AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2661 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg skrev her at jeg ikke likte Kine så godt, men nå har jeg endret mening! Hva har skjedd med Joakim?? For en oppførsel. Han er bare sinna fordi det ikke går hans vei. Hvorfor i alle dager må Kine velge Gabriel for at hun skal "tenke lenger enn den derre Bodø-nesa si"? Han er virkelig nedlatende og tror han eier spillet. Nei, fysj. Han har endret seg til det negative. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mai 2014 #2662 Del Skrevet 7. mai 2014 Ja enig. Liker ikke Joakim mer! Han kan ikke bestemme hvem Kine skal velge. Dust 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2663 Del Skrevet 7. mai 2014 Ja enig. Liker ikke Joakim mer! Han kan ikke bestemme hvem Kine skal velge. Dust Ja, han er veldig kontrollerende. Hva er dette tullet med Gabriel? Hvorfor er det greit at han avhører Gabriel, men ingen kan spørre Joakim hvem han ønsker å gå ut? Joakim virker veldig intens. Det er også veldig morsomt at Joakim endrer dialekt hele tiden, hahahahha. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 7. mai 2014 #2664 Del Skrevet 7. mai 2014 Utrolig kjedelig at hun nye (Julie?) ikke åpnet eska. Jeg var så sikker på at hun kom til å gjøre det og at det endelig ville bli litt action. Har gitt opp denne sesongen egentlig, tven står på mens jeg gjør helt andre ting. Vurderer å ikke følge med i det hele tatt, men på den andre siden må jeg jo vite hvem som vinner! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. mai 2014 #2665 Del Skrevet 7. mai 2014 Hva gjør de fredag-søndag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2666 Del Skrevet 7. mai 2014 Utrolig kjedelig at hun nye (Julie?) ikke åpnet eska. Jeg var så sikker på at hun kom til å gjøre det og at det endelig ville bli litt action. Har gitt opp denne sesongen egentlig, tven står på mens jeg gjør helt andre ting. Vurderer å ikke følge med i det hele tatt, men på den andre siden må jeg jo vite hvem som vinner! Ja... Det hadde blitt SÅ spennende om hun hadde åpnet esken. Hva gjør de fredag-søndag? Det finnes ikke noe fredag-søndag. Uken går fra mandag til torsdag. Så fortsetter de igjen på mandagen. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2667 Del Skrevet 7. mai 2014 Huff denne sesongen er jo så kjedelig. Skuffende Gleder meg bare til ph Danmark skal begynne. Det blir gøy Anonymous poster hash: 78e1d...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. mai 2014 #2668 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Ja... Det hadde blitt SÅ spennende om hun hadde åpnet esken. Det finnes ikke noe fredag-søndag. Uken går fra mandag til torsdag. Så fortsetter de igjen på mandagen. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Så når de har parsermoni på en torsdag, så er dagen etter en "mandag" liksom? Endret 7. mai 2014 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2669 Del Skrevet 7. mai 2014 Så når de har parsermoni på en torsdag, så er dagen etter en mandag ? Riktig. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 7. mai 2014 #2670 Del Skrevet 7. mai 2014 Gabriel virker så søt og snill 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 7. mai 2014 #2671 Del Skrevet 7. mai 2014 Hvorfor er ikke dagens episode publisert på tv3 enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2672 Del Skrevet 7. mai 2014 Hvorfor er ikke dagens episode publisert på tv3 enda? Det er tekniske problemer, leste det på faceAnonymous poster hash: 4ed08...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2673 Del Skrevet 7. mai 2014 Er det sant at det ikke er lov å gå å legge seg tidlig? Altså de må være oppe og i paviljongen på kveldene? Hva om de vil slappe av på rommet? Er ikke det lov? Noen som vet? Anonymous poster hash: 4ed08...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2674 Del Skrevet 7. mai 2014 Er det sant at det ikke er lov å gå å legge seg tidlig? Altså de må være oppe og i paviljongen på kveldene? Hva om de vil slappe av på rommet? Er ikke det lov? Noen som vet? Anonymous poster hash: 4ed08...335 Nei, det er ikke lov. De har heller ikke lov til å lese bøker eller blader. De må holde seg på eget rom mens produksjonen rigger til parsermoni og pynter loungen osv. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 7. mai 2014 #2675 Del Skrevet 7. mai 2014 Joachim har falt så innmari i verdi for meg. For en gammel grinebiter han har blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2676 Del Skrevet 8. mai 2014 HAHAHAHAHAHA! Jeg dør av Labi. Først så snakker han om dette presidentspørsmålet: "Eller er det kanskje på grunn av at jeg sa JOSH da, mennehh herregud det synes jeg bare ... var morro, men samtidig synes jeg det er litt sjukt å få det spørsmålet" .... EHHHH.. Var det ikke han som spurte Julie om hvem som var president i USA før Barack Obama??? Og når det gjelder Ann Marielle: "Jeg håper ikke Ann Marielle har følelser for meg her inne. Det skremmer meg veldig for at.. Hon bor i Bergen, og jeg bor i Sarpsborg, og ehhh jeg er ikke den gutten som vil ha en langfffforhold (?). Åhhh det blir det der, og det det ekke jeg den typen. Jeg vil ha noen fra samma destinasjon som meg." HAHAHAHAHA ahhhhhhhhhhhhh.... Det må være en skrue løs i hodet til Labi. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Ikke bare en... Anonymous poster hash: d5621...c0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. mai 2014 #2677 Del Skrevet 8. mai 2014 Det jeg liker med årets sesong er at vi nå er advart, i tilfelle vi tilfeldigvis dumper borti enkelte av deltakerne på gata. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knekt1 Skrevet 8. mai 2014 #2678 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg begynner å bli mektig lei av de vage og feige formuleringene i brevene som deltagerne får utlevert:"Dersom [fyll inn navn] gjør dette, vil det få stooore konsekvenser" (men vi i regigruppen vil ikke at Triana skal avsløre hva slags konsekvenser i forkant av avgjørelsen, vi vil nemlig tilpasse konsekvensen slik det passer oss i etterkant.). Konsekvensen kan vise seg å være utsjekk, å miste fredning eller å klare seg uten toalettpapir i noen timer, alt avhengig av hvilke deltagere som blir berørt. Først under gårsdagens episode skrev regi eksplisitt hva slags konsekvenser åpningen av denne kisten ville medføre (dette med bytte av partner, ny innsjekk osv.). Vel og bra det, problemet er bare at regi allerede visste/hadde gitt beskjed om at kisten skulle stå urørt. Med andre ord krinset "spenningen" i episodens andre halvdel rundt et ikke-tema. Det er ikke min definisjon på engasjerende TV. Jeg har forståelse for at regi må kunne bestemme seriens handlingsgang, men slik det er nå bestemmer de for mye - også hvem som kommer til finalen, om de vil. Er det egentlig en konkurranse etter ordets rette forstand? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 8. mai 2014 #2679 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Enig. Synes produksjonen bestemmer alt for mye. Bare det at de bestemmer hvilken rekkefølge alle skal gå i under parsermoniene har jo mye å si. De kan jo nesten bestemme hvem som skal ryke. En ting jeg synes er VELDIG teit er at de som har en fredning skal gå helt sist. Nesten alltid dal. LA gikk ikke sist pga vi alle visste hun kom til å gå til Chris. Men sånn ellers synes jeg det er urettferdig mot den som ryker siden de får NULL mulighet til å redde seg selv I PH DK må den som er fredet avsløre valget under frokosten. Den som da mister sin partner må bruke dagen til å finne seg en ny. Da blir det jo mer spilling og taktikk ut av det. Burde heller vært sånn. For da får de en sjans til å redde ræva si Endret 8. mai 2014 av Linda sofie 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 8. mai 2014 #2680 Del Skrevet 8. mai 2014 ÅÅrrrhhh!! Jeg ble så sinnsykt provosert når Julie ikke åpna pandoras eske!! Skal det aldri skje noe action eller?? ¨Vi må spille ærlig og trygt med hverandre¨ Dårligste sesongen EVER!!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå