Sitronmelis Skrevet 5. juni 2014 #4321 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er blitt bekreftet der hvem som vinner og hvem som slipper kula. Anonymous poster hash: d1c2b...37d Haha, det har det så visst ikke. INGEN får se finalen før i morgen kveld 21.30. Viaplay har ikke forhåndsvisning på finalen. Så jo, det er trygt å lese spoilertråden. Alt inne der er bare spekulasjoner, akkurat som her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneAngelica Skrevet 5. juni 2014 #4322 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg kommer seriøst til å spy av neste person inne på PH som sier ordene "verdig vinner". For eksempel, som Triana sier, hvorfor skal folk ta hensyn til at Lene og Chris er kjærester? Eller at noen har vært der lengre? Patetisk sesong, terningkast 1. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 5. juni 2014 #4323 Del Skrevet 5. juni 2014 Noen som har tenkt på at det kanskje er Mats som slipper kula? Er jo en mulighet at han under dagen blir bekymret for at Lene Angelica vil slippe kulen og dele pengene sine med sin kjære Christer, og at nervene tar han under troskapstesten. Eller så kan han ha fått nyss om at Lene Angelica og Nico har pratet om å dele pengene? Just a thought. Krysser alt av fingre og tær for at Aurora vinner hele dritten og slipper kula, men jeg tror hun er for naiv til å gjøre det. Anonymous poster hash: 7164a...76f Jeg tror kanskje at det er Nico og Aurora som blir de som vinner og at Aurora slipper den. Jeg håper i alle fall at det blir sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 5. juni 2014 #4324 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg kommer seriøst til å spy av neste person inne på PH som sier ordene "verdig vinner". For eksempel, som Triana sier, hvorfor skal folk ta hensyn til at Lene og Chris er kjærester? Eller at noen har vært der lengre? Patetisk sesong, terningkast 1. Artig at du kaller deg LeneAngelica. Er forsåvidt enig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4325 Del Skrevet 5. juni 2014 Chris er usmakelig: "- Å ryke der var jævlig «fucka». Det var jo meningen at jeg skulle få den finaleplassen. Aurora og Ann Marielle hatet jo Mats, så jeg syntes det var helt dritt at de ikke ga finaleplassen til meg." Han tenker så høyt om seg selv og har en enorm dobbeltmoral. Det er helt "fucka". Aurora og Ann Marielle har vel aldri sagt at de hater Mats heller, bare sterkt misliker han. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Første setningen der er umulig å lese uten å lese den med han sin stemme i hodet Anonymous poster hash: 0081b...6d1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 5. juni 2014 #4326 Del Skrevet 5. juni 2014 Tror enten aurora vinner og slipper kula eller at mats vinner og slipper kula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4327 Del Skrevet 5. juni 2014 Ha ha, Triana synes Simone og Chris forandret seg mye underveis: http://www.tv3.no/paradisehotel/triana-om-finalistene You think? Da de to kom inn var de sjenerte og usikre - da de sjekket ut var de brautende og høye på seg selv. All forandringer ikke av det gode. Anonymous poster hash: 9b76f...185 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4328 Del Skrevet 5. juni 2014 roffe 05.06.2014 kl.00:50 hehe..voldsomme reaksjoner på dere her da jenter. Synes vi også må gi LA litt positiv feedback også. Hun er jo pen og sexy. Alle gutter ville takket ja til å korke fitta til Lene. Tipper hun er superdyktig til å knulle. Derfor dere er så misunnelige jenter? ;-) Anonymous poster hash: 429c2...e75 Om vi jenter er misunnelig på et så hjernedødt, dobbeltmoralsk kvinnemenneske som eier null selvinnsikt? For å ikke snakke om det knappe ordforrådet som kun inkluderer ordene WOW, SHIT, LOLLL. Om vi er misunnelige på en mobber? Nei. Det tror jeg da virkelig ingen er. Jeg ser ikke lenger på utseende hennes når jeg ser på henne. Alt jeg ser er den fæle personligheten. Det er den fæle personligheten som gjør henne stygg. Og denne fæle personligheten bør ingen strebe etter. Dere som mener LA får som fortjent i kommentarfeltet sitt - sjekk kommentaren under: I alle dager?? Begynner å lure på om noe av grunnen til at folk tar sånn av er at hun hadde så mye sex inne på hotellet? Verste kommentarfeltet jeg har sett. Simone var jo tross alt mye verre i oppførselen. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Nei. Jeg tror alt ligger i den fæle personligheten hennes. Det er det som gjør at seerne misliker henne. Og alle kjenner seg vel igjen her.. Når man begynner å mislike en person så blir ALT den personen gjør irriterende. Det er nok derfor mange trekker inn utseende hennes, stemmen hennes, og sexen i et negativt lys. Jeg synes uansett at dette er veldig usaklig.. Dersom en vil kommentere noe, så kan en jo kommentere personligheten hennes. Den er det jo mye å si om..... Anonymous poster hash: 573a5...7ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4329 Del Skrevet 5. juni 2014 Dette har Aurora skrevet på bloggen sin: "Etter vi var ferdig med sermonien satt vi og ventet på at vi skulle ned i Loungen. Da måtte jeg ha en lang prat med produksjonen fordi jeg følte meg så nedverdiget av de andre, og jeg følte meg så utrolig alene, og følte at alle de andre var kjempesinte på meg. Produksjonen var helt fantastisk støttende. Jeg hadde det tøft mot slutten, og jeg var så glad for at produksjonen tok seg tid til å prate med meg når jeg følte meg utstøtt eller presset opp i et hjørne. De hjalp meg til å klarne tankene og holde meg sterk. I tillegg tok de en liten prat med de andre slik at folk var litt roligere." Jeg får så utrolig vondt av henne. :frown: Jeg blir lei meg for at produksjonen ikke har grepet inn mer. Spesielt når det gjelder de siste episodene. De har vært helt grusomme, og jeg unner ingen en slik opplevelse som Aurora og AM har måttet gå gjennom. Det er akkurat som Aurora beskriver... Aurora og AM ble fullstendig utstøtt av de andre. Veldig drøyt av TV3 å sende dette. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 5. juni 2014 #4330 Del Skrevet 5. juni 2014 Dette har Aurora skrevet på bloggen sin: "Etter vi var ferdig med sermonien satt vi og ventet på at vi skulle ned i Loungen. Da måtte jeg ha en lang prat med produksjonen fordi jeg følte meg så nedverdiget av de andre, og jeg følte meg så utrolig alene, og følte at alle de andre var kjempesinte på meg. Produksjonen var helt fantastisk støttende. Jeg hadde det tøft mot slutten, og jeg var så glad for at produksjonen tok seg tid til å prate med meg når jeg følte meg utstøtt eller presset opp i et hjørne. De hjalp meg til å klarne tankene og holde meg sterk. I tillegg tok de en liten prat med de andre slik at folk var litt roligere." Jeg får så utrolig vondt av henne. :frown: Jeg blir lei meg for at produksjonen ikke har grepet inn mer. Spesielt når det gjelder de siste episodene. De har vært helt grusomme, og jeg unner ingen en slik opplevelse som Aurora og AM har måttet gå gjennom. Det er akkurat som Aurora beskriver... Aurora og AM ble fullstendig utstøtt av de andre. Veldig drøyt av TV3 å sende dette. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Grunnen til at de ikke har grepet inn mer er fordi det skaper drama og seere. Trist at det skal være sånn.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4331 Del Skrevet 5. juni 2014 Grunnen til at de ikke har grepet inn mer er fordi det skaper drama og seere. Trist at det skal være sånn.. Selvfølgelig er dette grunnen, men det er fortsatt drøyt av TV3 å sende det. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 5. juni 2014 #4332 Del Skrevet 5. juni 2014 Selvfølgelig er dette grunnen, men det er fortsatt drøyt av TV3 å sende det. Anonymous poster hash: 573a5...7ac ja, skrev jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4333 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg får så utrolig vondt av henne. :frown: Jeg blir lei meg for at produksjonen ikke har grepet inn mer. Spesielt når det gjelder de siste episodene. De har vært helt grusomme, og jeg unner ingen en slik opplevelse som Aurora og AM har måttet gå gjennom. Det er akkurat som Aurora beskriver... Aurora og AM ble fullstendig utstøtt av de andre. Veldig drøyt av TV3 å sende dette. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Tja.. Synes ikke det har vært SÅ ille. Joda, de blir utstøtt og er i undertall. Men de har hatt hverandre. Da var det verre med hun en tidligere sesong som ble direkte mobbet, psykisk terror, utstøtt av alle, var helt alene osv osv.. Da Triana til slutt tok tak i det på Pandoras. Anonymous poster hash: 6014c...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 5. juni 2014 #4334 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror ikke det hadde vært så ille uten Lene Angelica. Simone har jo vært fæl hun også, men nå har hun jo vært ute en stund, og Simone holdt hvertfall kjeft når hun selv ble sendt hjem, og var ikke spydig og frekk mot Aurora da hun tok valget sitt, i motsetning til LA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4335 Del Skrevet 5. juni 2014 Dette har Aurora skrevet på bloggen sin: "Etter vi var ferdig med sermonien satt vi og ventet på at vi skulle ned i Loungen. Da måtte jeg ha en lang prat med produksjonen fordi jeg følte meg så nedverdiget av de andre, og jeg følte meg så utrolig alene, og følte at alle de andre var kjempesinte på meg. Produksjonen var helt fantastisk støttende. Jeg hadde det tøft mot slutten, og jeg var så glad for at produksjonen tok seg tid til å prate med meg når jeg følte meg utstøtt eller presset opp i et hjørne. De hjalp meg til å klarne tankene og holde meg sterk. I tillegg tok de en liten prat med de andre slik at folk var litt roligere." Jeg får så utrolig vondt av henne. :frown: Jeg blir lei meg for at produksjonen ikke har grepet inn mer. Spesielt når det gjelder de siste episodene. De har vært helt grusomme, og jeg unner ingen en slik opplevelse som Aurora og AM har måttet gå gjennom. Det er akkurat som Aurora beskriver... Aurora og AM ble fullstendig utstøtt av de andre. Veldig drøyt av TV3 å sende dette. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Det her kan faktisk tyde på at den mobbegjengen med Simone, LA og Mats i spissen kanskje har vært adskillig verre enn det vi TV-seerne har fått se. Og at de i virkeligheten er enda verre medmennesker enn vi kunne ha forestilt oss. Ihvertfall inne på Paradise Hotel (ja jeg vet en slik setting kan få frem det verste i folk...men det finnes likevel et minimum av folkeskikk). At mye av det verste er klippet vekk, og det lille TV3-crewet har gjort for å roe ned mobbegjengen bare har sørget for at det ikke har eskalert til noe som i arbeidslivet ville vært klare brudd på HMS. Tror TV3 gjør lurt i å evaluere type deltakere de har sendt inn i år. Og hva de vil med programmet neste år. Vil de ha mobbing på tv-skjermen? Eller vil de ha det slik danskene har det, mye drama og sex, men hvor deltakerne likevel har en klar holdning til spillet og ikke går over streken angående mobbing. I castingen tror jeg TV3-crewet bør..ja..se etter spik spenna gærne deltakere. Men de må gå under huden på de. Om de er romslige gode mennesker. At de ikke lider av ekstremt dårlig selvtillitt, empati og sjalusi. Anonymous poster hash: d21c1...24e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4336 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvis Nico slipper kula på 50k, håper jeg tvisten er at det er Aurora som får velge hvem som får resten av pengene..Anonymous poster hash: 551bc...ea1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. juni 2014 #4337 Del Skrevet 5. juni 2014 Synes vi alle skal sende klagebrev til TV3 altså! Simone startet alt. Husker dere hva hun sa da AM sjekket inn? " faen nå sjekker det inn en blondine med store pupper. Fuck my life" Helt siden AM kom inn, så har den kjerringa gjort alt for å få alle imot henne. Jeg er så uendelig glad for at heksen Simone ikke vinner. LA har blitt helt grusom den siste tiden. Synd hun har blitt helt hjernevasket av Simone De verste er jo Simone, LA, Christer og Mats. Hvem er det de tror de er? For noen ekle mennesker!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 5. juni 2014 #4338 Del Skrevet 5. juni 2014 roffe 05.06.2014 kl.00:50 hehe..voldsomme reaksjoner på dere her da jenter. Synes vi også må gi LA litt positiv feedback også. Hun er jo pen og sexy. Alle gutter ville takket ja til å korke fitta til Lene. Tipper hun er superdyktig til å knulle. Derfor dere er så misunnelige jenter? ;-) Anonymous poster hash: 429c2...e75 Ja selvfølgelig. Misunnelig på LA høres sannsynlig ut Det nytter ikke å appellere til korkeinstinktet i menn (noe de fleste damer uansett gjør i stor grad) hvis det er det eneste man har å by på. Det er i grunnen greit med hjernekapasitet og et snev av empati også. For ikke å snakke om en dose selvinnsikt. Mens flere av de andre damene har vist tegn til å reflektere over både egne og andres feil og mangler, begrenser LA seg til "Lol, wow, shiiit". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4339 Del Skrevet 5. juni 2014 Flere som synes det er tåpelig at hele 2 jurymedlemmer får komme inn igjen? Er man ute, så er man ute tenker nå jeg. De som er i finalen har fortjent det mye mer enn de som er ute. At det ble LA og Christer er jo bare til å spy av. Anonymous poster hash: 50121...293 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. juni 2014 #4340 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) En ting til. Jeg takler ikke den dobbel moralen til mobbegjengen. De kan gjøre hva faen de vil, men så fort Aurora og AM gjør det samme da er det helt fuckings feil? Det går bare ikke an. Jeg bare sitter å rister på hodet av de brødhuene der inne. Huff Lurer på om noen av mobbegjengen skammer seg jeg? Etter de får se seg selv på Tv Endret 5. juni 2014 av smalls 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå