Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4121 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg forsvarer ikke mobbing, men her har AM (og tildels Aurora) lagt opp til at de andre ikke liker de selv. Seerene har ikke sett hele døgnet på paradise, men vi har sett nok til å se primadonnanykkene til AM. Hun er ikke et uskyldig offer som bare har vært snill og god. Fra første stund pratet om hvor pen hun var, og hvordan hun skulle lure de "kåte" guttene. (Noe vi har hørt hele veien). Ikke vanskelig å forstå at andre deltagere bli lei av selvgodheten og skrytet hennes. Et kjøpt utseende er vel heller ikke noe å skryte av. (Man kjøper seg nytt utseende hvis man har dårlig selvtillitt) Går det ikke veien for AM sitter hun pottesur, med diger oppblåst hengegjeip. Det lyser furten 3 åring. Kommer det inn jenter som guttene syntes er pene, kommer gjeipen hennes igjen. Selvskryt av seg selv og kritikk av de andre er det heller ikke lite av fra henne. Og for å understreke og manipulere mer, så kommer krokodilletårene. Jeg skjønner derfor at de andre deltagerene ser på henne som selvopptatt, skrytende og lite hyggelig. Når man oppfører seg slik vil man få andre mot seg og bli dårlig likt. Folk liker ikke de som ser på seg selv som bedre enn andre. (jada, janteloven, men sånn er det). At hun skryter av å la guttene få kjenne på puppene hennes for å få fordeler, bli oppfattet klysete fra andre. Skjønner godt at hun av den grunn blir oppfattet som billig. De som har hatt seg med en hele tiden oppfattes ikke billig, for de skryter ikke av å "leke" med de "kåte" guttene for å oppnå noe for seg selv. Så AM sitter ikke igjen som et stakkars offer. Hun sitter igjen med resultatet av oppførselen sin. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Du sier at AM syns hun er pen og bedre enn de andre. Har du kanskje fått med deg Lene Angelica sin skyhøye selvtillitt? Hun mener hun er den mest verdige vinneren f.eks. Eller Nico som tror han er bedre enn alle andre? Chris og Simone som mener de er mest verdige? Labi som mener han er kongen og styrer spille på paradise? Nå syns jeg du skal bruke hjernecellene dine, og tenke litt. Hvem er det egentlig som tenker høyt om seg selv? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4122 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har et ord her: SELVINNSIKT Utover det er jeg enig i at man bør stoppe mobbing, men hvordan skal man stoppe selvopptatthet? Det er en form for mobbing det også. Man føler seg (sier OG viser) at man er bedre enn andre. Det trykker andre ned, og er like mye mobbing som direkte ord. Var ikke vanskelig å se at AM følte seg mye bedre enn Simone. (Fryktelig stygg mobbing av Simones utseende) Anonymous poster hash: 56c00...f15 Hva snakker du om? Selvinnsikt? Er det noen som ikke har selvinnsikt så er det den gjengen der inne som mobber. At noen er selvopptatt (ser ikke helt at AM har oppført seg på den måten), gir ikke grønt lys for å motta trakassering og mobbing. Jeg har møtt mange selvopptatte/selvsikre mennesker i mitt liv, men jeg har da aldri tenkt på å reagere med å trykke de ned og behandle de dårlig fordi. Latterlig argument. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 4. juni 2014 #4123 Del Skrevet 4. juni 2014 ser ikke helt poenger med å boikotte når det er 1 dag igjen, men Anonymous poster hash: 8d56d...735 Trenger jeg å poengtere noe ut over det å boikotte de siste episodene fra mandag for min egen del? Jeg orker ikke se på fordi jeg synes det er smakløst, så da boikotter jeg resten av uka. Beklager om det ikke er statement nok for deg bare fordi det er kun for min egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4124 Del Skrevet 4. juni 2014 Trenger jeg å poengtere noe ut over det å boikotte de siste episodene fra mandag for min egen del? Jeg orker ikke se på fordi jeg synes det er smakløst, så da boikotter jeg resten av uka. Beklager om det ikke er statement nok for deg bare fordi det er kun for min egen del. Sikker på at du klarer å la være å se på da? Du har sett hele sesongen og skal boikotte finaleuken? Helt ok at du vil det, bare stusset litt på at du vil boikotte NÅ, og ikke fra uke 3 da denne mobbingen startet.. Anonymous poster hash: 8d56d...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4125 Del Skrevet 4. juni 2014 Når man tydelig ser ned på andre, har man et stygt menneskesyn. Man trykker en annen peron ned. Liker du å bli sett ned på av noen? Føler du deg ikke tråkket på da? Skjult mobbing er faktisk mye verre enn verbal slenging. Den "søte og pene" jenta i en klasse, kan være den som får hele klassen med på å fryse ut en annen, uten at hun trenger å si så mye. Holdningene til denne jenta kan være mer enn nok. Simone merket tydelig at AM følte seg bedre. Det var lett å se. At Simone "tar igjen" ved å slenge dritt, gjør henne ikke bedre, men de er likestilt. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Men hvor har du det fra at AM tror hun er mye bedre enn Simone? AM "vet" hun er pen, men det betyr jo ikke at hun ser ned på Simone eller andre som ikke er like pene? Til sammenligning: Mener du for eksempel at folk som vet at de selv er intelligente, automatisk ser ned på alle andre og derfor mobber andre? Du kan da ikke mene at det er mobbing å ha høy selvtillit? Og nei, AM og Simone er ikke likestilt. AM er nemlig ikke den jenta i klassen som får hele resten av klassen med på å fryse ut en annen. Simone er den jenta - AM er den som blir frosset ut, altså det stikk motsatte. Anonymous poster hash: 9b76f...185 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. juni 2014 #4126 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg klarer ikke helt se problemet med at AM føler seg pen? Det er jo kjempebra, skulle ønske flere gjorde det! Det er selvfølgelig ikke greit med folk som går rundt og er "se på meg, jeg er så pen så pen" og legger hele selvverdien sin igjen,men er det noe AM eksplisitt har gjort, eller blir det tolket sånn fordi vi er så vant til at mennesker, og da særlig jenter, helst ikke skal være for klare over slikt, for da er de visst ikke ydmyke nok? Jeg følger jo ikke med hver episode med lupe, så hvis det faktisk har vært episoder der AM har godtet seg over at hun er så mye penere enn andre og sett ned på de for det, så er jo det ekkel oppførsel. Men så vidt jeg har fått med meg er det bare enkelte som mener hun har gjort det, ikke basert på ting hun har sagt eller gjort, men rett og slett fordi hun går rundt med selvtillit? Forresten er jeg helt enig i at det er lavmål å slenge dritt om alle deltagernes utseende her, uansett om vi liker dem eller ei. Jeg synes heldigvis det har blitt mindre av dette i det siste, det var helt ekstremt for et par uker siden. Det er motbydelig oppførsel. Selv om jeg ikke liker Simone f.eks. så har ikke det noe som helst med hvordan hun ser å gjøre (for øvrig synes jeg hun har pene ansiksttrekk), og om jeg har problemer med Nico så er det jo ikke relevant for meg å angripe utseendet hans for det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4127 Del Skrevet 4. juni 2014 Dere som har et problem med at AM føler seg pen, dere må virkelig være sjalu på henne. Ser ingen annen grunn til hvorfor dere ellers skal bry dere? La AM sitt utseende få være som det er, og diskuter heller hennes personlighet. Dette blir for dumt. La henne få lov til å synes at hun er pen, hva er egentlig i veien med det? Det verste jeg vet er pene folk som klager på at de er stygg f.eks. Jeg er ganske pen, og jeg vet det selv, er det kanskje et problem for alle her inne? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4128 Del Skrevet 4. juni 2014 Vil også legge til at jeg syntes Simone blir mobbet fryktelig av de fleste som forsvarer AM. Og DEN TYPEmobbing er verre. Den går på utseende. Hos Am har det gått på oppførsel, KJØPT utseende og tilgjort stemme. Altså ting hun selv har valgt å gjøre. Å mobbe folk for et medfødt utseende er det styggeste jeg vet. Lurer på om Simone hadde fått like mye tyn om hun var i alles øyne "fantastisk, naturlig vakker". En litt stille jente, men som sa hva hun mente. Neida, jeg forsvarer henne ikke, men jeg tror hun får ekstra pepper pga. hva mange mener om hennes utseende. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Simone får ikke mye tyn pga utseende nei. Her går det på personligheten. Hvis du leser gjennom tråden så går det mest på personligheten og ikke utseende. Personligheten til Simone er jo virkelig ikke bra. Har aldri sett et menneske før med en så fæl personlighet. DET er det det går på, ikke utseende. Ja noen kritiserer utseende hennes, men i bunn og grunn så er det personligheten hennes om kritiseres. Anonymous poster hash: eb038...2cf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4129 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg klarer ikke helt se problemet med at AM føler seg pen? Det er jo kjempebra, skulle ønske flere gjorde det! Det er selvfølgelig ikke greit med folk som går rundt og er "se på meg, jeg er så pen så pen" og legger hele selvverdien sin igjen,men er det noe AM eksplisitt har gjort, eller blir det tolket sånn fordi vi er så vant til at mennesker, og da særlig jenter, helst ikke skal være for klare over slikt, for da er de visst ikke ydmyke nok? Jeg følger jo ikke med hver episode med lupe, så hvis det faktisk har vært episoder der AM har godtet seg over at hun er så mye penere enn andre og sett ned på de for det, så er jo det ekkel oppførsel. Men så vidt jeg har fått med meg er det bare enkelte som mener hun har gjort det, ikke basert på ting hun har sagt eller gjort, men rett og slett fordi hun går rundt med selvtillit? Forresten er jeg helt enig i at det er lavmål å slenge dritt om alle deltagernes utseende her, uansett om vi liker dem eller ei. Jeg synes heldigvis det har blitt mindre av dette i det siste, det var helt ekstremt for et par uker siden. Det er motbydelig oppførsel. Selv om jeg ikke liker Simone f.eks. så har ikke det noe som helst med hvordan hun ser å gjøre (for øvrig synes jeg hun har pene ansiksttrekk), og om jeg har problemer med Nico så er det jo ikke relevant for meg å angripe utseendet hans for det. Enig i alt du sier. Jeg synes for øvrig ikke Simone har fått så mye tyn for utseendet i denne tråden. Her har folk stort sett holdt seg til å kritisere personligheten hennes, og det er _ikke_ mobbing å kritisere at hun er slem mot andre. Til sammenligning synes jeg bloggen til Lene Angelica er ganske fæl nå. Halvparten av kommentarene skriver at hun er ei jævla hore med et stygt, oppblåst narkotryne eller informerer henne om at Chris har vært utro. Synes det er ganske dobbeltmoralsk av folk som liksom synes hun har oppført seg dårlig å være enda slemmere selv. Man er jo ikke egentlig imot mobbing når man hetser utseendet til folk anonymt på nett. Anonymous poster hash: 9b76f...185 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4130 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg beunder ikke de som du kaller mobberene. Men jeg forstår at de har fått AM (og Aurora) langt opp i halsen. Hadde dette skjedd i det normale livet, vil jeg tro at de fleste som ikke likte AM og Aurora bare hadde holdt seg unna dem. Inne på hotellet blir det mer intenst, de kommer ikke vekk fra hverandre, og av den grunn kommer frustrasjonen ut verbalt. Er man innestengt med en ekstremt selvopptatt person hele døgnet, kan vel enhver begynne å slenge litt dritt uten og i utgangspunktet være en "dårlig" person. AM spiller ikke, hun ER slik. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Var du en av mobberne på hotellet eller kjenner du AM? Anonymous poster hash: e818d...1a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4131 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg er ganske pen, og jeg vet det selv, er det kanskje et problem for alle her inne? He he, ja, vi føler oss skikkelig mobbet av deg vi nå. Tenker du ikke på hva det kan gjøre med selvtilliten vår, kanskje?? Det er jo ditt ansvar at vi har god selvtillit, ikke sant? (vifter med ironiflagget) Anonymous poster hash: 9b76f...185 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4132 Del Skrevet 4. juni 2014 He he, ja, vi føler oss skikkelig mobbet av deg vi nå. Tenker du ikke på hva det kan gjøre med selvtilliten vår, kanskje?? Det er jo ditt ansvar at vi har god selvtillit, ikke sant? (vifter med ironiflagget) Anonymous poster hash: 9b76f...185 Haha, hørtes ut som Simone..! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4133 Del Skrevet 4. juni 2014 Etter mandagens episode da vi fikk se den påståtte juryen regelrett baksnakke flere av de som fortsatt sitter inne på hotellet har jeg ikke orket å se mer, og kommer heller ikke til å se de siste dagene.. Jeg synes det er utrolig dårlig av tv3 å sende dette. Det sitter så utrolig mange i ungdomskole/vgs alder og ser at det er "greit" å mobbe og baksnakke. Boikott her! Jeg boikottet etter episoden hvor LA kom tilbake. Kommer ikke til å se de resterende episodene. Altfor fælt å se på mobbing, ikke noe gøy underholdning på noen måte. Mistenker også at Nico slipper kula i tillegg..Anonymous poster hash: b20ad...52f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4134 Del Skrevet 4. juni 2014 Har faktisk lagt merke til noe ganske spesielt. De som kritiserer Ann Marielle er betydelig mer frekk i kjeften, lar diskusjonen gå mer på utseendet, kommer med argumenter som ikke engang stemmer osv. Minner meg så ekstremt om Paradise-gjengen, og umodne mennesker. De som kritiserer Simone er mer saklig, diskuterer på bakgrunn av hennes personlighet og kommer med logiske argumenter. Anonymous poster hash: 46281...30a 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4135 Del Skrevet 4. juni 2014 Har faktisk lagt merke til noe ganske spesielt. De som kritiserer Ann Marielle er betydelig mer frekk i kjeften, lar diskusjonen gå mer på utseendet, kommer med argumenter som ikke engang stemmer osv. Minner meg så ekstremt om Paradise-gjengen, og umodne mennesker. De som kritiserer Simone er mer saklig, diskuterer på bakgrunn av hennes personlighet og kommer med logiske argumenter. Anonymous poster hash: 46281...30a Kunne ikke vært mer enig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4136 Del Skrevet 4. juni 2014 Wops, feil svar. Jeg boikottet etter episoden hvor LA kom tilbake. Kommer ikke til å se de resterende episodene. Altfor fælt å se på mobbing, ikke noe gøy underholdning på noen måte. Mistenker også at Nico slipper kula i tillegg..Anonymous poster hash: b20ad...52f Kunne ikke vært mer enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4137 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har et ord her: SELVINNSIKT Utover det er jeg enig i at man bør stoppe mobbing, men hvordan skal man stoppe selvopptatthet? Det er en form for mobbing det også. Man føler seg (sier OG viser) at man er bedre enn andre. Det trykker andre ned, og er like mye mobbing som direkte ord. Var ikke vanskelig å se at AM følte seg mye bedre enn Simone. (Fryktelig stygg mobbing av Simones utseende)Anonymous poster hash: 56c00...f15 Jeg har ikke sett noe til at AM følte seg bedre enn Simone, ser du syner? Dessuten går de fleste kommentarene til seere på Simone sin OPPFØRSEL. Selvom ja, det er noen kommentarer om utseendet også, noe som er stygt å gjøre og jeg støtter heller ikke det.. men ser da like mange fra "team Simone" som kaller Aurora og AM stygg, spesielt på blogg (som Aurora sin). Anonymous poster hash: b20ad...52f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4138 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har ikke sett noe til at AM følte seg bedre enn Simone, ser du syner? Dessuten går de fleste kommentarene til seere på Simone sin OPPFØRSEL. Selvom ja, det er noen kommentarer om utseendet også, noe som er stygt å gjøre og jeg støtter heller ikke det.. men ser da like mange fra "team Simone" som kaller Aurora og AM stygg, spesielt på blogg (som Aurora sin). Anonymous poster hash: b20ad...52f Og ikke minst den AB her som misliker AM pga dialekten hennes og kritiserer henne for det opp til flere ganger de siste sidene, hvor usaklig er ikke det? Anonymous poster hash: b20ad...52f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4139 Del Skrevet 4. juni 2014 Og ikke minst den AB her som misliker AM pga dialekten hennes og kritiserer henne for det opp til flere ganger de siste sidene, hvor usaklig er ikke det?Anonymous poster hash: b20ad...52f Da LETER virkelig den personen etter en feil. Han/hun finner tydeligvis ikke så mye gale på AM, og kommer derfor opp med slike latterlige argumenter. Mats har jo hvertfall en spesiell dialekt, men skal vi kritisere han pga det? Nei, det gjør vi ikke. Dere som er så motstandere av AM, sorry, men dere er forferdelig umodne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet 4. juni 2014 #4140 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Det har aldri vært noen tvist i den norske finalen så langt hvertfall. I PH Sverige gikk de resterende pengene etter kula var knust til hele juryen Anonymous poster hash: 8d56d...735 Jo, da vida Lill slapp kula. De første sesongene av ph så var det aldri noe snakk om at resten av pengene gikk til juryen. Endret 4. juni 2014 av cathrineline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå