Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Verste sesongen hittil var sesong 3. Det var det jo ingen spilling what so ever og ALLE var bffs! Det var til og med en som heller ville ryke ut enn å spille og være taktisk. Halooo!! :sjokkert: Eneste dramaet var på slutten da en ble tatt for juks og måtte dra. Ellers var det jo dønn kjedelig.

Denne sesongen får en femteplass. Beste sesongen var helt klart sesong 5 :) Man kan si hva man vil om Kristian Renee, Tina, Lauretta, Louis osv, men de lagde hvert fall liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Verste sesongen hittil var sesong 3. Det var det jo ingen spilling what so ever og ALLE var bffs! Det var til og med en som heller ville ryke ut enn å spille og være taktisk. Halooo!! :sjokkert: Eneste dramaet var på slutten da en ble tatt for juks og måtte dra. Ellers var det jo dønn kjedelig.

Denne sesongen får en femteplass. Beste sesongen var helt klart sesong 5 :) Man kan si hva man vil om Kristian Renee, Tina, Lauretta, Louis osv, men de lagde hvert fall liv.

Ja, jeg er enig. Jeg synes sesong 5 hadde flere grusomme personligheter (spesielt Tina, Oda og hun svenske). Likevel er det jo DET som skaper drama og spenning. Jeg engasjerte meg skikkelig i den sesongen og irriterte meg grønn over de grusomme personlighetene. Veldig mye som skjedde forrige sesong. Jeg kan egentlig ikke huske noe morsomt fra denne sesongen. Det eneste jeg husker ganske godt er den fæle oppførselen til Kasper og Mats og selvfølgelig Auroras simulerte orgasme. Annet enn det er ganske blankt. Er det noen gode øyeblikk jeg har glemt fra denne sesongen?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg litt av en episode igjen igår, og det morsomste da var at Labi var redd Ann Mariell skulle være forelsket i ham fordi hun bodde i Bergen og han ikke var klar for et så...langt..forhold... :fnise::icon_lol::ler:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verste sesongen hittil var sesong 3. Det var det jo ingen spilling what so ever og ALLE var bffs!

Deltakerne i sesong 3 hadde mange gullkorn, da. :laugh:

Her;http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=545402&page=1

Jeg skulle laget en sånn tråd i år også. Spesielt Labi og Christer produserer jo gullkorn på løpende bånd.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Imponert over Gabriel sine dialekt-bytter! :D

Anonymous poster hash: f9bc1...0c1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva ER det med Joakim? Syns han er fryktelig ufyselig blitt. "Kråka fra Bodø", hyggelig..

Typisk stuck up Asker-dust.

Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva faen er problemet til Joakim? Fyfader for noen ufine personligheter som er med i år.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim er overdrevet forbanna må jeg si.. Hahah, og Labi da. "Jeg er en morroklump" :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tyder på at Joakim har glemt ut hva han selv gjorde et par uker siden...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde forklart for Joachim at det ALLTID er en risiko for at man mister partneren sin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De burde klippe sammen scenen da Joakim tok jeanette som partner med dagens scene.. :)

Anonymous poster hash: 2583a...059

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var bra at Triana sa til Labi at det faktisk er et spill de er med på når han klagde over at Kine spilte så mye. Tror flere av de der inne har glemt hva de har meldt seg på og tror de er på gratis sydentur.

Håper Joakim ryker neste uke.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye tyder på at Joakim har glemt ut hva han selv gjorde et par uker siden...

Hva gjorde han for et par uker siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har årets deltakere noen gang sett på Paradise Hotel? Virker som om de ikke skjønner konseptet og så for seg en charterferie

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah det knyter seg i magen av å se på Labi. han er så dum at det er søtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er det mulig. Det er Joakim som er USMAKELIG. For en ufyselig type. Ekstremt slemt da han sa at han heller ville sove ute enn å sove med Kine. Og å kalle kine for "kråka fra Bodø" er bare barnslig.

Jeg synes også det var bra at Triana sa ifra til Labi om dette med spillet. Er det mulig. Alle blir så sjokkert over at folk spiller. Vet de ikke hvor de er? Og ærlig talt... Det er ikke bare Kine som spiller. Har de glemt hva de selv har gjort der inne? Har Joakim glemt hva han selv har gjort? Har JEANETTE glemt hva Joakim gjorde?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Hva gjorde han for et par uker siden?

Han stilte seg bak Jeanette slik at Narnia duden røyk ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stilte seg bak Jeanette slik at Narnia duden røyk ut.

Jeg har ikke fulgt med så nøye.. Hva var galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg har ikke fulgt med så nøye.. Hva var galt?

Galt hva? Nei altså.. Joakim klikka jo når Kine valgte hans partner i dag slik at Jeanette røyk ut. Han får jo samme mynt tilbake, i og med at han gjorde det samme med den tidligere partneren til Jeanette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...