopp for å beholde spenningen til neste episode. Endret 28. februar 2014 av Chloe- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 28. februar 2014 #324 Del Skrevet 28. februar 2014 Kan du ikke bare droppe å lese i tråden i helgen hvis du er så redd for spoiling? Guttene ble jo vist på slutten av gårsdagens episode og bildene av de ligger jo på TV3.no og alle sladreavisene, så jeg synes ikke dette tells som spoiling.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Du kan jo uansett ta dette i spoilertråden for å ikke røpe noe for de som ikke vil se hvem guttene er før de sjekker inn på mandag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #325 Del Skrevet 28. februar 2014 Du kan jo uansett ta dette i spoilertråden for å ikke røpe noe for de som ikke vil se hvem guttene er før de sjekker inn på mandag. Jeg har ikke spoilet noe, og jeg ønsker ikke å lese i spoilertråden ettersom de er en episode foran oss. Hva skal vi snakke om hver helg hvis vi ikke kan snakke om det som blir vist i frempeket på slutten av episoden?Anonymous poster hash: 120a3...7ed 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 28. februar 2014 #326 Del Skrevet 28. februar 2014 Du har jo forsåvidt ikke røpet noe, og jeg synes det er helt greit dere snakker om guttene selv om vi ikke har fått de presentert på tv enda, men bare sett et lite glimt av de. Men det er kanskje andre her som ikke liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. februar 2014 #327 Del Skrevet 28. februar 2014 Skal vi konkludere med at "Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING" blir en tråd for å diskutere det som har vært vist på TV og at "Paradise Hotel 2014 - Spoilertråd." brukes til å diskutere annen innhentet informasjon om PH? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 28. februar 2014 #328 Del Skrevet 28. februar 2014 Uff, Simone er både stygg, feit og blond. Ille å se på den kvisete kroppen hennes. Hun har jo kviser på hele kroppen jo. Virker ikke som at hun lar seg genere av det. Anonymous poster hash: c933d...694 Så ondskapsfullt.... At hun sjeneres av kvisene sine kan jeg nesten garantere deg at hun gjør. Hadde du blitt mer fornøyd hvis hun åpenbart prøvde å skjule kroppen sin? Tydeligvis klarer hun å heve seg over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #329 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Jeg har ikke spoilet noe, og jeg ønsker ikke å lese i spoilertråden ettersom de er en episode foran oss. Hva skal vi snakke om hver helg hvis vi ikke kan snakke om det som blir vist i frempeket på slutten av episoden?Anonymous poster hash: 120a3...7ed Da får du lage en midt-i-mellom-tråd da. (Det er forøvrig ingen som har klaget på skravling om frempeket. Det er jo selvfølgelig HELT greit. Sivilstatus, navn, kjekkhet, bilder og rykter om de nye kom ikke fra frempeket. Herregud) Endret 28. februar 2014 av Chloe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 28. februar 2014 #330 Del Skrevet 28. februar 2014 Hvor er egentlig Kodal? Anonymous poster hash: 18f52...448 Hvor hjelpesløs er du? www.googlemaps.com Enig i dette. Likevel syns jeg det er bra at det ikke er de klassiske bimboene som er med så langt Simone er f.eks en artig karakter. Til tross for rynker og uren hud, men hun virker jo ganske god! Anonymous poster hash: bccf1...72c Rynker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 28. februar 2014 #331 Del Skrevet 28. februar 2014 Regarer litt på at mange her karakteriserer mange av jentene som "stygge". Jeg synes f.eks Maria og Siri er veldig pene, mens Amy og Aurora er jo også pene, Simone vil jeg si har et vanlig utseende, ikke stygg, jeg ville overhodet ikke reagert om jeg traff henne på gata, kanskje ikke "paradise-pen", men hun er ikke stygg! Uansett, glad vi er ferdig med skuespillerne, det ble faktisk litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. februar 2014 #332 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg syns vi skal få lov til å diskutere de nye deltakerene. Det er jo ikke spoiling. Hvis dere skal være så nøye på det, så får dere la være å lese tråden og heller være uten en paradise hotel tråd. Makan til klaging og sutring det skal være på folk altså. Skjønner ikke hva som er så big deal å vite hvem deltakerene er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #333 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg syns vi skal få lov til å diskutere de nye deltakerene. Det er jo ikke spoiling. Hvis dere skal være så nøye på det, så får dere la være å lese tråden og heller være uten en paradise hotel tråd. Makan til klaging og sutring det skal være på folk altså. Skjønner ikke hva som er så big deal å vite hvem deltakerene er. Fordi vi vil vite det på mandag? Da kan det diskuteres opp og ned og i mente. Skjønner ikke det skal være så vanskelig når tråden heter INGEN SPOILING.Anonymous poster hash: d19d6...5e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 28. februar 2014 #334 Del Skrevet 28. februar 2014 Skal vi konkludere med at "Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING" blir en tråd for å diskutere det som har vært vist på TV og at "Paradise Hotel 2014 - Spoilertråd." brukes til å diskutere annen innhentet informasjon om PH? Klistrer inn innlegget ditt her i første innlegget i tråden. Støtter opp under at det diskuteres det som har blitt vist på tv i denne tråden, slik det har vert hvert eneste år. Spoilertråden tar seg av det som ikke er vist på tv enda. Same procedure as every year. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. februar 2014 #335 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Fordi vi vil vite det på mandag? Da kan det diskuteres opp og ned og i mente. Skjønner ikke det skal være så vanskelig når tråden heter INGEN SPOILING.Anonymous poster hash: d19d6...5e7 Men vi diskuterer da bare VÅRE synspunkter på guttene. Det har blitt lagt ut et bilde av han ene her inne. Greit nok at det kan man la være å gjøre. Men at vi deler våre synspunkter på guttene bør da ikke ses på som spoiling. Men greit, regner med folk sikkert er ferdige med å diskutere guttene uansett siden det er helg og det meste ble diskutert etter PH i går. Endret 28. februar 2014 av Sitronmelis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #336 Del Skrevet 28. februar 2014 Herregud, info om alle guttene ligger jo ute på TV3. Det er jo ikke spoiling så lenge det er tilgjengelig. Give me a break. Anonymous poster hash: b0bbb...b65 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. februar 2014 #337 Del Skrevet 28. februar 2014 Herregud, info om alle guttene ligger jo ute på TV3. Det er jo ikke spoiling så lenge det er tilgjengelig. Give me a break. Anonymous poster hash: b0bbb...b65 What she said. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 28. februar 2014 #338 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Herregud, info om alle guttene ligger jo ute på TV3. Det er jo ikke spoiling så lenge det er tilgjengelig. Give me a break.Anonymous poster hash: b0bbb...b65 For noen er visst dagen ødelagt fordi noen nevner "han nye gutten som sjekker inn på mandag er kjekk" Oh lord.. Hvis du tar paradise så alvorlig så bør du få deg et liv. Endret 28. februar 2014 av blondina90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 28. februar 2014 #339 Del Skrevet 28. februar 2014 Hva om vi legger slik semi-spoiling i spoilerboks? Jeg tror de færreste av oss som som har gått inn på tv3.no og sett på de nye guttene er interessert i å lese i spoilertråden hvor de diskuterer en episode foran. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 28. februar 2014 #340 Del Skrevet 28. februar 2014 Hva om vi legger slik semi-spoiling i spoilerboks? Jeg tror de færreste av oss som som har gått inn på tv3.no og sett på de nye guttene er interessert i å lese i spoilertråden hvor de diskuterer en episode foran. Enig med den løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå